15-POV: Snape robiaci breakdance, aby ťa získal späť

17 0 0
                                    

Po niekoľkých prepitých a prebozkávaných hodinách sa Snape rozhodol opustiť jeho skupinku. Chcel rozptýlenie, ale dostalo sa mu presného opaku. Tam si stále s tým otravným Cedricom Diggorim. Jeho ruky boli všade na tvojom tele. A Snape to nehodlal nechať tak.

Stáli ste neďaleko breakdance battle-lu a to dalo Snapovi ten najlepší nápad čo za posledných 20 rokov života mal. Ak vyzve Cedrica na dance battle o teba, tak ak vyhrá musíš si ho proste vybrať. Napochodoval si to k vám svojimi veľkými mocnými krokmi.

Tvoje srdce sa na chvíľu zastavilo. Najprv zazeral na Cedrica ako keby ho chcel roztrhať. Potom sa pozrel na teba a vyzeralo to, že sa rozplače. Zavrel oči a pozrel naspäť na Cedrica. „Vyzývam vás na breakdance battle o Y/N. Výherca ju dostane." Neskutočne z neho tiahol alkohol a ty si bola sekundy od dozvracania sa z toho zápachu. „Nemám náhodou slovo v tom koho si vyberiem?" bránila si sa. Žiaden pedofilný dedko za teba predsa nebude rozhodovať s kým budeš. On ti však neodpovedal. Dokonca ani nepočkal na prijatie výzvy Cedricom.

Skočil na tanečný parket a začal svoju choreografiu. Spravil niekoľko obdivu hodných otočiek na hlave. Jediný detail ktorý to kazil bol ten, že ako bol na hlave, jeho habit mu spadol a odhalil všetkým, ktorý sa dívali jeho trenky. Od hanby si sa šla prepadnúť pod zem. A tento pocit sa o to znásobil, keď si uvidela Dumbledora, ktorý nad tým slintal. Doslova slintal. Nestal tak ďaleko, čiže si mala krásny vyhlaď na každú jednu slinu stekajúcu po jeho brade.

Išla si sa zblázniť, zatiaľ čo Cedric sa na všetkom fantasticky zabával. Mala si chuť pretrhnúť aj jeho. Nedokázal si s nimi vydržať. Predrela si sa cez dav ľudí a utiekla si do svojej izby.

Wildest Dreams - on HIATUSWhere stories live. Discover now