Bölüm 3 - Buluşma

680 47 63
                                    

----------------------Rusya'nın Gözünden----------------------

Deniz kenarına gitmiş, bir bankta oturmuş muhabbet etmiştik. Plana uymam gerekiyordu. Çin uzaktan gizlice bizi izliyor ve duyuyordu, vakti geldiğindeyse bana haber verecekti.  Plana göre, Türkiye'ye partneri olup olmadığını soracak ve eğer yok ise ona çıkma teklifi edecektim.
Ancak. İlk başta kolay olduğunu sanmıştım.
Onunla bu kadar yakın olunca....
O kadar da kolay olmayacak anlaşılan..
Bir şeylerden bahsediyordu. NATO'dan.

Türkiye; Her boku yaptım onlar için ve onlardan yanlızca bir şey istedim ama verdikleri tepki şaka gibi?!

-Onlardan ne istedin?

Türkiye; Sadece artık özgür olmasını istedim...

- Kimin?

Türkiye; Doğu Türkistan..

!
Tepki veremedim.

Türkiye; Onlardan yanlızca kardeşimi artık bu boktan soykırımdan kurtarıp özgür bırakabilmek için yardım istedim! Onlar ise fikir ve düşüncelerimin saçma olduğun, Doğu Türkistan'dan daha kıymetli ve önemli ülkeler olduğunu söylerek beni kenara attılar YİNE!

Haklıydı. Kardeşi esirdi. En yakın arkadaşım Çin tarafından esir edilmişti..
Belarus'a böyle bir şey olsa ve beni önemsemeseler muhtemelen bende çileden çıkardım..
Eğer kardeşimi esir alan kişinin en yakın arkadaşı benimle çıkma teklifi etseydi...
ASLA
Ama, belki de biraz zaman tanımalıyım. Belki beni kabul eder?  Bu sırada Çin'den bir ricada bulunabilirim belki..
O zaman aramız daha da yakınlaşır.
O zaman yeni plan!

Türkiye; Gitmem gerek..

- Neden?

Türkiye; Randevu saatim yaklaştı. Geç kalmak istemiyorum.

- Bırakmamı ister misin?

Türkiye; Gerek yo-

- Var, hadi gidelim

Türkiye; Bana emir falan mı vermeye çalışıyorsun ha?

- Yok canım, ne emiri

Türkiye; ....

----------------------------------Zaman Atlması----------------------------------

                      ------------Rusya'nın Gözünden---------------

Türkiye randevuyu kısa keserek bir saate çıkacağını söyledi. Yani birazdan gelir.

- .....
- Çin?

Çin arkamdan çıkıverdi

Çin; He?

- Ananı-

Çin; N'oldu lan?

- Ne demek ne oldu? Bir anda gökten düşen bok parçası gibi ne arkamda beliriyon it

Çin; Korktun mu lan yoksa?

- E heralde amına koyayım

Çin; Haha, yazık

- Yazığını sikicem şimdi!

Çin; Sikme hedefinin Türkiye olduğunu sanıyordum

- Tamam, kes amına koyayım. Beni red etme ihtimali çok yüksek..

Çin; O nedenmiş?

- Duymadın mı amına koyayım? Doğu Türkistan..

Çin; Ben esir aldım amına koyayım, seni ne ilgilendirir?

- HANİ EN YAKIN ARKADAŞIMSIN YA TOP

Çin; Top olan ben miyim amına? Türkiye'ye aşık olan sensin!

Seçim -Countryhumans-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin