İlk Buluşma

151 11 1
                                    

Bu galibiyetin üstüne kantinde Sarp hepimize kahve ısmarlamıştı. Oğulcan bir yandan kahveyi içip bir yandan da kendi kendine konuşuyordu.

O:Hep bu Tolga yüzünden! Ben demiştim oraya gitmeyelim diye! Burda benim gibi bir üstün zeka dururken..

Y:Ne varmış Tolga'nın zekasında Oğulcan?

Diye atıldı Yasmin. Oğulcan bir kaç saniye bakmıştı yüzüne. Tolga gülerek Oğulcan'ın kafasını tuttu.

T: Üstün zekaya inme geldi, yüklenir az sonra.

Diyince hepimiz gülmeye başlamıştık.

S:Kahveler için sağ ol Sarp cidden çok iyi geldi.

S: Rica ederim güzelim. Ömer'im ne güzel yendik şunları dimi?

Dedi Sarp Oğulcan'a bakarak. Oğulcan eliyle yüzünü kapatıp:

O: Ömer'im! Beni sınıyorsunuz! Ben bu zeka ile harcanıyorum burda!

E: Tabii! Tabii canım!

O: Elif'im sende mi yiyorsun hakkımı?

E:Ya Ogicim, canım..Bir dahakine artık o üstün zekanı kullanırsın yenersin bizi de ben bir şey diyeceğim şimdi..Sen sanki oyunun başında Sarp'ın zekasıyla dalga geçmiştin?

Sarp ilk bana sonra Oğulcan'a baktı.

L:Üf tamam ne abarttınız ya. Sarp zeki çocuk işte sayesinde de kazandık.

Gülüp arkama yaslandım.

L:Ne gülüyorsun canım sen yine?

E:Senin hiç katkın dahi olmadı ya bide tek Sarp değil sen hariç herkes sayesinde biz kazandık işte tam olarak ona gülüyorum.

S:Harbiden ya senin katkın dahi olmadı sana ne oluyor acaba?

L:Yani tamam bilmecede iyi olmayabilirim ama çocuğun hakkını da yememek lazım yani.

E:Senin tek derdin Sarp zaten.

Dedim sessizce.

S:Ne?

E:Yok bir şey ya..Ben sınıfa çıkıyorum. Buranın havası bozmaya başladı zaten..

Kantinden çıkmış merdivenlere doğru gidiyordum.

S:ELİF!

Durup arkamı döndüm.

Sarp?

E:Ne oldu?

S: Çıkışta bir şeyler yapalım mı yani..Eskisi gibi cafeye falan gidelim mi?

E:Sarp biz-

S:Biliyorum! Bak sevgili değiliz evet ama arkadaşız dimi? Yani..En azından arkadaşça bir gece olsun,olmaz mı?

Biraz durup bakmıştım o yeşil gözlerinin içine.

Her baktığımda kalbimi yakıyordu o güzel gözleri..

Kendimi ormanın derinliklerinde yalnız hissetmiyordum..

Elimden tutan biri vardı..

E:Olur.

Dedim gülümseyerek.

S:Ben alırım seni o zaman.

E:Gerek yok,konum atarsın.

S:Peki. Sen nasıl istersen.

Son dersten sonra çantamı hazırlamış sınıftan çıkacakken Süsen kolumdan tuttu.

Eski Sevgilim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin