- Bar'da -

14 2 0
                                    

Medya: Açelya bara giderken..

Hayal kurmazsam hayal kırıklığı da olmaz aslında ve üzülmem. Korkuyorum...
Tekrar kırılmakan korkuyorum.

Aslında artık acılarımı da sevmeye başladım. Belki o da sevildiğini hissedip gider. Tüm sevdiklerim gibi gider diye.

***

Siyah dekolteli tulumumu ve siyah stiletto ayakkabılarimi giydim. Saçlarıma hafif dalgali maşa yaptıktan sonra makyajımı yapmak üzere makyaj masama oturdum.

Bazı kızların güzelliğini ıslak mendille silebilirsiniz aslında. Bu düşünceyle fazla makyaj yapmamaya çalıştım. Gözlerimi ortaya çıkarmak amacıyla koyu bir far ve dudaklarıma da parlatıcı ruj sürdüm. Parfümümü de sıktıktan sonra artık hazırdım. Artık kizlari beklemeye başladım.

Aşağıdan korna sesi gelince camdan baktım. Evet kızlar gelmişti. Hemen aşağıya indim. Kızlar beni görünce büyülenmişe benziyorlardı.
Peri:
"Bu ne hâl kızım. Erkeklerin dibi düşecek. Bak seni uyarıyım orada dikkatli ol. Kimin ne yapacağı hiç belli olmaz."
'Tamam dediklerini dikkate alırım.'
Buğlem:
"Maşallah kızım. Merak etme Doruk sana bayılacak."

'Ben Doruk için hazırlanmadım. Onun bu fikrini umursamıyorum.'
Kızlar aynı anda "hı hı" dediklerinde gülerek 'Tamam ya kimseyi kandırmaya gerek yok. Onu için bu kadar süslendim.'

Yolun geri kalanında bagirarak şarkı söyledik.

***

Nihayet barın önüne geldiğimizde kapının önünde erkekler bekliyordu. Peri & Bartu'nun, Buğlem & Çınar'ın koluna girdiklerinde ben tereddütte kaldım ama Doruk'un yaptığı jest hepimizi şaşırtmıştı. Kolunu uzattı ve girmem için gözünü kırparak "Ee hadi daha neyi bekliyorsun" dediginde kendime gelerek koluna girdim.

İçeri girdiğimizde çok değişik bi atmosfer vardı. Herkes çok eğleniyordu. Biz hep beraber deri siyah koltuklarda yerimizi aldık.

Hepimiz birer içki aldıktan bi süre sonra kafayı bulduk. Saçma sapan şekilde dans ediyorduk.
Bi an belimden birisi beni sıkıca kavradı. Bırakması için direndim ama olmadı. Her kimse eğer canımı çok acıtıyordu. Bende tabi boş durmadım elini ısırıp kaçtım bizimkilerin tarafına doğru. Bana doğru geldiğinde kim olduğunu kestirebilmiştim. Sabah okul güvenliğinin yanında duran Korkut isimli çocuktu. Daha da yaklaşmaya başlayınca Doruk ve ardından Çınar ile Bartu da ayaklandı.
" Hey! O kız bizimle beraber geri çekilsen senin için iyi olacak yoksa birileri hastanelik olacak."dediğinde Doruk şaşırmıştım açıkçası.
"Bak atarlı çocuk o kızı istiyorum ve ben bir şeyi istersem elde ederim. dedi Korkut ve demesiyle birlikte yumruğu suratına yedi.

Kavgaya Korkut'un arkadaşlarının da katılmasıyla ortam bayağı gerildi.

***

Evet kavga çıkardığımız için bardan atıldık. Bu arada barın sahibi Korkut'un babasıymış. O yüzden bi tarafları nirvanadaydı.

Şimdi ise bi oteldeyiz. Kim ayarladı bilmiyorum ama herkes çift olarak odaları paylaşıyordu. Benim eşimde Doruk. Aynı yatağa yatacağımızı bilmek beni çok fazla germişti. Ama büyük ihtimal ben duş alırken Doruk sızıp uyumuştur.
Saçlarımı havluya sardıktan sonra banyodan çıktım. Tam paravanın arkasına geçip üzerimi giyinecektim ki Doruk beni kolumdan çekip yatağa düşürdü.
"Bu kadar güzel olma Açelya seni kıskanıyorum. Sen benim olmalısın." dediginde büyük bi şaşkınlıkla onu dinliyordum.
Büyük bi kahkaha attı. "Nasıl da inandın ama. Oscarlık oynuyorum kesinlikle."
Nasıl inanırdım ki ona. Bi tokat geçirdim suratına kendimi tutamayıp. Giysilerimi alıp tekrar banyoya girdiğimde yanaklarımdan süzüldü gözyaşlarım.

Umarım birgün birini çok seversin hayvan. O kadar çok seversin ki gözlerini kapattığında yüzü önünde belirir. Bunun olmasını çok istiyorum. Birini sevmenin ne demek olduğunu anlamanı istiyorum.
Çok garip değil mi; beni kırmış olduğu yerde hâlâ saklıyorum onu. Acıya dayanabilecek kadar güçlü bir kızım ama bu benim bunu hakettiğim anlamına gelmez ki...

Elimi yüzümü yıkayıp sakinleştikten sonra banyodan çıktım ve o uyuya kalmıştı. Çift kişilik tek bir yatak olduğundan odada mecbur aynı yatakta uyuyacaktık. Aramizda belli bi mesafenin olması için yastık koydum.
Artık utanmıyordum onun yanında olmaktan, onunla konusmaktan. Utanç yerini hayal kırıklığına bırakmıştı...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 22, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

CESARETİM YOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin