Dağ Evi / 3

326 38 2
                                    

Delta
İlk önce ismimi söyliyim, ben Lee Minho. Peki, senin ismin ne?

Jisung
Jisung. Han Jisung.

Minho
Lee Jisung... Bence çok yakıştı. Sana Jisung mu diyolar?

Jisung
I-ı. Bana Jis, Jisungie, Sung, Sung'um, Hannie, ufaklık, sincap diyolar. Ama sincaba benzemiyorum ben!

Minho
Yoo, baya sincapsın sen.

Jisung
Hayır, ben sincap değilim.

Kollarımı birleştirip kafamı çevirdim. Bana gülüp çenemi tuttu ve gözlerimizi buluşturdu. Sanki hemen kırılacak bir cammışım gibi çok nazik tutuyordu.

Minho
Deltan çok kıskanç birisi, Sungie'm. Bu yüzden seni korumaya çalışan kişilerin senin için kim olduklarını merak ediyorum.

Jisung
Changbin hyung, Seungmin ve Rose noona mı?

Minho
Birisi daha vardı... Yeri miydi?

Jisung
Yeji noona'yı mı diyorsun? Ailem ben doğunca sürüden kaçmışlardı. Bu yüzden amcam ile yaşadım ama bana çok fazla vakit harcamadı. Bu zaman içerisinde Yeji noona, kuzenim Rose noona, Changbin hyung ve Seungmin baktı bana. Yani ailem diyebiliriz.

Minho
Hm... peki sevgilin veya hoşlandığın biri var mı? Yada senden hoşlanan biri?

Jisung
Sevgilim veya hoşlandığım biri yok. Ama Jiwoo benden hoşlanıyor.

Minho
Tek Jiwoo mu? Çok etkileyici birisine benziyorsun.

Jisung
Sadece Jiwoo'yu biliyorum.

Minho
15 yıl içerisinde sevdiğin biri oldu mu?

Jisung
I-ı.

Minho
Gerçekten 15 yaşında mısın? Yoksa kurdun birkaç yıl sonra mı canlandı?

Jisung
15 yaşındayım.

Minho
O halde senden 5 yaş büyüğüm.

5 mi? 5 yıl beni bekledi mi cidden? Rut dönemlerinde birisi ile geçirmesi gerekirdi.

Jisung
5 yıl boyunca cidden beni bekledin mi?

Minho
Tabii ki de bekledim. Birkaç kişi sadık olmadığımı söylese bile vitama çok sadığım. Rut dönemleri biraz zor geçse de çok önemli değil.

Jisung
En azından bir omega ile geçirebilirdin rut dönemlerini.

Minho
Hayır. Sadece vitam ile geçirmek isterim. Kızgınlığın bir ay sonra başlayacak, değil mi?

Jisung
Hmhm. 5 Ocakta.

Minho
Diğer aylarda da sadece ayın beşinde kızgınlığa giriceksin o zaman. Ben ise Şubat'ın üçünde ve Şubattan 2 ay sonra tekrar rut dönemine giricem. Girdiğim günden 2 ay sonra ise tekrar giricem.

Jisung
Hmhm.

Minho
Senden bir isteğim olucak.

Jisung
Nedir?

Minho
Senden isteğim; benimle birlikte yaşaman. Eğer istemezsen sana süre vericem, ama bir dağ evinde yaşamanı isticem. Orda hapis gibi bir hayat yaşamanı istemiyorum. İstediğin zaman çıkıp dolaşırsın, benden başka ve orda çalışan alfalar dışında orayı kimse bilmicek. Bende her zaman seni ziyarete gelicem. Ama eğer evden çıkacaksan not yazmanı isterim, çok kıskanç ve korumacı biriyimdir. Kimin yanına gideceğini yazmanı isterim.

Jisung
Bir saniye, bunu algılamam uzun sürücek.

Şimdi, eğer onun yanında ve Katil Sürüsü'nde yaşarsam ordan çıkıp kendi sürüme gelme olasılığım çok az.

