Kayıp Kardeşim / 6

236 25 2
                                    

~🐺~

Minho
Birde, senden birşey isticem.

Jisung
Nedir?

~🐺~

Mükemmel Yazar Selos

Minho
Birkaç arkadaşım var. Ama birisi seninle görüşmek için yemeğimi bile böldü! Bende kabul etmek zorunda kaldım. Onunla görüşmek ister misin?

Jisung
O bölgeye girmemin doğru oldığunu düşünmüyorum.

Minho
Biliyorum böyle diceğini, ama o da biliyor. Bu yüzden kendisi gelmek istedi.

Jisung
Olur.

Delta başını salladı ve bir omegaya eliyle gel işareti yaptı. Omega da hızlıca geldi. Vita onu daha önce hiç görmemişti.

Minho
İsmin neydi?

Omega
Choi Sarang efendim.

Minho
Sarang, Hyunjin'i çağırır mısın?

Delta, vitasının isteğimi göz önünde bulunduruyordu. Bu durum vitanın hoşuna gitmişti, çünkü ilk defa başka birisi tarafından gözönünde bulunuyordu.

Sarang
Tabii ki efendim.

Sarang isimli genç omega kapıyı açtı. Açtığı an içeriye bir alfa girdi.

?
YEY! AĞLA MİNHO! VİTAN BENİ DAHA ÇOK SEVİYOR!

Alfanın girdiği an bağırmasıyla vita şimdiden korkmuştu. Delta olan vitasının korktuğunu anlayınca alfaya sinirle baktı.

Minho
HYUNJİN! Bağırma, vitamı korkutuyorsun!

Deltanın söylediği şey ile alfa hızlıca durdu.

?
Ay özür dilerim. Korkutacağımı düşünemedim. Bu arada ben Hwang Hyunjin. Şu aptal Lee Minho'dan daha güzel bir isme sahibim. Senin ismin ne?

Alfanın dediği şey yüzünden delta onu parçalamak istiyordu. Ama vitası onun elinden tutunca anın keyfini çıkarmak daha güzel geldi kulağa.

Jisung
Jisung, Han Jisung. Yeji noona ile aynı soyadı taşıyorsun. Onun da ismi Hwang Yeji. Tanımasaydım sizi kardeş sanardım.

Hyunjin
Ben olsam ben de kardeş sanardım. Neyse kalk şurdan dekta bozuntusu.

Minho
Seni parçalara ayırırım alfa. Kaşınma.

Hyunjin
Hmhm, aynen. Çekil şurdan.

Vita, deltasının elini bırakınca bıkmış bir şekilde vitasının solunda olan sandalyeden kalktı ve sağında olan sandalyeye oturdu.

Hyunjin
Ailen ile mi yaşıyordun eskiden?

Jisung
Bir ailem yok, ben doğduktan hemen sonra terk etmişler.

Alfa olab şüphelenmişti. Yoksa vita onun kayıp kardeşi olabilir miydi?

Hyunjin
Kimle yaşadın bu zamana kadar peki?

Jisung
Amcam ile yaşadım. Ama vaktimin çoğu zamanını Changbin hyung, kuzenim Chaeyoung noona, Lisa noona, Jennie noona, Yeji noona ve Seungmin ile geçirdim.

Hyunjin
Amcanın ismini ve... soyadını biliyor musun?

Jisung
İlk önce söylememişti. Ama geçen günlerde duydum, Hwang Taewoon.

Alfa dışında kimse birşey anlamamıştı, ama yine de onu bulduğu için çok mutlu olup ona sıkıca sarılmıştı.

Minho
Ne oldu?

Hyunjin
Kayıp kardeşimi buldum!

Jisung
Ne?

Hyunjin
Doğru duydun, ben senin abinim. Ailen de benim ailem.

Vita ve delta gerçekten çok garip hissetmişti. Ama vita olan alfanın dediğinin doğru olduğunu biliyordu. Kurdu neşe içinde ulurken öz ailesinden birisini bulduğunu biliyordu.

Antimatter (MİNSUNG) [OMEGAVERSE]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin