#ikweetwatikwil

127 2 2
                                    

-Caro
Na 20 minuten wachten op een berichtje van Vince hoorde ik een melding binnen komen. En ja hoor het was Vince. " uhm, ik heb dit nooit tegen Len of überhaupt 1 van mn vrienden verteld en ik zou dit ook nooit doen, dat weet je toch vlinder? Geloof mij aub, ik zou jou nooit
pijn willen doen oké? Ik hou van jou Caro". Las ik uit het berichtje voor. Maar Vince had eigelijk ook wel een beetje gelijk. Vince zal dit nooit doen want ik vertrouw hem voor 100%. Misschien moest Len dit zeggen voor een weddenschap met iemand ofzo. Waarom moet ik altijd gelijk zo boos reageren en gelijk Vince niet meer vertrouwen, ratelde ik.

Nadat ik een beetje gekalmeerd was van boos op mijzelf te zijn besloot ik Vince een berichtje terug te sturen. "Sorry Vince het spijt me.... ik had jou moeten vertrouwen en niet Len. Wil jij me aub vergeven?" Na een paar seconden met mijn vinger boven het verzendknopje te hebben gezeten, besluit ik het te versturen. Straks wilt hij mij niet vergeven en dan.... mijn gedachtes sloegen op hol alleen maar van het idee. Maar veel tijd om na te denken had ik niet of Vince stuurde al wat terug.

-Vince
Ik had dit wel gezegd tegen Len, maar nooit gedacht dat hij Caro zou sturen.. gelukkig heb ik Caro kunnen wijsmaken dat hij loog. Zei ik met een grijns. "Hmmm, ik weet wel een manier waarop jij het goed kan maken ;). 21:00 bij mij thuis? Ik ben namelijk tot 23:00 alleen xo"

-Caro
Uhm, wilt hij doen wat ik denk wat hij wilt doen of beeld ik het mij in? Ik zie op de klok dat het al 20:28 is dus ik stuur snel een berichtje terug naar Vince dat 21:00 goed is, en daarna vlieg ik naar boven om mij om te kleden. Ik pak mijn mooiste pyjama uit de kast en ik doe schone kleding aan. Ik ben niet van plan om bij Vince te blijven dus mijn toiletspullen neem ik niet mee.

Eenmaal aangekomen bij Vince bel ik aan, nog geen 2 seconden later doet hij al open. "Hallo schoonheid" zegt hij en hij kust me. Toen de kus lostte liepen we gelijk naar zijn kamer toe. We zitten met 2 op z'n bed en er valt een stilte. "Sorry Vince, voor daarnet. Ik had je gwn moeten vertrouwen" onderbreek ik de stilte. "Maar carootje, ik heb toch al gezegd dat ik je heb vergeven? Althans op 1 voorwaarde..." na die laatste zin voel ik hoe Vince probeerd mijn trui uit te trekken. Zo soepel ging dat niet dus hielp ik hem mee. Ik deed precies hetzelfde ook bij Vince. Hij trok mij op hem en kuste me weer, toen onze lippen loste deed hij mn bh uit. " mhmm mijn lief heeft toch wel het mooiste lichaam " zei hij met een grijns. Ik wist niet of het een grap was, aangezien we daar net een gesprek over hadden. Ik negeer het en we gingen verder. het ene kledingstuk na de andere viel op de grond, totdat er niks meer viel uit te trekken. Hij kuste mn nek, en zo ging het wel verder.

-Vince
plots hoorde we de deur opengaan, ik stopte met wat ik deed, net zoals Caro. " We zijn thuiss! " hoorde ik m'n vader Olivier schreeuwen. Snel trokken Caro en ik onze kleren weer aan.....

Forbidden loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu