Harika Vita Han Jisung
Herkes evlerine gitmişti. Minho herkes için bir ev vermişti ve gerçekten çok güzeldi. Bu arada haberi öğrendim!! Hyungım ve Seungmin sevgili olmuş!
Birde yeni öğrendim ama Chan hyung ve Felix hyung evliymiş. Ben bunu daha yeni öğrendim...
Neyse bir şey olmaz.
Bugün, yarın ve yarından 3 gün sonraya kadar çok kötü! Bugün 4 Ocak sonra 5 Ocak, 6 Ocak, 7 Ocak ve 8 Ocak. Kızgınlık günlerim!
Pasif taraf kızgınlığa girdiğinde toplam 4 gün sürer ve eşi ile birlikte olmak ister. Eğer eşi yoksa feromon salgılar ve gerçekten çok yoğun olur. Yanından geçen bir tür onu becermek ister. Kontrolü kurdu alır.
Baskın tarafın rut dönemi toplam 6 gün sürer ve eğer eşi ile geçirmezse acı gün geçtikçe artar. Kontrolü kurdu alır ama eğer kurdu da kendisi de sadıksa eşini bekler.
Minho da öyle yapmış, umarım canı çok yanmamıştır.
Minho
Ne düşünüyorsun vitam?Jisung
Hiiiç. Öylesine bakıyorum.Minho
... kurdunun ismi ne?Jisung
Hm?Minho
Kurdunun ismi ne?Jisung
Hannie. Seninki nedir?Minho
Lee Know.Jisung
Lee Knowie!!Minho
Lee Knowie mi? Hadi ama! Senin yerine başkası bunu söyleseydi kurdum onu pençesinden geçirmek için yalvarırdı, ben zaten direkt geçirirdim. Ama sen olduğun için şuan deliriyor, bu haksızlık!Ona kıkırdayıp dışarı baktım. Birisi bir çocuğu bir yere götürüyordu ve çocuk ağlıyordu. Bir saniye, Minho'nun evi bölgenin dışarısına en yakın ev, 5 adım atsam bölge dışına çıkarım ve kadın oraya götürüyor.
Jisung
Minho?Minho
Hm?Jisung
O çocuk neden ağlıyor, ve kadın neden sinirli bir şekilde onu bölgeden çıkartıyor?Minho
Aish, yine gelmiş aptal kadın!Minho yerinden kalktı ve kapıyı açıp hızlıca kadının yanına gitti. Kadın onu görünce korkmuştu ama çocuk gördüğü için sevinmişti.
Minho
Sana demedim mi? Buraya adım bile atmicaksın!Kadın
Bırak beni!Minho
Bir daha buraya adım bile atma. Seni şimdilik bırakıyorum ama eğer bir daha gelirsen hiç acımadan pençemi geçiririm.Minho kadını bırakıp bana baktı. Gülümsedi ve göz kırptı.
Çocuk hızlıca bölgeye geri gitti. Sonra Minho bana doğru yürümeye başladı. Kapının önüne geldi ve kapıyı itip yanıma oturdu. Ayağını ayağının üstüne attı ve bir kolunu koltuk başlığının üstüne attı.
Minho
Ordan bakınca çekici miydim?Jisung
Hmhm. Çoook çekiciydin. Özellikle o derin sesin çok çekiciydi.Minho
Bundan mı bahsediyorsun?Jisung
Evet. Bence çok etkileyici.Minho
Sen öyle diyorsan her zaman öyledir.Jisung
Biraz yorgunum da, yatsam senin için sorun olur mu?Minho
Hayır, sorun olmaz. İstediğin kadar yat.Gülümseyip koltuktan kalkıp yatak odasına gittim. Son bir gün kalmıştı. En azından Minho ile yakınlaşmaya başlamıştım, yakınlaşmadan birlikte olsaydık onu kullanabilen bir şey gibi hissettirebilirdim.
Bunu istememem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Antimatter (MİNSUNG) [OMEGAVERSE]
WerewolfDünya'nın en güçlü sürüsü olan Katil Sürüsü'nde doğup büyüyen, Dünya'ya yalnızca 1000 yılda bir gelen ve Tanrı'nın 2. hediyesi olarak bilinen delta Lee Minho, ve hiçbir sürüyle anlaşamayan, her zaman savaş çıkaran, eğer birisi kaçarsa ve o kişi lide...