Ama bana zaman tanıyabileceğini söyledi. Bir dağ evinde alfalar ile yaşamak? Ama hapis gibi bir hayat yaşamamı istemediği için istediğim zaman çıkabileceğimi söyledi.

Aynı zamanda nereye gitmemi ve kimin yanına gideceğimi yazmamı istedi.

Her zaman beni ziyaret ediceğini de söyledi, yani dışarı çıkmadığımda yalnız kalmicam.

Bence Katil Sürüsü'nün yanında yaşamaktan iyidir.

Minho
Karar verebildin mi?

Jisung
Hmhm. Katil Sürüsü'nün yanında yaşıyabileceğimi sanmıyorum. Bu yüzden senin dediğin dağ evinde yaşamak daha mantıklı geldi. Ama alfaların yanında yaşamak istemiyorum.

Minho
Peki, çalışanlar beta olabilir.

Jisung
Omega da olabilir mi?

Minho
Beta ve omegalar, anlaşıldı. Evi göstermemi ister misin?

Jisung
Olur. Ama ilk önce arkadaşlarımla konuşabilir miyim?

Minho
Hmhm.

Arkamı dönüp yanlarına gittim. Minho ise bana bakıyordu.

Changbin
Gidelim mi?

Jisung
Kaçıcağımızı söylemiştiniz. O zaman kaçın, şimdi tam zamanı. Kimse yok.

Seungmin
Kaçın mı? Sen ne olucaksın? Katil Sürüsünde yaşamicağını söyle.

Jisung
Hayır tabii ki de. Bir dağ evinde yaşıcakmışım. Ama hapis gibi bir hayat yaşamamı istemediği için istediğim zaman yanınıza gelebilicem.

Rose
Lisa'nın evine gelmelisin ama. Seni çok özlediler. Jennie de seni görmek istiyor.

Jisung
İlk önce dağ evini göstericek noona. Ama kesinlikle gelmeye çalışıcam.

Changbin
Doğru kararı verdiğine emin misin?

Jisung
Katil Sürüsü'nde yaşamaktan iyidir. Hadi gitmelisiniz, amcam her an gelebilir.

Seungmin
Peki Sung. Ama kesinlikle gel. En kısa zamanda görüşelim.

Jisung
Görüşürüz.

El sallayıp kurt formuna dönüşmelerini ve gitmelerini izledim. Sonra da deltanın yanına gittim.

Minho
Bölgeniz o tarafta değil?

Jisung
Aslında burda kaçıcaktık. Ama her tarafımızı sardıklarında kaçamicağımızı anladık. Kimse olmayınca Lisa noona ve Jennie noona'nın yanına gitmelerini istedim.

Minho
Neden kaçmak istiyorsunuz ki?

Jisung
Yeji noona eşini bulunca gidebileceğimizi söyledi dün. Ama ben ve Rose noona'nın lider ile akrabalığı olduğu için bulunursak ölücektik. Bu yüzden Yeji noona'ya tek gitmesini istedik. O da denileni yaptı ama bizden kaçmamızı istedi.

Minho
Hmhm. Gel o zaman, hızlıca göstereyim de Yeji noona'nın yanına gidin.

Jisung
Peki.

Ikimizde yürümeye başladık, Minho ben korkarım diye çok yaklaşmıyordu galiba.

Büyük bir dağ evinin önünde durduk. Çok güzel detayları vardı. Yapraklarla süslenmiş, etrafı rengarenk ışıklarla kaplanmış. Evin büyük kısmı kırmızı ama siyah da var. Beyaz boya ile kırmızının üstüne küçük bir kurt çizilmişti, kırmızının yanında olan siyahın üstüne mor renkle büyük bir kurt çizilmişti.

Minho
Beğendin mi?

Jisung
Hmhm, çok beğendim. Çok güzel bir ev.

Minho
Beğenmene sevindim.

Jisung
Evin yerini öğrendim, şimdi Lisa noona'nın evine gidebilir miyim?

Minho
Hmhm. Gidebilirsin.

Antimatter (MİNSUNG) [OMEGAVERSE]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin