POV: BDSM sa stalo súčasťou magických osnov

20 1 0
                                    

Nedával ti vôbec čas sa nadýchnuť. Zaútočil na tvoju hruď ako správny predátor. Rytmicky striedal bozky a hryzkanie. Na tvojich prsiach mohol stráviť aj dobrých 20 minút, kým sa konečne posunul ďalej. Vybozkával ti cestičku priamo dole a zastavil ho až lem tvojich nohavíc. Hodil iba rýchli pohlaď na tvoju tvár a začal rozopínať tvoje nohavice. Schytil si a strhol ich z teba aj s nohavičkami. Teraz si už ležala komplet nahá na jeho katedre.

Chvíľu nad tebou ostal stáť a potom vykročil. Obišiel katedru, takže stál za tvojou hlavou. Počula si ako niečo hľadá v stole. Po chvíle to našiel a vrátil sa na povodne miesto. Tvoje šťavy mu vytekali na stôl a ty už si nevedela vydržať. Potrebovala si ho. Nohami si sa ho skúsila prisunúť, ale s nim to ani nepohlo.

Namiesto toho ti ukázal čo drží v rukách. Bol to malý bič. „Otoč sa." prikázal a ty si po malom zaváhaní urobila presne čo chcel. Cítila si ako ti prsia zarývajú do drsného dreva katedry. Studený výdych ti ofukoval tvoje najmäkšie miesta. Jeho obrovská ruka pristala na tvojom dokonale guľatom zadku. Párkrát po ňom jemne prešiel. A potom si ucítila palivu ale zároveň príjemnú bolesť. Zrazu si prestala cítiť sálajúce teplo zo Snapovho tela. Oddialil sa a kým si sa stihla otočiť, prešiel tvojim telom šok. Bolesť sa zmocnila tvojho medzinožia.

Po chvíli sa však tato bolesť premenila na niečo slastne. Ale než si stihla začať prosiť prídavok, už stal zase pri tebe. A netrvalo to ani sekundu a už bol v tebe. Kompletne ťa vyplnil a ty si mala pocit, že sa zadusíš. Nemohla si dýchať, vyrazil z teba aj posledné zvyšky vzduchu. Ale jeho to netrápilo a začal sa pohybovať.

Zdalo sa to ako večnosť, ale v skutočnosti to netrvalo viac ako 10 sekúnd. Eruptoval v tvojom vnútri a ty si cítila teplo šíriť sa tvojím vnútrom. Keď ho vytiahol, prázdnota bola neznesiteľná. Lepkavý nektár ti stekal po stehnách dole. Stále prehnutá na bruchu cez katedru si sa začala zamýšľať nad tým čo by sa stalo keby vás tu takto našli.

Ta predstava ťa donútila sa zdvihnúť. Keď si sa otočila, všimla si si, že Snape zmizol. Obliekla si sa a utekala na ďalšiu hodinu. 

Wildest Dreams - on HIATUSWhere stories live. Discover now