Kapının açılması ile herkes o tarafa bakmıştı. Elif şaşkın bir şekilde dolu gözlerle kapıya bakarken Yasmin'in sesiyle kendine geldi.
Y:ABİ!
Yasmin koşarak Sarp'a sarılmıştı. Elif ise uzaktan içinde bir mutlulukla bakıyordu ona..
S:Dur tamam acıyor..
Sessizce çıkan bu sesiyle Yasmin Sarp'tan ayrılıp annesine dönerek:
Y:Yani anne aşkolsun! Abim hastaneden çıkıyor ama bana haber vermiyorsunuz!
Ş:Senin bu abin laf dinliyor mu ki Yasmin. Normalde çıkmaması lazımdı.
Y:Niye çıktın sen?
Sarp Elif'le uzun zaman sonra ilk defa göz göze gelmişti. İkisinin içinde de bir şeyler kırılmıştı ki bu gözlerine bile yansıyordu..
S: Görürsün birazdan..
Aralarındaki sessizliği Oğulcan oflayarak bölmüştü.
O:Geldi baş belası..
Sarp yavaşça onlara doğru yaklaşınca Elif hariç hepsi ayağa kalkmıştı.
Ö: Geçmiş olsun.
S: Eyvallah kardeşim.
Sarp tekrardan Elif'le göz göze gelmişti.
S: Bazılarını da Allah kurtarsın diyelim..
S:O ne demek şimdi,ne saçmalıyorsun sen gene!?
S:Bak zaten ayakta zor duruyorum yorma beni..Az sonra görüceksiniz,bu eğlenceyi kaçırmamam lazımdı..
Dışardan gelen sesle Sarp gülmeye başlamıştı.
S: Elif! Duyuyor musun sesi?
Uzun zaman sonra adını ilk defa ağzına almıştı Sarp..Elif şaşkınca ayağa kalkarak yanına yaklaştı.
S:Bide güzel gözleri dolmuş, kıyamam ki ben sana güzelim..Ne yapsak ya?..
Düşünüyormuş gibi yapıp tekrar Elif'e baktı.
S: Kaç! Hadi kaç!
B:Ne saçmalıyorsun oğlum sen!? Nerden çıktı bu polis şimdi!
S: Biricik ikizin daha iyi bilir bence, ona sor.
S:Ne yaptın gene gerizekalı! Ne zırvalıyorsun!?
S:Süsencim,sen bu vahşilerle dura dura vahşileşmişsin..
S:Kes be sesini!
S:Neyse..Elif'cim! Polis geldi yanıma,ben hastanedeyken. İfademi aldı,bende anlattım her şeyi.
E:B-ben seni itmedim..İtmedim ki ben seni..Sen kendin dengeni kaybettin,ben sana dokunmadım bile! Niye böyle yapıyorsun şimdi!?
S: Elif,beni sen ittin..
Berk sinirle Sarp'ın üstüne yürürken Ömer onu durdurmuştu.
B: Oğlum bana bak! Sen ordan düşerken kız orda yoktu bile ne saçmalıyorsun sen!?
Sarp gülerek Elif'e bakmıştı.
S:Anlatmadın mı onlara?
A:Elif ne diyor bu?
Elif yanağından akan yaşı silerek Asiye'ye döndü.
E:Biz o gün tartışıyorduk Sarp'la.. Ama yemin ederim! Yemin ederim ben itmedim kendi düştü!
B:Lan hastanede sen demedin mi ben düştüm diye!
S: Kardeşin itti beni,ben düşmedim Berk.
S:Allah belanı versin senin! Yalancı pislik!
Kapının açılmasıyla Sarp ıslık çalarak Elif'e gülümsedi.
S:Şov başlıyor güzelim..
Polislerin içeri girmesiyle Sarp onlara doğru yaklaşıp.
S:Elif Çetin için gelmiştiniz sanırım.. Şu,içlerinde en güzel olan kız..
Diye parmağıyla işaret etti Sarp. Berk polisin önüne geçerek sinirle konuşmaya başlamıştı.
B:Benim kardeşim suçlu değil! Bu şerefsiz iftira atıyor!
-Genç çekil önümüzden Elif Çetin için tutuklama kararı alındı. İşimizi zorlaştırma lütfen.
B:Ya abi düzenbazın teki bu!
Ö:Tamam Berk sakin ol! Halledicez bir şekilde.
Polis Elif'i götürürken herkes peşinden gitmişti,Sarp hariç.. Sadece bakıyordu arkasından. Yasmin sinirle Sarp'a bakıp:
Y: Doğru mu diyor? Sen kendin mi düştün yoksa Elif mi itti seni?
Sarp konuşmuyor sadece bakıyordu arkasından. Yasmin tekrar aynı soruyu sormuştu,biraz bekleyip:
Y:Kendin düştün dimi..Sana güvenmedi diye mi bu iftirayı attın kıza? Siz ayrıldınız Sarp! Kızı sal artık, acı çektirme!
S:Yasmin sus artık! Beni o itti, şimdi de çeksin cezasını!
Y:Ama-
S: Yürü Yasmin, yürü!
Y:Ben,karakola gidiyorum..
S: Öyle mi olduk şimdi Yasmin! Git tamam sende git! Ben bakarım başımın çaresine. Ama şunu unutma, Ömer bile sattı seni! Senin tek güveneceğin kişi benim,tek yanında olacak kişi benim bunu unutma! Git şimdi!
Sarp gün boyu bu yaptığını düşünmüştü. Evet artık Elif'ten nefret ediyordu ama bu yaptığı canını da yakıyordu..
Odasının kapısının açılmasıyla yatağında diklenmişti. Yasmin yanına gelip oturmuştu.
Y: Elif çok kötü..
S:Ne yapabilirim Yasmin!
Y: Şikayetini çekebilirsin mesela abi!
S:Yasmin!
Y: Bağırma bana!
S:Sende zorlama o zaman! Zaten şu Tolga denen şuursuzun yanında durduğun için sinir oluyorum sana.
Y: Bunun konumuzla ne alakası var!? Ben burda yaptığın iğrenç şeyi düzeltmeni söylüyorum sana.
S: Sus artık Yasmin!
Yasmin biraz sakinleşmesini beklemişti Sarp'ın. Sonrasında sessizce:
Y:Annesi babası öldü o kızın..Tek sen vardın artık sende yoksun..Berk'te yok yanında, yapayalnız kaldı artık..Ben odama gidiyorum,sen düşün bu dediklerimi yine de olur mu?..
Yasmin'in bu son sözü cidden Sarp'ı çok derinden etkilemişti..Sarp,Elif'in anne babası öldüğünde hep destekçisiydi ama oda gidince Elif yapayalnız kalmıştı..
S: Çok mu ileri gittim?..
Diye düşünmüştü sessizce.. İçinde pişmanlık duygusu vardı ama Elif'e olan siniri bir türlü dinmek bilmiyordu..
Oylamayı unutmayınn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eski Sevgilim
FanfictionEskiden sevgili olan çiftin yanlış anlaşılmalar sonucu ayrılıp birbirlerine düşman olmaları