Bölüm 19 - Doğu Türkistan

397 28 46
                                    


--Nova'nın Gözünden--

Mezarlığa vardım. Türkiye'nin mezarını bulmak zor olmadı. Aralarında ki en renkli(Çiçeklerden dolayı) mezar onun ki idi. Etrafa bir göz gezdirdim. Kimse yok. Güzel. Mezar taşını incelemeye başladım. Sonraysa daldım. Karşımda ki mezar Türkiye'ymiş gibi davrandım. Konuşmaya başladım.

-Hey, itiraf edeyim. O kadar şeyden sonra aptal bir binadan düşerek öleceğini düşünmemiştim.

Çiçeklerden biri dikkatimi çekti. Uzanıp elime alacaktım ki maskemin gevşemiş ipleri koptu ve maskem yere düştü.

- Kahretsin!

Tam yere eğilip alacaktım ki.

Azerbaycan; Almanya? Sen, neden buradasın?..



--Azerbaycan'ın Gözünden--

Bu kaltak önce kardeşimin canına kıydı ve şimdide yüzsüz gibi mezarına mı geliyor?!
Onu şuan gebertmemek için bütün gücümü kullanıyorum..

- Siktir git.

Almanya; Sen ne-

- SİKTİR GİT

Almanya; ...

O.. O gülümsüyor.. Orosbu çocuğu.. Kardeşimi hiç bir zaman sevmemişti zaten!

- Bu masum ayakların.. Sende Nazi gibisin! Hatta aynısısın seni orospu!

Almanya'nın yüzünde hala bir sırıtış var.

Almanya; Belki de hm?Almanya; Herkes benim yaptığımı biliyor. Ama ne diyorlar biliyor musun? Hiçbir şey!Beni takdir ediyorlar! "Oh Almanya! Bizi kana susamış bi katilden kurtardın!" "O kaltak bir şey yapamaz artık"

- .....

Almanya; İşte babamdan farkımda bu. Ondan nefret edildi. Ben ise tam tersi. Ama yaptığımız işler, tıpatıp aynı.

- ....

Almanya; Ülkeler, insanlar.. Her geçen gün daha da kör oluyor kaltaklar!

Ne yapmalıyım? Ne yapabilirim? Belki de yumruk atmayı denemeliyim? Denemekten zarar gelmez. Umarım.

Almanya'ya doğru serice koştum. Dibine girdim ve elimi sıkarak yüzüne gelecek şekilde savurdum. Ama işe yaramadı.. Elimi yakaladı. Ellerimi elleri ile arkadan kenetledi ve onları kullanmamı engelledi.

Almanya; Cık cık cık Azerbaycan.. Sence bunlar fazla basit değil mi?

- Bırak beni kahpe!

Almanya; Çin'in aklınıda ben çeldim :)

- ?

Almanya; Çin'in baştan beri Doğu Türkistan'ı esir almak istediğine gerçekten inanmış olamazsın? Hadi ama! Onu ben körükledim :).. Büyük balık, küçük balığı yemeli..


- Sen... SEN BİR TÜRK DÜŞMANISIN SENİ SÜRTÜK! NAZİ'DEN DE BETERSİN!

Almanya; Tabii. Yerinde olsam Rusya'ya da güvenmezdim.

- Hı?

Almanya; Sence Çin tek başına mı esir aldı onu hm?

- .....

Almanya; Rusya sonradan pişmanlık duydu. Bunu sır olarak sakladı. Hedefim şaştı... Her şeyi 

düzeltmeye çalışırken Rusya, Türkiye'den hoşlanmaya başladı.. İşlerimin hepsi boka sardı!

Seçim -Countryhumans-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin