Tuto časť venujem @JasmineOfNightCour, ktorá navrhla tuto zvrátenosť zakomponovať
Po vašom poslednom stretnutí bol Snape plný energie. Po prvý raz po mesiacoch sa necítil tak mizerne. Bol nadšený z toho, že jeho plán vyšiel. A ešte viac nadšený bol z toho, že si ho pozvala sa ďalšie kolo. Nedokázala si mu odolať. Už hodinu stal pred zrkadlom a upravoval si svoj novy cowboy-ský klobúk. Keď uvidel slogan „save a horse, ride a cowboy", presne vedel ako váš večer ozvláštni.
Stretli ste sa v jeho učebni. Čakal tam na teba iba v jeho sexy klobúčiku. Keď si ho zazrela bojovala si medzi smiatím sa a vrhnutím sa naňho. S tým najväčším úsmevom, z ktorého ťa boleli líca, si k nemu podišla. Prešla si po rukou po hrudi. Pomaly si prešla nižšie až si sa zastavila tesne nad tvojou vysnívanou destináciou. Sklonil sa k tebe a po prvýkrát bol váš bozk nežný.
Bol však prerušení. Mali ste spoločnosť. Bol to Cedric, ktorého si zavolala. Na veľké prekvapenie, nemal vôbec problém sa znovu zapojiť. Bol dokonca nadšený z tejto ponuky. Snapov vyraz bol nečitateľný, ale vyslovene neprotestoval.
Zhodila si zo seba svoju robu, pod ktorou si nemala nič. Posledný oblečený ostal Cedric, ktorý veľmi rýchlo pochopil, čo má spraviť. Do pár sekúnd ste tam všetci traja stali nahý. Nikto sa však nepohol. Zobrala si veci do vlastných rúk. Pokynula si Cedricovi nech sa k vám priblíži. Obmotala si jeho ruky okolo svojho drieku a pritisla si ho o chrbát. Pritlačila si sa spredu na Snapa a kým Cedric pracoval na tvojom krku, zmocnila si sa Snapových pier.
Postrčila si Snapa a pokynula mu sadnúť si na stôl. A vyliezla obkročmo naňho. Cedrica si naviedla naspäť bližšie k tebe. Rukou si skĺzla medzi teba a Snapa. Schytila si jeho enormný úd a naviedla ho do svojej komnaty. Okamžite ťa zaplnil. Natiahla si sa dozadu po Cedricovi a naviedla aj jeho do svojej druhej komnaty. Najprv to bola neskutočná bolesť. Chvíľu mu trvalo kým sa tam kompletne dostal. Ale keď už tam bol, prežívala si absolútnu eufóriu.
Dovolila si Cedricovi sa začať hýbať a ty si tiež rozpohybovala. Bola si ako v ohni. Cítila si sa akoby by ti premiestňovali organy. Sotva si dýchala. Už ste nejakú chvíľu šli, ale nikomu z vás sa nedarilo vyvrcholiť. S ťažkosťou si im povedala nech sa z teba vytiahnu a zamierila si do Snapovho stolu. Obaja malina tvári výraz úplného zmätenia. Pohrabala si sa v šuplíkoch a vybrala si svoj obľúbený bič. Ani jeden z nich nechápal o čo ti ide.
Donútila si ich oboch sa prehnúť cez stôl. Bez váhania ťa poslúchli. A začala si svoju prácu. Každým plesknutým biču o ich zadky, sa posunuli a to tvorilo trenie ich údov o drevo stola. Po chvíli si už vedela že sú dosť blízko. Tento výjav aj teba, neskutočne naštartoval a už ti nechýbalo veľa k tomu zase pocítiť ten slastný pocit.
Snape ti bič z rúk zobral, prehol ťa vedľa Cedrica a oboch vás párkrát prešľahal. Potom bez varovania sa do teba zaboril a vyrazil ti dych. Otočila si hlavu dozadu ako si najviac mohla a všimla si si, že Cedric sa postavil. Zobral Snapovi bič z rúk. Každý Snapov pohýb v teba bol sprevádzaní plesknutím biča. Netrvalo vám dlho a všetci ste dosiahli svojho vrcholu. Ty kompletne bez dychu. Mala si pocit, že umieraš. A by ti nebolo málo, Cedric tvoje najsenzitívnejšie miesto ešte párkrát prepleskol. Tato nadmerná stimulácia, ťa dohnala k slzám. Ostala si tam prehnutá cez stôl, vypúšťať svoje šťavy na Snapov stôl.
YOU ARE READING
Wildest Dreams - on HIATUS
HumorSnape x Y/N epiclly tragic love story momentálny wordcount: 10 361