Byl pátek a celá naše kapela šla pařit do místního klubu zvaného "Night Life". Kolem klubu byla spousta fotografů a fanoušků. Jakmile jsme se ocitli uprostřed davu , začali jsme rozdávat autogramy a fotili se s fanouškama.
Když jsme konečně všem fanouškům vyhověli, zamířili jsme rovnou k baru. Já si objednala Coca Colu s rumem jako obvykle, poté Alex šampaňské, Erik s Jacobem pivo. Šli jsme si sednou do menší místnosti, aby jsme měli klid. Povídali jsme si, tančili a pili několik hodin. Po pár dalších skleníčkách byla většina kapely opilá, tak zběsile tančili na parketu. Jako první odpadla Alex a šla si sednout. Jacob a Erik tam flirtovali s holkama.
Po pár minutách jsem šla ven za club a zapálila jsem si cigaretu. Začala jsem přemýšlet o minulosti. Přemýšlela jsem, jaký by to bylo, kdyby všichni věděli, kam jsem to dotáhla, všichni ti lidi ze základní školy. Nikdo by mi nenadával, že jsem tlustá a hnusná, spíš by mi všichni lezli do zelí a nemohla bych mít pro sebe chvilku, ale aspoň by mě měli rádi a nemusela bych se trápit.
Přibližně po čtvrt hodině někdo zaklepal na zábradlí, co bylo vedle asi tří schodů, na kterých jsem seděla.
Přišla za mnou Alex a sedla si na schody. Jakmile si sedla, tak na mě promluvila."Ahoj, tak co budeme dělat po turné?" Zeptala se svým jemným hlasem mírně opilým. Já jen vzdychla a cucla jsem si cigarety a oddychla si, kouř mi vylétl nosem a mírně mě zahřál v dutině nosní. Chvíli po tom, co mi dým vyletěl z nosních dírek, jsem konečně odpověděla.
"Nevím, asi se vrátím do LA a budu odpočívat, co ty?" Opáčila jsem, uhasila cigaretu a koukla se na ni. Očekávala jsem něco zábavného, poněvadž Alex byla hodně akční. Trochu koukla smutně a pomalu mi řekla do očí.
"Jednu na Havaj s kamarádem, kterého znám už dlouho a mám ho ráda." Tušila jsem, že mi něco tají, ale po chvilce jsem to nechala být a usmála se.
"Tak si to užij a nezapomeň si vzít kondom." Mrkla jsem na ní ze srandy a obě jsme se začaly smát.
Najednou jsme uslyšely křik, co vycházel z clubu, tak jsme se rychle zvedly a utíkaly k místu, odkud jekot přicházel. Najednou vidíme, jak Jacob osahává holku a bylo značně vidět, že jí to nebylo příjemné. Já a Alex jsme chytily mrštně Jacoba za kapuci a odtáhly jsme ho dozadu, kde byl zadní východ clubu a narvaly ho do limuzíny.
"Radši půjdeme, dojdeš pro Erika?" Poprosila jsem Alex a ta jen kývla a šla dovnitř pro Erika. Jakmile jsem je viděla, přiběhla jsem jim naproti a pomohla jí s opilým Erikem. Jen co jsme nastoupili do limuzíny, tak Alex nařídila řidičovi, ať nás vezme zpátky do hotelu. Druhé ráno jsme se všichni loučili, protože byl konec našeho velkého Evropského turné. Seděli jsme v Paříži na letišti a každý čekal na svůj let. Všichni jsme letěli úplně jinam. Kluci vedle nás seděli s ledem na hlavě, chudáčci měli hroznou kocovinu, jedině Chris neměl, poněvadž byl u přítelkyně. Jediný z velké kapely, který byl ve vztahu. Přeju jim to a jsem ráda, že je Chris ten "rozumný a odpovědný" v naší kapele. Jako první nám odjížděl Erik do Prahy za rodinou. Obejmula jsem ho a tak i Alex a kluci. Zamávali jsme mu a viděli, jak pomalu odchází tunelem, co vede do letadla. Po asi 7 minutách na terminálu 4 začala paní hlásit moje letadlo."Prosím všechny cestující, kteří letí letem OK765 ať se dostaví na odbavovací stanici, děkuji za vyslechnutí" Pomalu jsem se zvedala, když najednou na mě skočila Alex a pevně mě objala. Usmála jsem se a objala ji zpátky. "Nezapomeň ten kondom." zašeptala jsem jí do ucha a ta mě ironicky bouchla do ramen a usmála se a já taky.
"Užij si to v LA a už se těším, až začneme USA turné." Alex se na mě vrhla a bylo vidět, že se už těší a nechce odejít. Vzala jsem si své zavazadla a šla pomalu k odbavovací stanici. Otočila jsem se a zamávala jsem Alex a klukům, se kterými jsem se objala a všem dala pusinku na tvář na rozloučenou. Když jsem se odbavila sedla jsem si do sedadla v letadle v první třídě a zamávala na kapelu z okýnka letadla a opřela se o sedadlo, dala sluchátka do uší a pustila si mou starou a pořád oblíbenou písničku 21 Guns od Green Day. Zavřela jsem oči a než jsem se nadála, byla jsem v LA.
ČTEŠ
Unbearable /CZ/ Nesnesitelný
RomanceJedna holka, jedna kapela, jeden kluk,jedna noc... Elizabeth, mladá kytaristka/zpěvačka se ocitne ve starých stopách. Potká se tváří v tvář s člověkem, kterého nesnáší z celého svého srdce. Jak čas plyne, vše se změní za jednu noc...