Konserin o anından sonra asla odaklanamamıştım,tek odağım Sarp'tı..
Doğru bir karar mı vermiştim bilmiyorum ama içim de büyük bir huzur vardı bunu biliyordum..
Konser çıkışı Yasmin Tolga ile dönmüştü eve. Bende Sarp'la sahile inmiştim. Sadece yürüyorduk.
Denizin sesiyle..
S:Biliyor musun..
Dedi Sarp durarak.
S:Kolyenin anlamını..
İlk kolyeye sonra Sarp'a baktım.
E:Bir anlamımı varmış?
Dedim şaşkınca.
Sarp gülümsemişti bir anda. Ellerimden tutup:
S:O bir hayat ağacı ya da yaşam ağacı..İkisi de deniyor. Sen de benim yaşamım da bana hayat olan o ağaçsın Elif.. Köklerinle kalbime işlemiş,bana oksijen olan o ağaçsın..Bu kolyeyi evlenmeyi düşünen çiftler alır birbirine. Ben seninle ciddi düşünüyorum..Bu kolye "ailem olmanı istiyorum demek." anlamına geliyor. Daha derin bir anlam yüklemek gerekirse; ailesinin devamını, soyunun ilerlemesini veya yeni bir yaşamı simgelemek adına kullanılır.Kısacası..Ailem olur musun Elif?..
Yüzümdeki büyüyen tebessüm gözümden akan yaşların yönünü değiştirmişti.
Bazen illa evde hissetmeniz için evinizde olmanız gerekmez.
Bazen ev ailedir..
Bazen ev bir dosttur..
Bazen ise bir kulaklık ve içinde çalan en sevdiğiniz müzik..
Va bazense bir sevgili ,bir eştir ev..
Hayatınızı adadığınız,sizi siz yapan, yanlarında huzurlu, güvende olduğunuz,mutlu olduğunuz yerdir asıl ev..
Ve ben şuan evimdeydim..
Sevdiğim adamla..
O yeşil gözlü çocukla bu evdeydim..
Sanki kahverengi gözlerimin içinde bulunduğum o çukurdan beni bir ormana çıkarmıştı o yeşil gözleri..
Karanlıkta yalnız başıma boğuştuğum o çukurdan beni aydınlık bir ormana çıkartmıştı.
Ve evet,
Artık yalnız değilim...
E:Olurum..
Dedim Sarp'a sıkıca sarılarak.
E:Ailen olurum,yeniden..
Gözlerimi kapatarak başımı omzuna yasladım.
E:Sevgilim..
Dedim sessizce. Sarp'ın sessizce çıkan gülüşünü işitti kulaklarım. Gülümsemiştim.
Kokusu ayrı huzur veriyordu insana..
Ve şuan tek yapmak istediğim şey:
Göklere haykırmaktı!
Sevinçle, mutlulukla,heyecanla..
Sarp'tan ayrılıp elini tuttum ve koşmaya başladım. Sarp'ta elimi bırakmadan benimle koşuyordu, gülerek..
E: Haykırsam göklere! Artık yanımda beni benden çok seven! Dünyalar benim olsa yine de istemem! Yalnız sensin benim yüzümü güldüren!..
Durup Sarp'a baktım.
E: Sensizlik bir ölüm sanki..
Dedim gözlerinin içine bakarak .
Onsuz geçirdiğim her gün ölüm gibiydi evet..
Ama artık birdik,birlikteydik,bizdik..
Eski biz..
Oylamayı unutmayınn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eski Sevgilim
FanficEskiden sevgili olan çiftin yanlış anlaşılmalar sonucu ayrılıp birbirlerine düşman olmaları