Görüşürüz Deltam / 4

301 35 2
                                    

Muhteşem Yazar Selos

Vita, deltasından aldığı onay ile hızlıca arkadaşlarının yanına gitmişti. Delta ise vitasının sevimli hallerine bakıp gülümsemişti.

İlk iş olarak Pençe Sürüsü'nün lideri -yani vitasının amcası- ile konuşması gerekiyordu.

Konuştuktan sonra beta ve omegaları kontrol edicekti.

Bölgeye doğru yavaşça yürümeye başladı. Vitasını bulurlarsa kaçtığını düşünüp öldürmelerini istemezdi, veya arkadaşlarının.

Evin önüne geldiğinde rahat adımlarla liderin evine gitti ve kapıyı çaldı.

Kapıyı genç bir omega açmıştı.

Delta genç omegayı görünce tek kaşını kaldırdı. Vitasının amcasının bir eşi yoktu.

Genç omega ise deltayı görünce paniklemişti. Çünkü üstünde sadece bol bir gömlek vardı.

Omega
Merhaba, ne için gelmiştiniz?

Minho
Sen kimsin?

Genç omeganın sorusunu es geçip kendi sorusunu sordu. Ne yaptıklarını anlamıştı. Sürü lideri yine bir genç omegayı eve atmıştı ve onun isteğini görmezden gelmişti.

Omega
Ben mi? Ben Harein.

Minho
Neden burdasın?

Omega
Çünkü... sürü liderimiz Taewoon rut dönemlerinde herhangi genç bir omegayı alıp eve atar, eğer gelmezse o genç omega ölür. Eğer gelirse de gün boyunca o genç omegayı becerir. Bende onlardan biriyim.

Minho
Anladım. Sen üstünü giyinip git, önemli bir konu konuşucam.

Omega
Tabii.

Genç omega utanç içinde kıyafetlerini giyip evden çıktı. Delta da sakin olmaya çalışarak liderin yanına gitti.

Minho
Taewoon.

Taewoon
Vay, Bay delta gelmiş. Ne oldu?

Minho
Torunun, yiğenin ve onların arkadaşları artık burda yaşamicak. Eğer onları bulursan boşuna öldürmeye çalışma, onlar artık benim sürümden.

Taewoon
Bundan, neden daha yeni haberim oluyor?

Minho
Vitam ile konuştum. Onları bırakmak istemiyormuş, burayı da sevmiyormuş. Katı kuralları kim sever ki zaten. Bu yüzden onlar artık benim sürümden.

Lider kabul etmek istemiyordu. Ama önünde normal bir alfa, beta veya köle bir omega yoktu. Karşısında delta vardı.

Bu yüzden sadece başını salladı.

Delta onayı alınca iğrenç kokuya sahip evden çıktı.

Vita eve geldiği an kuzeni kapıyı açıp ona sıkıca sarıldı.

Jennie
Vitamız da gelmiş. Seni çok özledik.

Vita hızlıca Jennie'ye koşup sarıldı.

Jisung
Jennie noona! Bende sizi çok özledim!!

Lisa
Küçük sincabım gelmiş, hoş gelmiş!

Jisung
Lisa noona!

Changbin
Jisungie, delta sana birşey yapmadı değil mi?

Jisung
Hayır hyung, yapmadı.

Yeji
Ufak vita gelmiş!

Jisung
Noona?!

Yeji
Noona tabii. Buraya gelmiceğimi mi sandın küçük vita?

Jisung
1 gün geçti ama ben seni çok özledim.

Yeji
Ben de seni özledim Sung'um.

Omega ve vita da sarılınca salondan onları gülümseyerek izleyen bir beta çıktı.

Jisung
O beta kim?

Yeji
O beta, benim eşim. Sizi tanıştırmak için onu biraz buraya sürüklemiş olabilirim. Değil mi Ryu?

?
Çok kötüydü. Ama değiceğine eminim.

Seungmin
Aha, üç beta oldu!

Changbin
Ve bir vita.

Jisung
Yeji noona, betan o mu yani?!

Vita heycanla sordu. Noonasının eşini merak etmişti

Yeji
Evet. Jis, bu beta eşim Shin Ryujin. Ryu, bu da kardeşim gibi gördüğüm vita Han Jisung.

Ryujin
Tanıştığıma memnun oldum Jisung.

Jisung
Bende memnun oldum Ryujin noona.

Jennie
O zaman hadi oyun oynayalım!

Jisung
Evet!!

İki çocuk gibi vita ve omega koşarak salona gitti. Diğerleri de gülerek salona gitti ve oyunu oynamaya başladılar.


Geç olduğunda vita gitmek zorunda kalmıştı. Hepsine veda edip evden çıktı ve dağ evine gitmeye başladı.

Etraf düşündüğünden daha karanlıktı ve alfaların sesleri, omegaların inlemeleri ve yalvarma sesleri ile doluydu.

Vita olan eve gitmeye devam etti. Daha fazla dinlemek istemiyordu. İstenilmeyen bir birlikteliğin seslerini dinlemek istemiyordu.

Hızlıca dağ evinin önüne geldi. Kapıyı tıklattırken içeride endişe içinde vitasını bekleyen bir delta görmeyi beklemiyordu.

Kapıyı tıklattıktan sonra delta hızlıca kapıya koşup açtı. Vitasını görünce ise gülümsedi ve vitasını içeriye soktu.

Minho
Senin için çok endişelendim. Neden geç kaldın? Alfalar sana yaklaşmadı değil mi?

Jisung
Bu kadar geç olacağını düşünmemiştim, ve hayır. Alfalar yaklaşmadı.

Minho
Ohh, tamam. Rahatladım. Ama şimdi yatman gerekiyor küçük vitam. Hadi yatağa, ben de bölgeye gidicem. Birşey olursa dışarıda olan korumalara söyle.

Jisung
Peki.

Minho
İlk önce yattığını görmeliyim, hadi gel.

Delta, vitasının beline elini koydu ve yatak odasına götürdü. Vita zaten uyumaya uygun kıyafetler giydiği için kıyafet konusunu es geçti.

Vitasını yatağa yatırıp yorganı üstüne örttü. Alnına öpücük kondurunca vita biraz da olsa utanmıştı.

Minho
İyi uykular Sungie'm.

Jisung
İyi uykular Lee Knowie.

Minho
Lee Knowie? ㅋㅋㅋㅋ başka birisi söylese kulağa güzel gelmezdi. Ama sana tam uydu. Görüşürüz vitam

Jisung
Görüşürüz... deltam

'Deltam' Minho'nun zihninde durmadan tekrarlanıyordu. Yan bir gülümseme sundu vitasına ve odadan çıkarken ışığı kapattı.

Dağ evinden çıkınca sırtını kapıya yaslayıp aptalca sırıtmaya başladı.

Onu kabul etmiş ve 'deltam' demişti.

Antimatter (MİNSUNG) [OMEGAVERSE]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin