Bölüm 5 Randevu
Bu seferki sınırımız 50 parlayan yıldız, 15+ yorum.
***
Sanem'in doğum günün yapıldığı mekana geleli yarım saat olmuştu. Kızlarla oturmuş localardan birinde oturuyorduk Yusuf ağabey ise bizden biraz ileride oturmuş, sigarasını içiyordu. Sigarası ince kemikli parmaklarının arasında soyut bir şiiri anımsatıyordu.
"Bu adam kim Tomris?"
Açelya saçlarını geriye atıp cilveli cilveli konuştuğunda kendini soktuğu rezil duruma iğrenerek baktım. Kızın takılmadığı erkek yoktu, kısaca grubun erkek avcısı Açelya'ydı. Açelya'nın sorusu kızları da meraklandırmış olacak ki bana beklenti ile bakıyorlardı. "Yusuf ağabey arkadaşım." Diye kestirip attım daha fazla açıklama yapmaya gerek yoktu.
"Bekar mı?"
Açelya bu seferde açık olan dekoltesini daha da açtığında kusmamak için kendimi zor tutuyordum. Kendince Yusuf ağabeyi ağına düşürmeye çalışıyordu. Yeşil elbisesini düzeltip ayağa kalktığında kızlar olarak ona baktık. "Neyse ben şimdi öğrenirim." Dediğinde mal gibi gidişini izledim.
Acaba Yusuf ağabey, Açelya'dan etkilenir miydi?
Neden etkilenmesin Açelya seksi bir kız.
Susar mısın iç ses?
Sen sanki bir kıskandın.
Ne alaka bekar adam ne yaparsa yapsın.
Bacak bacak üstüne attığımda bir yandan da tırnaklarımı kemirmeye başladım.
Evet kıskanmadın.
Sus be! Ben onu ağabeyim olarak gördüğüm için endişeleniyorum, sadece. Açelya, Yusuf ağabeyin yanına oturduğunda içimdeki merak bütün vücudumu sarmış durumdaydı. Küçük yılan bir de kur yapıyordu.
İnşallah üveyik kuşları işer üzerine!
Açelya sağ elini Yusuf ağabeyin bacağına koyduğunda gözlerim far görmüş tavşan gibi açıldığında hızımla ayağa kalktım. Resmen adamı taciz ediyordu.
Bence Yusuf ağabey bu durumdan memnun baksana adam tepki vermiyor.
Dudaklarımı sıkıca birbirine bastırdığımda emin adımlarla yürümeye başladım. Ne yaptığımı bilmiyordum ama pek umurunda değildi.
"Yusuf gidelim mi?"
Ağabey nerede kızım?
Yusuf gözlerimin içine baktığında utanmıştım ama inat edip gözlerimi gözlerinden çekmeyecektim. "Gidelim." Dediğinde yanındaki Açelya'yı umursamadan ayağa kalktı. Önden yürümem için yolu gösterdiğinde kafamı sallayıp açtığı yolda yürümeye başladım.
Mekandan usulca çıktığımızda utançla kafamı önüme eğdim. Aslında utanılacak bir şey yoktu ama benden büyüktü ve kendimi ağabey deme zorunluluğunda hissediyordum.
"Yusuf ağabey içeride ismin ile seslendiğim için kusura bakma." Dedim, stresten yine ayağımı sallamaya başladığımda Yusuf ağabeyinin sesi ile bütün vücudum but kesilmişti.
''Bir özür dilemene gerek yok, iki bana ağabey demeyi kes.''
***
Yusuf: Kaçıp gitmene sebep neydi acaba?
Tomris: Ben kaçmadım.
Tomris: Tuvaletim geldi ondan koştum.
Yusuf: Peki öyle olsun.
Yusuf: Dövmeni ne zaman yapıyoruz?
Tomris: Hiçbir zaman ben vazgeçtim.
Yusuf: Neden?
Tomris: Bugün geldiğimde fark ettim çok ürkütücü.
Yusuf: Korktun mu sen şimdi?
Tomris: Evet.
Tomris: Bu resmen bir delilik.
Yusuf: Elim hafiftir ama yine de sen bilirsin.
Tomris: Şuan istemiyorum.
Tomris: Olurda fikrim değişirse bakarız.
Yusuf: Peki.
Yusuf: O zaman bana yazman içinde bir sebep yok.
Tomris: Neden arkadaş değil miyiz?
Yusuf: Arkadaş mıyız?
Tomris: Arkadaşız.
Yusuf: Öyle olsun bakalım arkadaşım.
Yusuf: Ulan önce ağabey, şimdi arkadaş sikerim böyle vaziyeti. (Bu Mesaj Silindi)
Tomris: E ne yapıyorsun kanka?
Sıç sıva Tomris!
Yusuf: Kanka?
Tomris: Arkadaş manasında hani arkadaşız ya artık.
Yusuf: Peki ona da peki diyelim.
Yusuf: Eve geldim Şah ile oynuyoruz.
Tomris: Şah?
Yusuf: Köpeğim.
Yusuf:
Yusuf: Pantolonum ile bir sorunu var sanırım.
Tomris: Ya benimde Mila'm var hadi arkadaş olsunlar.
Tomris:
Yusuf: Güzelmiş.
Tomris: Güzeldir kızım.
Yusuf: Yarın müsaitsen istersen Mila ile beraber gel.
Yusuf: Ben de Şah'ı getiririm.
Tomris: Ay randevu gibi oldu.
Yusuf: Sanırım öyle oldu.
Tomris: O zaman yarın görüşürüz.
Yusuf: Görüşürüz
Tomris: Şey Yusuf.
Yusuf: Efendim?
Tomris: Bugün benim ile geldiğin için teşekkür ederim.
Yusuf: Ne demek küçük hanım.
Yusuf: Hadi git güzelce uyu.
Tomris: İyi geceler büyük adam.
★★★
Bölüm Sonu...
Mutlu yıllar kiraz çiçekleri 🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yavru Kurt / Texting
Short StoryYazdığı dövme stüdyosunun patronu olan Yusuf ile yolları kesişen Tomris şimdi ne yapacak? #28 Aralık 2023