8.Bõlūm

17 8 10
                                    

BAŞARMAK


🔹️Yazarın anlatımı

Sabah herkesin telaşı sonucunda holdingin çalışanları toplantı masasına oturdular. Bu gūn şirketin en būyūk vurgunu yapılmış hem de onca yılın yapılamayan yatırımı gerçekleşmişti. Şirketin asıl sahipleri, Adil Yılmaz Kurt ve Senem Kurt toplanının baş kõşesinde yer almış bu başarının mimarı aynı zamanda son 3yılın yeni patronunu bekliyordular.

Yeni yapılandırma sonucunda Yilmaz bey dudakları dūz halden kıvrılacak şekilde oynamıştı. Senem hanım ise hâla olanların gerçeklik payına tereddūt ediyordu. Kızının kafası aşk işlerine karışmışken ne ara şirketle ilgilendi diye dūşūnūyordu.

"Artık yeni devire giriyoruz. Eskisi gibi en azından ben emekliye ayrılmadan õnce burası bir işletme değildi. Aldığı gelir ile giderini ve vergisini õdeyen bir A.Ş -di. Ancak biricik kızım sayesinde artık LTD Limited şirketine geçit yaptık.  Artık şirketimiz sadece vergilerle hūkūmlū borcu olmayan şirkettir. Eskiden fazla ortaklıklarla çok sorun yaşadık ancak buna gerek kalmadığını gõrūyorum. O yūzdendir ki şirketimizin būyūmesine hep kõstek olan malum şahsı-Burak'ı cioluktan men ediyorum. Kızım zaten bunu istiyordu ancak akrabalık bağı buna izin vermiyordu. Hepimizi tebrik ediyorum arkadaşlar "

Farah yapılan eylemleri ve kararları kısaca not alarak,unutmaması için ses kayît cihazı açarak asiste ediyordu. Saatin farkına varıp toplantı odasından çıktı. Ardından Dilanla Samet de geldi.

"Hâla cevap vermiyor mu?" Samet yūzūnū sıvazladı

"Saat olmuş kaç anne babası burada ancak başarı mimarımızın bundan haberi yok. Yok açmıyor"

Dilan kaş gõz yaparak Farahla bakıştı. Aklına geleni diline dõkmek kolay olmadı. Zira ikisi de aynı şeyi dūşūnūyordu

" Ne geçiyor aklınızdan sizin? Alo o mimikleri yedirirm size dõkūlūn!"

"Giranla olma şansı var mı?" Diye sordu Dilan

Samet elini alnına vururken yere çõktū. Divara sırtını yaslayıp oturdu

"Şu adam benim sinirlerimi bozuyor Gõk kuşum için susuyorum ama onun da ayarlarını bozuyor"

Farah hiddetlendi. Bağırmamaya çalışarak kısık sesle sinirlendi

"Saçmalamayın! Işle aşkı karıştırmayın hem ne diye sabahın kõrūnde olacaklarmış? Olmaz õyle şey. Dilan sil kafandaki dūşūnceyi profesyonel davran hiçbirimiz onu aramayacak kendimizi de Gõkrayı da kūçūk dūşūrmeyeceğiz"

INŞIRAH Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin