10-POV: Snape hádžuci ti dolár, aby ti ukázal aká lacná šľapka si

24 1 1
                                    

Cedric mal pravdu, na tejto party boli všetci. Každý jeden profesor a nie ako dozor. Pili, tancovali a zúčastňovali sa sexuálnych aktivít nevhodných na verejnosť všetkým na očiach. Nikto ale nikoho neriešil, akoby boli v tranze.

Netrvalo dlho a našla si Cedrica popíjal s partiou cute chalanov. Len čo si bola v dosahu, strkal ti pitie do rúk a privinul si ťa rukou k hrudi. „To čo malo znamenať so Snapom?" kričal v snahe sa prehlušiť burácajúci dav navôkol. „Kiež by som sama vedela." S núteným úsmevom si sa snažila nemať túto konverzáciu. Ešte stále si cítila ten second hand ambarassment.

„My o vlku." Cedric priložil prsty na tvoju bradu a otočil ti hlavu smerom k Snapovi. Mal dance battle s jedným s učiteľov na stole. Jasne prehrával ale to je vedľajšie. Vyzeral, že už ma riadne vypite. Sotva stál na nohách. Cedric ťa začal ťahať smerom k nemu, aby ste mali lepší výhľad.

Kým ste sa dostali ku stolu, ten učiteľ spadol a dav sa rozhučal oslavami pre Snapa ako výhercu. Nikto sa nezaujímal, či osoba čo spadla je v poriadku. Všetci boli zaneprázdnení Snapovým výherným tančekom.

Zrazu si ťa všimol. Úsmev mal od ucha k uchu. Stratil rovnováhu a kolenami dopadol na stôl. Z plášťa vytiahol päť libier a hodil ich po tebe ako po nejakej striptérke. „To je pre moju najlepšiu a najlacnejšiu šľapku." Sotva tie slova zo seba zrozumiteľne dostal. Fakt, že to prehnal s alkoholom a neskutočne sa rehotal mu nepomáhali.

Ty si cítila ako tá najväčšia chudera. Potupená takto na verejnosti. So slzami mi v očiach si sa otočila na päte a utiekla si preč zo zrakov ľudí. Za sebou si počula ako na teba Cedric aj Snape volajú ale ty si pokračovala. 

Wildest Dreams - on HIATUSWhere stories live. Discover now