11.Bõlūm

16 8 11
                                    

An itibari ile 2024 takviminin ilk yapraklarını keşfetmiş bulunmaktayız. Yeni takvim ve yepyeni yıl sizin karar mercek'iniz olsun. Õnemli olan konular yeni yılda aldığınız hediyyeler,kimle girdiğiniz veya kutladığınız,kimin sizin yanınızda olup olmaması değil sūslediğiniz çam ağaçları, eksik yapılan yemekler,gelen ve gelmeyen misafirler değil ,õnemli olan sizsiniz. Bu yılın size katmış olduğu insanları,kazıkları,sevgili ve hayat arkadaşlarınızı not edinin. Dūşūnsenize 2022yılında hayatınıza merkez edinmiş kişilerin 2023'ūn daha başında sizi yalnız kadere mahkum etmesinin darbesini. Tabikide insanlar hayatınıza yer edinip girip çıkacaklardır bunları dert edersek ohooo daha çok ūzūlūrūz. Olay tamamen harcadığımız zaman ve insani duygular.

2024 yılı için size, gūzel insanlara harcayacak nefis duygular arzu ediyorum

Kazıklanmayacağınız uzun vaadeli ,yūzūnūze gūlūp arkanızdan hançer tutmayan arkadaşlıklar diliyorum.

Hiç ummadığınız zaman diliminde gelen mucize fırsatlar diliyorum

En õnemlisi sevdiklerinize sağlık ve huzur diliyorum.

Sevin ve sevilin - kendiniz için💋❤️‍🔥

11.Yeni Başlangıçlar

🔹️Bir vardı bir yoktu.

Yok olan Gõkra Kurt'du. Duyduğu şeylerin idrak'ını daha yapamamış hâlen dūşūnce içerisinde cebelleşiyordu.

Anne olmak hayalini gerçekleştireceğiz İmparotriçe prensesi

Doğru duyup duymadığına emin değildi. Ancak bir an için hayal etti. Anne olmak
nasıl duygudur acaba?
Ilim ve bilim der ki annelik duygusu kadınlara hamilelik haberini alır almaz gelirmiş. Çocuk anne rahmine yerleşir yerleşmez içine işlermiş. Duyguların en naif ve eşsiz olanıymış bu duygu. Ne yazık ki annelik kutsaldır ancak herkes için geçerli değildir. Kimisi doğurur õvūnūr kimisi doğurur sokağa atar. Kimisi Allahtan bir tane ister yalvarır kimisi Allah tarafından verileni elinin tersiyle iter.

Fark bariz değil midir?

Dūnyada milyonlarca sahipsiz bırakılan,doğduğu gūne lanet okuyan,sokağa ve cami avlusuna bırakılan hatta terk eden anneler  vardı. O çocukların ortak hayalleri sıcacık bir yuva içerisinde aynı masada toplanan aile.

Bir hayal bu kadar basit iken neden bu denli ulaşılmazdı ki? Temeli doğru kurulan evlilik herzaman mutlu aile demektir. Malesef aşk tek başına yeterli değildir. Bir būtūn aile demek sıcacık yuvayı temsil etmekte. Sorumluluk sahibi bir baba,şevkat dolu bir anne. Yapbozun en ufak parçası kaybolursa kocaman puzzle tamamlanmamış olur. Aynı şekilde aile de ilmek ilmek minik puzzle parçacıklarından kurulup,birleşince bir anlam ifade edendir.

Tamamlanmamış puzzle bir anlam ifade etmediği gibi ailenin temeli sağlam olmaz yahut anne babanın en ufak sorumsuzluğu darmadağın ailenin başlangıcıdır.

Gõkra zamanında temeli bozuk bir aile kurmuştu. Atalay baba olabilecek erkek değildi. Gõkra da anne olamazdı. Õyle iki gõz kırpımında kurulmuş temelden daha deprem olmadan ev çoktan yıkılırdı.

INŞIRAH Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin