Aradan iki gün geçmişti. Sarp ve Süsen eskisi gibi olmuştu peki biz?
Biz de eskisi gibi olabilecek miydik?..
İçten içe hala seviyordum Sarp'ı..O benim hayata tekrar tutunduğum dalımdı.. Kırılmayan,incinmeyen..
O benim kahramanımdı..
Deliler gibi özlemiştim onu..
Hem de çok..
Klasik okul günüydü. Yine aynı kapıda bekleyiş,yine aynı sohbetler..
O:EVET EREN FAMİLYASI VE DİĞERLERİ! YENİ BİR OKUL GÜNÜNE HAZIR MIYIZ BAKALIM!?
E: Hazırız Oğulcan! Her gün aynı şey ve biz her gün hazırız!
O: Elif'cim sen biraz gergin misin acaba?
E:Yo ne gerginliği?
O:Bilemedim yani. Sen severdin benim enerjimi anlamadım.
E:Ogi'cim,seviyorum zaten. Yok bir şeyim. Sınıfa çıkıyorum ben.
A:Sen cidden iyi misin Elif? Son günlerde durgunlaştın sanki?
E:İyiyim Asiye'm! İyiyim!
S:Ben geleyim seninl-
E:Gerek yok Süsim! Ömer'i benim yüzümden sürekli yalnız bırakıyorsun, aranız açılmasın.
Ö:Benim sevgilimle aramı kimse açmaz takma bizi sen kafana. Derdin varsa anlat.
E:Yok derdim Ömer'im. Olsa derim zaten.
B:Peki güzelim sen nasıl istersen öyle olsun.
Sınıfın kapısının önünde ses duymamla durmuştum. Kapıya yaklaşıp dinlemeye başladım.
L:Ne saçmalıyorsun Tolga'cım sen acaba!?
T: Sarp'a yanaşma diyorum Lidya neyini anlamıyorsun acaba!?
L: Bilmem farkında mısın ama çocuk ateş ediyor! Yani hem oda bana karşılık veriyor sonuçta dimi bence bir sakınca yok.
T: Kızım! Elif'in eski sevgilisi o bak! Kız rahatsız oluyor!
L:Tamam işte kendi ağzınla söylüyorsun,eski sevgilisi! Yenisi ben olabilirim yani.
T:Kime laf anlatıyorsam!
Tolga kapıyı açtığında afallamıştım.
T:Elif?
E:Tolga! Günaydın Tolga!
T: Günaydın.
Sınıfa girdiğimde Lidya bana bakıyordu dik dik. Onu umursamadan yerime oturmuştum. Biraz sonra Sarp,Yasmin ve Ayaz girmişti sınıfa.
S: Günaydın.
E:Gü-
L: Günaydın!
Sinirle bakmıştım Lidya'ya. Derin bir nefes alıp verdim. Ayaz ve Yasmin arkama oturmuştular. Ayaz koluma dokununca ona döndüm.
A:Takma kafana kızım boşver. Ne o yüz ifadesi öyle.
Y:Evet Elif ya! Boşver.
E: Yavaş yavaş yerime geçiyor gibi hissediyorum..
Y: Saçmalama! O nasıl senin yerine geçsin!
Önüme dönüp başımı sıraya gömmüştüm. Gözlerimi kapatmıştım. Nedensizce ağlamak geliyordu içimden..Sarp ve Lidya'nın konuşması geliyordu kulağıma. Keşke kulaklarımı da kapatabilsem diye geçirdim içimden..
Başımı kaldırıp çantamdan kulaklıklarımı aldım. İlk bastığım şarkı çalmaya başlamıştı. Başımı tekrar sıraya gömmüştüm.
"Murat Boz-Özledim"
Çalıyordu.. Özlemiştim gerçekten. Ona olan nefretim geçmişti artık yerini sadece özlem almıştı..
Geçmişi özlüyordum..
Geçmiş bizi..
Eski bizi..
"Ben özledim galiba seni..
Bu yüzden bu kadar sitemlerim.
Sen üzülme, acıdan bu sözlerim.
Karşımda görsem dolar gözlerim.."Gözümün yavaşça dolduğunu hissetmiştim. Cidden özlemiştim..
Yeşil yeşil gözlerinde boğulduğum o güzel günleri.. Gerçekten hayatı yaşadığım,hayattan zevk aldığım o günleri özlüyordum..
Biraz sonra kolumu birinin tutmasıyla başımı kaldırmıştım. Yeşil yeşil gözleri ile bakıyordu bana. Şarkıyı durdurup gözümdeki yaşları sildim.
E:Ne var?
S:Neden ağlıyorsun!?
Diye sormuştu telaşla.
Seni,eski bizi özledim oğlum!..
E: Şarkı duygusaldı ya.. Kaptırmışım kendimi.
Sarp'ın sırasına baktığımda boştu. Hatta sınıf boştu.
E: Diğerleri nerde?
S:Burak hoca çağırdı,alta iniyoruz.
E:Lidya ile gitmedin yani.
S:Sen bu kızı niye taktın bu kadar?
E: Takmadım.
Kulaklıklarımı çantama koyup ayağa kalktım.
E:Gideli-
Sarp kolumdan tutmuştu. Çantasından peçete çıkartıp nazikçe gözümdeki yaşları siliyordu.
S: Makyajın da akmış sanki.
E:Makyajdan da anlıyoruz bakıyorum da.
S:Yasmin'le aynı evde yaşayınca..
Diyip gülmüştü.
Gülüşünü bile özlemiştim..
Her zerresini özlemiştim..
Bende gülümseyip:
E:Ben bi lavaboya gideyim. Şu yüzümün haline bakayım. Nerde bekliyor Burak hoca bizi?
S:Kantinde. Birlikte ineriz sen git ben beklerim kapıda.
E:Gerek y-
S:Hadi kızım acele et biraz!
Aynada kendime bakmıştım. Sarp doğru söylüyordu rimelim akmıştı,berbattım!
Temizleyip çıkmıştım tuvaletten. Sarp cidden hala kapıda bekliyordu. Görende eski sevgili değil sıkı dostuz sanır..
Belki bir kaç haftaya kadar eski sevgiliydik,nefret ediyorduk birbirimizden ama ne olduğunu bilmiyorum..Yine seviyordum onu..
S:Bak şimdi daha iyi görünüyorsun..
Gülümseyip önünden yürümüştüm.
Oylamayı unutmayınn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eski Sevgilim
FanfictionEskiden sevgili olan çiftin yanlış anlaşılmalar sonucu ayrılıp birbirlerine düşman olmaları