Pov:Snape speedrunning valentines dates Part 1

8 0 0
                                    

Tuto časť chcem venovať vám všetkým verným čitateľom. Prajem vám krásny Valentín, zbožňujem vás.

Snape takmer nestíhal dýchať. Cele sa to začalo už o 10:30 s brunchom s Voldym. Užili si fantastické raňajky skladajúce sa z majstrovskej praženice a pre temného pána jednorožčej krvi. Ale nebolo to vôbec o jedle, dali tomu päť minút než sa na seba vrhli.

Snape zhodil zo stola všetko, prehol Toma cezeň a vkĺzol doňho. Poriadne ho prekvapil, lebo bol úplne tesný. Takmer sa dokázal v ňom hýbať. Našťastie tomu stačilo pár dobrých vsunutí a povolil dostatočne na to, aby sa doňho mohol pustiť silnejšie.

Šli na to tak brutálne, že sa stôl rozpadol. To ich ale ani na sekundu nezastavilo. Snape nesmel stratiť ani sekundu, mal pred sebou ešte dlhý deň. Poriadne schytil Voldyho na panvu a pridržal ho kým ho v predklone riadne obcoval.

Voldymu už netrebalo veľa a už sa jeho tekutiny vylievali na rozbitý stôl pri jeho nohách. Snape ho nasledoval sekundy na to. Pozrel sa na čas a meškal. Postrčil Toma dopredu, aby ho dostal zo svojho údu. Spadol priamo ksichtom do rozbitého stola. To však Snapa netrápil, nakoľko musel utekať na ďalšie stretnutie.

Meškal dve minúty keď konečne dobehol k dverám malej chatrče na pozemkoch školy. Než stihol položil ruku na dvere, už sa otvárali. Hagrid naňho pozeral s ohňom v očiach.

Nestihol ani otvoriť ústa a Hagrid sa naňho už vrhal. Schytil ho za hábit a vtiahol dovnútra. Jazyk strčený tak hlboko v krku až cítil jeho mandle. Ruky trhali oblečenie.

Snapovi toto neskutočne vyhovovalo, doženie čas ktorý stratil. Už obidvaja nahý bojovali o dominanciu. Ale tuto hru zakaždým vyhral iba jeden z nich. A ani teraz tomu nebolo inak.

Hagrid sa ani trochu nedržal späť. Zdrapil Snapa za biceps, zvrtol ho a prehol cez okraj gauču. Snapov dôkaz vzrušenia bol v dokonalej pozícii na príjemne tretie sa o povrch pohovky. Hagrid tak ako zvyčajne prešiel priamo na vec.

Mierne ho prekvapilo ako ľahko do Snapa vkĺzol. V hlave mu išla otázka, či sa Snape úmyselne dopredu pripravil. A odpoveď na jeho otázku bola samozrejme áno, ale on by to nikdy nepriznal. Nepriznal by nikdy to ako strávil dobrých 20 minút naťahovaním svojej diery rôzne širokými pomôckami.

Nikdy by nepriznal, že vlastni v celku dosť veľa „hračiek". A už nikdy by nepriznal ako napriek tomu, že už bol dokonale roztiahnutý, pokračoval ďalej. Ako skúšal limity a ako si takmer natrhol svoj otvor.

Tak isto ako Snape nešetril Voldyho, Hagrid nešetril ani Snapa. Každým vklzom doňho sa dostaval hlbšie a hlbšie. Snape si užíval nie len absolútne zaplnenie ale aj ten pocit otierania svojho šulina o povrch sedačky. Bol v absolútnej extáze až zabudol sledovať čas. Mal už len tri minúty na to ejakulovať a utekať na ďalšie stretnutie.

Napriek tomu ako slastne silne doňho Hagrid vchádzal, nedokázal sa dostať k svojmu vyvrcholeniu. Hagrid už bol na pokraji až do doňho v plnej sile vpustil. Sila ktorú to doňho vletelo ho mierne omráčila. Keď sa z neho vytiahol cítil ako mu to všetko steká po stehnách dole.

Hagrid si však rýchlo všimol, že Snape ešte svoj nektár zo seba nevylúčil a rozhodol sa mu pomôcť. Otočil ho a zobral si ho do úst. Jednu ruku položil na jeho úd a do druhej schytil jeho semenníky. Semenníky párkrát pomačkal a začal pohybovať s hlavou hore a dole.

Jeho teplý dych na Snapovom bruchu ho dostaval do extázy. Ostávala mu menej než minutá na to začať utekať ďalej. A stihol to presne na sekundu. Zašpinil pri tom celu Hagridovu bradu. Nemal však čas na ospravedlňovanie sa. Sotva si prehodil hábit cez plece a už utekal z dverí.

Kedy vydám ďalšiu časť je ešte nejasne, som choručka, čiže si možno budete musieť počkať.

Wildest Dreams - on HIATUSTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang