*hellooo*
*Bu bölüm için sadece skz-red lights,skz-taste-skz-drive fln dinlemenizi öneririm he bide slumber party*
*Hadi bacım bölüme*🌚
*Obanai'nin gözünden*
O konuşurken çok fazla yakınlaşmıştık. Yani bir eğilse beni öpecek. İçimden beni öpmesini ve beni sabaha kadar becermesini istiyordum. Hayır Obanai! Kendine hakim ol! Diye düşünürken bir anda beni öpmeye başladı. Çok tutkulu ve sevecen öpüyordu. İlk defa onunla sevişmek istedim.
S:İçinden şuan ne geçtiğini tahmin ediyorum.
O:Tahmin ettiğin şeyi yerine getir o zaman sersem.
Dediğim şeyle birlikte beni hem öpüyor hemde eve yatak odama götürüyordu. Bu seks benim ilkim olacaktı. Çok heyecanlıydım.
Smut olacak rahatsız olan okumasın
Beni yatağın üzerine bıraktı. Tişörtümü çok hızlı bir şekilde çıkarmıştı. Aynı şekilde kendi tişörtünüde çıkardı. Sonra benim şortumuda çok hızlı indirdi. Hızlı indirdiğinden dolayı vücudumda kumaşla bir sürtünme oldu ve ağzımdan çok minik bir inilti çıktı. Sanemi'nin yüzünde bu inilti ile birlikte pis bir sırıtış oldu. Sonra tekrar benim dudaklarına gömüldü. O sevecen ve tutkulu öpücükten,sert ve ateşli öpücüğe geçiş yaptı. Biryandan da boxerımın üzerinden penisimi okşuyordu. Okşarken ağzımda boğuk iniltiler çıkıyordu. Dudaklarımla işi bittikten sonra yavaşça boynuma geldi. Sıcak dili,soğuk tenime değdiği anda bir titreme geldi. Sanemi boynundan da ayrıldıktan sonra meme ucum ile oynamaya başladı. Bir anda meme ucumu ısırdı piç.
O:Ahhh~Hayvan,öyle ısırılırmı?!
İnlediğim anda Sanemi'nin yüzünde pic smile oldu. Pantolonunu indirmeye başladı. İ-i-in-inanamıyorum... Penisi... Çok büyük! Bunu içime sokarsa benim yarın sabaha cenazem çıkar. Şuanki şişkinliği boxerından bile belli oluyordu. Sanemi benim boxerımı indirdi. Yanaklarıma bir sıcaklık geliyordu.
S:Neden utanıyorsun ki sevgilim? Sadece biz bizeyiz utanmana gerek yok.
O:Sanemi!
S:Efendim~
O:H-hemen içime girmiceksin dimi?
S:Tabikide hayır! Bunun ilk defa olduğunu biliyorum!
İçim rahatlamıştı. Sanemi bana parmaklarını yalattı.
S:Hazırmısın?
O:Ney-Ah!
Bir anda iki parmağınıda içime soktu.
S:İşte buna!
Kıkırdıyordu piç.
Parmaklarıyla bana gelgit yapmaya başladı. Her girişinde inliyordum.
O:Ahh,Ahh
Bu inlemelerim Sanemi'yi azdırıyordu. Boşalmak üzere olduğumu fark ettim.
O:S-s-sanemi... B-ben..ah.. geliyorum!
S:Tamam bebeğim parmaklarıma boşal.
Parmaklarıyla daha hızlı gelgit yapmaya başladı. Bacaklarının titremesi ile birlikte Sanemi'nin parmaklarına boşalmıştım. Sanemi parmaklarındaki bütün zevk suyumu emdi. Boşaldıktan sonra altıma baktığımda mini mini kanlar gördüm.
O:S-sanemi!
S:Efendim aşkım?
Sanemi benim baktığım yere bakıyordu.
S:Ahh korkam bebeğim. Bu senin ilkin olduğu için kan olması çok normal birşey. Sakın endişelenme.
O:T-tamam.
S:Şimdi içine gireceğim. Hazır mısın?
Sanemi kendi boxerını indirdiğinde ağzım açık bir şekilde ona bakıyordum. Penisi çok kötü bir şekilde zonkluyordu. Sanemi penisini girşime konumlandırdı.
O:Bak yavaş yava- AHHH!
Hayvan bir anda içime girmişti. Gözlerim dolmuştu. İçimde çok büyük bir doluluk hissediyordum. Bu hem çok güzel hemde kusma hissi yaratan birşeydi. Sanemi gelgit yapmamıştı. Aksine benim içimdeyken benim penisimi ovuşturuyordu. Ororspu veledi diye haykirasım geldi bir an. Canım çok yanıyordu birde üstüne benim penisimle oynuyordu.
O:Hayvan yapmasana!
S:Sana gelgit yapmaya başlamadan önce seninle oynuyorum ne var ya?
Diyip kıkırdadı.
S:Tamam hadi hazırmısın?
Cevabını beklemeden yapmaya başladı. Çok kötü bir şekilde inliyordum. Buda Sanemi'nin daha çok azıp hızlanmasını sağlıyordu. Canım çok yanıyordu. Gözlerimden yaşlar akmaya başlamıştı. Çok canım yanıyordu ama bir süre sonra zevk vermeye başlamıştı.
O:S-sanemi... Bi-biraz d-da-ahh!..
S:Ne seni duyamıyorum?
O:BİRAZ DAHA HIZ-LI!.... AH~
Sanemi daha çok hızlanıyordu. 2.ye boşalacağımı hissettim. Tam boşalmaya çok yakınken içimden çıktı. Sanemi napıyorsun demeye kalmadan beni ters çevirip tekrar içime girdi. Bir yandan gelgit yapıyor bir yandanda kalçama şaplak atıyordu. Hala ağlıyordum ama kesinlikle durmasını istemiyordum...*3-4 saat sonra*
Smut bitti*Obanai'nin gözünden*
Sanemi artık yorulup yanıma uzandı. İkimizde çok görülmüştür.
S:Kaç tür yaptık?
Diye sordu.
O:Valla 3ten sonra saymayı bıraktım.
Sesim biraz titrek çıkmıştı. Çünkü neredeyse aralıksız,nefes almadan seks yapıyorduk. Çok yorulmuştum. Sanemi beni kucağına alıp duşa götürdü.
O:Neden duşa giriyoruzki?
S:Birazcık rahatlamak içi-Obanai?!
O:Ne oldu sevgilim?
S:Gözlerin kıpkırmızı olmuş. Kalçanda da morluk var! Canın şuan çok yanıyormu? İyi misin?!
Gözlerindeki kızarıklığı biliyordum. Kalçamda ki morlugun sebebi Sanemi'nin şaplakları olabilirdi.
O:İyiyim şuan canım yanmıyor birtanem.
Sanemi beni kendine çekerek başını köprücük kemiğime koydu.
S:Özür dilerim. Lütfen beni affet. Ben böyle olsun istemedim. Canını yakmak hiç istemedim bebeğim. Lütfen beni affet...
O:Hayatım özür dilemene gerek yok. Hem çok iyiydi. Başka bir gün tekrarlayalım.
S:Oley bee! Tekrar sevgiliyiz!
O:Tamam aşkım sevgiliyiz ama bir duş alalım üstümüzü giyinelim uyuyalım olurmu? Çok yorulduk.
S:Tamam bebeğim~
Duştan çıktıktan sonra Sanemi beni kucağında taşıyarak odaya getirdi. Bana pijamalarımı giydirdi. Bende ona Uzui'nin dolabından pijama verdim. Beraber sarıldık.
S:Bebeğim~
O:Efendim~
S:Beni birdaha terk etmeyeceksin dimi?
O:Söz veriyorum aşkım. Sen söz veriyormusun?
S:Ah sevgilim~Bizi sadece ölüm ayırabilir.
Bana daha sıkı sarıldı. Beraber yatıp uyuduk.*Ayh şükür bitti*
*Olum genelde insanlar smut sahne yazarken utanır. Ben smut sahne yazarken bir yandan noodle yiyom bir yandan gülümsüyorum. Ben mi garibim lan?*
*Neyse yb gece gelebilir yada biraz sonra atabilirim. Çünkü biraz daha smu-ayh pardon fen sınavına çalışmam lazım😇*
*Kız dur gözünüz fanart görsün*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümsüz Aşk |Sanemi X Obanai|
Fanfiction✓TAMAMLANDI✓ Obanai 21 yaşında ailesi trafik kazasında ölmüştü. Hayatına birini almayı düşünmüyordu. Taki çalıştığı kafeye gelen beyaz saçlı çocuğu görene kadar...