"Neden sonumuz geldi böyle?"
S:ELİF! BAKAR MISIN ARTIK YÜZÜME!
Hızla sınıftan çıkıp tırabzanların yanına doğru ilerledim. Sarp'ın kolumdan tutmasıyla ona dönüp ittirmiştim. Herkes Burak hocanın yanında olduğundan koridor bomboştu.
E:ALLAH BELANI VERSİN!
S:YA BENİ DİNLER MİSİN ARTIK!
E:BEN NE DİNLİCEM YA SENİ!? DOYDUM YALANLARINA!
S:HALA YALAN DİYOR! BEN SENİ ALDATMADIM! NİYE ANLAMAK İSTEMİYORSUN!?
E: KIZI ÖPÜYORDUN SARP! ÖPÜYORDUN! HEMDE GÖZÜMÜN ÖNÜNDE!
Diye bağırdım gözyaşlarımı tutamadan. Sarp sinirle kolumdan tutmuştu sertçe.
S: ÖPMEDİM!SEN NEDEN ANLAMAK İSTEMİYORSUN BUNU!
E: BIRAK KOLUMU!
S: KONUŞMADAN GİDEMEZSİN! BENİ DİNLEMEK ZORUNDASIN! BEN SENİ ALDATMADIM!
E:SARP BIRAK KOLUMU! CANIMI YAKIYORSUN!
Aniden Sarp'ı itmemle geri gitmişti. Tam gidecekken kolumdan tutmuştu.
S: KONUŞMADAN GİTMEYECEKSİN! BÖYLE BİTİREMEZSİN!
E:SARP BİTTİ! TAMAM MI ANLA ARTIK BUNU! BİTTİ!
Dedim kolumdaki elinden kurtulmak için ittirerek. Sarp geri sendelenerek yerdeki çantaya takılmıştı. Bir an tırabzanlardan düşmesiyle şok içinde kalmıştım. Sadece bakıyordum öylece. Aşağı da oluşan gürültü ile yere çökmüştüm.
E:Sarp... Hayır hayır hayır!..
Ayağa kalkıp koşarak alta inmiştim. Göz ucuyla baktığımda yerde yatıyordu öylece. Üstümdeki şokun etkisiyle yavaş adımlarla ilerledim yanına doğru. Kalabalığın arasından geçtiğimde görmüştüm onu.
Ölü gibi yatıyordu..
E: Aşkım..
Ağlayarak yanına çökmüştüm.
E: Aşkım aç gözlerini..Nolursun..
Y:SUS! SUS SEN YAPTIN! GÖRDÜM BEN! SEN İTTİN ABİMİ! Neden!? Neden Elif ya..Neden!?
E:Ben itmedim..İtmedim..Biz tartışıyorduk bir an..Dengesini kaybetti,ben itmedim..
Dedim titreyen sesimle.
Y: Nasıl tartışıyordunuz ya!? Nasıl düştü ordan Elif gözünü sevim..
E:Bilmiyorum..Bir anda kaybetti dengesini,ben itmedim!
B:Tamam sakin ol Elif..
Y:YA BİRİ ANNEMİ ÇAĞIRSIN! KİME DİYORUM! ANNEMİ ÇAĞIRIN!
B: Kıpırdatmayın sakın çocuklar ambulans geliyor!
Y:Abi yalvarırım aç gözünü,bir şey söyle..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eski Sevgilim
FanfictionEskiden sevgili olan çiftin yanlış anlaşılmalar sonucu ayrılıp birbirlerine düşman olmaları