*hellloooo*
*Evet yıllar sonra tekrar geldim nabersinizzz*
*Bu arada ben birkaç bölüm hatta Max 2 bölüm sonra bitirebilirim ilham gelmiyo gelse yazcam hepde*
*Neyse çok konuştum hadi hikayeye**Obanai'nin gözünden*
Hep birlikte double date yapacaktık. Uzui ve Kyojuro'nun sevgili olduklarını öğrendiğimde biraz şaşırmıştım. Biraz garip gelmişti. Ama şimdi normal date'e gidiyoruz gibiyim. Ama bu Kyojuro ve Uzui'nin sevgili olduklarını yeni öğrendiğimizin ardından bir date olucak. Ben onları hep imkansız aşık sanırdım. Kim bilir dün gece neler yaptılar.(bak bak uzui sana bok anlatır bunları)Sanemi ve Kyojuro bizi arabayla aldılar. Uzui ve Kyojuro arkaya otudular. Bende yolcu koltuğuna yani sevgilimin yanına oturdum.
S:Nasılsın hayatım?
O:İyiyim hayatım sen nasılsın?
S:Bende iyiyim biriciğim.Birkaç saat sonra buluşcağımız yerdeydik. Birlikte arabadan inip kafeye doğru yol aldık. Hemen güzel köşede serin bir yer bulup kaptık.
S:Şimdi ilişkinizle ilgili sadece bir soru sorucam. Ne zamandan beri böylesiniz?
Kyojuro baya bir düşündükten sonra cevap verdi.
K:Hani hatırlıyormusun Sanemi Ben size hep benim baya işim ver gelemem edemem doyordum. İşte o sözcükleri söylemeye başladığımdan beri.
S:Ohooo neredeyse biryıl olmuş.
O gün baya bir sohbet ettik. Uzui'ye nereye gidiyorsun ev burdan dedigimde bana ben birkaç gün birinde kalıcam dedi ve gitti.
*Olum varya tikandim*
*Aklıma hicbisi gelmedi*
*Diğer bölüm net final yapıcam*
*Hikaye boktan betere döndü*
*Ha bu arada siz verdiğim gibi foto**Olum foto yan çıkmış sinir abidesi*
*Neyse diğer bölüm net final yapıcam bu arada*
*Bysssss<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümsüz Aşk |Sanemi X Obanai|
Fanfiction✓TAMAMLANDI✓ Obanai 21 yaşında ailesi trafik kazasında ölmüştü. Hayatına birini almayı düşünmüyordu. Taki çalıştığı kafeye gelen beyaz saçlı çocuğu görene kadar...