1(ne bilim yazdım işte)

206 14 25
                                    

*Bir yıldır gorusmuyoruz ya nasilsiniz(bu şakayı yapmasam olmazdi ehehe)neyse hikayeye geçelim*
                                      🌝
(+ Obanai - diğer)
*Obanai'nin gözünden*
Hem ev hemde iş arkadaşım uzui gene beni mükemmel müzik şovuyla uyandırdı.
+KISSANA LAN ŞU MÜZİĞİN SESİNİ
-NE VAR MÜZİK DİNLEMEK YASAK MI GARDAŞ*müziği kapatır*
+Oh şükür be
Hala gözümün önünde queencard dansının twerkini yapıyo...Gözlerim kanıyooo
+Uzui hadi giyinde işe gidek.
-Offff neden haftasonlarıda çalışıyoruzkiii
+Para kazanmamız gerekiyo aptal. Yoksa açlıktan ölücez. Dolaba baksana bomboş!
-Tamam sakin ol. Çok istiyorsan bugün işten sonra dışarı çıkar yiyecek fln alırız.
+Evet öyle yapmalıyız.
Karnım gurulduyordu. Sabahları bir kurt gibi aç oluyordum. Keşke annem burada olup bana yemek pişirseydi...
                                *Flashback*
(Obanai 9 yaşında)
+Günaydın annemm.*sarılır*
-Günaydın biricik oğlum. Gel bak sana en sevdiğin yiyeceği yaptım.
Kahvaltı masasında pankek,patates kızartması, çikolata ve daha bir sürü yiyecek vardı.Ben hemen sofraya oturdum. Ardından annemle babamda oturdu.
-Oğluşum.
+Efendim anne.
-Bugün babanla bizim evlilik yıldönümümüz. Bu yüzden dışarı çıkacağız. Akşam döneceğiz tamam mı oğluşum?
+Tamam anne sıkıntı yok siz eğlenmenize bakın. Benim için endişe etmeyin
Kahvaltımızı ettikten birkaç dakika sonra annemler evden çıktı. Ben ise biraz daha pankek ve patates kızartması alıp televizyonun karşısına geçtim. Atıştırmalıklarım ve izlediğim dizi bittiğinde saat daha akşam 5ti. Bulaşıkları mı makinaya koyup biraz kitap okumaya karar verdim.
                          *Birkaç saat sonra*
Ayh kitap okurken uyuyakalmışım. Telefonumdan saate baktım. Saat akşam 11di. Annemler hala gelmemişti. Neyse herhalde işleri vardır diye düşündüm. Yeni bir diziye başladım. Aslında k-dramada diyebiliriz. Arkadaşım önermişti. Aradan yaklaşık 1-2 saat geçti. Saate baktım. Saat gece 1. Annemi aramaya karar verdim. Telefon açıldı.
-Alo?
Telefondaki başka bir kadındı..
+Alo?Siz kimsiniz?Annem nerede?!
-Ah merhaba lütfen korkma. Sana şuan bir soru soracağım.
+Buyurun?
-Yanında bir yetişkin var mı?
+Hayır yok ben tekim.
-Şimdi söyleyeceğim şey karşısında sakin olmanı istiyorum.
+Tamam siz bana annem nerde onu söyleyin yeter.
-Canım,annen ve baban trafik kazasında hayatlarını kaybettiler...
Telefonu yere düşürmüştüm.
*Ardından Obanai bayılır*
                             *Günümüz*
-Offf bu iş kıyafetiyle kız tavlayamıyorumkiiii.
+Uzui
-Efm
+Valla döverim seni he. Koyun can derdinde kasap et derdinde ya.
-Tamam sustum.
Genellikle kafede para işleriyle uzui siparişlerle de ben ilgilenirim. Biz konuşurken kafeye 4lü bir arkadaş grubu girdi. Biri turuncu saçlı güler yüzlü biriydi. Bir diğeri ise siyah saçlı yapılı bir vücuda sahip ciddi duran biriydi. Diğeri ise gene siyah saçlı sadece diğer arkadaşlarından 1-2 cm kısa mavi gözlü biriydi. Evet gelgelelim sonuncusuna. Saçları beyaz gözleri ise mordu,baya yapılı bir vücuda sahip duruyordu ve boyu çok uzundu.

*Ehe*
*Ne sandınız bitti*
*Bu arada iş kıyafetleri*

*Evet biliyorum kıyafet yerine adama odaklandınız ama yapmayın kıyafetleri bu işte**Umarım beğenmişsinizdir byssss<3*

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*Evet biliyorum kıyafet yerine adama odaklandınız ama yapmayın kıyafetleri bu işte*
*Umarım beğenmişsinizdir byssss<3*

Ölümsüz Aşk |Sanemi X Obanai|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin