#voorbijdiemooiezomer

188 4 2
                                    

Het is 7:30, vandaag is de 1e schooldag na de vakantie. Caro word wakker van haar wekker die afgaat. "Niet nu al" proest ze. Na een paar minuten wakker worden in bed besluit ze maar op te staan. "Goeiemorgen Carolientje, goed geslapen?" Vraagt Titin vrolijk. Caro is stiekem de hele nacht met Vince wezen appen, waardoor ze amper slaap heeft gehad maar toch zegt ze, "Ja goed geslapen vannacht". Terwijl ze een lach op haar gezicht zet. Caro ziet dat Titin het ontbijt al heeft klaargezet dus schuift ze snel aan, aangezien ze straks weer naar school toe moet. Het is alweer de eerste dag na de vakantie dus het vroeg opstaan is nog even inkomen. Na het ontbijt maakt ze zich nog snel klaar en daarna fietst ze naar school met Yemi en Maria die al buiten wachtte.

- Caro
Na 5 minuutjes fietsen met Yemi en Maria komen we aan op school. toen ik de ingang in wou lopen hoorde ik achter mij iemand roepen. "Caro wacht!" , het was Vince,  "Hallo schoonheid" zei hij en gaf mij gelijk een kus. Ik en Vince zijn al 2 maanden samen en hebben een super fijne relatie. Soms moet ik wel ff wennen aan dat ik een lief heb omdat ik voor Vince nooit een lief heb gehad. Maar een nieuw hoofdstuk was aangebroken, en dat hoofdstuk mocht ik samen met Vince beleven.

Onze eerste les was biologie, onderweg naar daar pakte Vince mijn hand vast, ik kreeg gelijk overal vlinders. In de klas ging Vince naast 1 van z'n kameraden zitten, ik ging aan de andere kant van het lokaal alleen zitten. Achter me zaten Yemi en Maria. Camille en merel voor me. De bel luidde, maar niemand hoorde het doordat we allemaal zo luid aan het kletsen waren over de vakantie, althans daar hadden ik, Yemi en Maria het erover, tot Meneer Dekker, onze biologie docent, zei dat we onze boek erbij moesten pakken. Op hetzelfde moment liep er iemand onze klas binnen, een meisje, blond haar met blauwe lokken, daarnaast liep meneer wolfs, onze directeur. Meneer Wolfs stelde haar voor als Emma Wolfs, het nichtje van hem. Ik hoorde Vince en z'n kameraden al gelijk " Oooh " roepen door de klas, hij was vast aan het kloten. Emma rolde met haar ogen. " Emma neem maar plaats, we zijn al begonnen met de les " zei meneer dekker. Emma kijkt rond en ging naast mij zitten, ze had ook niet veel keus, want er was geen andere stoel meer vrij. " whatever " hoorde ik Emma zachtjes zeggen. Meneer Wolfs liep het lokaal uit terwijl hij nog snel lachte naar Emma.

_________________________________

HEEYHEEY XX
wij ( Amaya & Laura ) hebben dit verhaal samen geschreven, hopelijk was dit deel een beetje leuk !! Let us know xx

Forbidden loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu