*hellloooo*
*Bence hemen bölüme geçelim*🌚
*Kyojuro'nun gözünden*
Bugün gene biricik sevgilimle buluşacaktır. Gerçi daha sabah görüşmemize rağmen tekrar benle görüşmek istedi. Bende ikiletmedim. Bu arada tahmin ettiğiniz gibi Tabikide sevgilim uzui. Neyse konumuza dönelim. Ama garip birşey farkettim. Sevgilim beni akşam 11'de bir otele çağırmıştı. Anlamadım. Neden gecenin bir vakti bir otelde buluşuyoruzki? Ben düşüncelerine dalmışken arkamdan birinin sarılmasıyla irkildim.
U:Korkma sevgilim,benim~
K:Uzui! Ödülü kopardın. Neden bu kadar sessiz geldinki?
U:Sana sürpriz yapmak istedim. Şimdi gideceğimiz yere kadar seni ben götürücem~
K:Tama-AGH!Hiç beklemediğim bir şekilde beni kucağına aldı.
U:Sevgilim bugün sende amma korkak oldun!
K:Ani şeylerden herkes korkar gerzek!
U:Gerzek?Piç sırıtışı yayıldı yüzüne. Onun giydikleri bir sweatshirt ve eşofmandan oluşuyordu. Benim giydiklerim ise tişört ve eşofmandı. Bu havada tişört giymek nerden aklına geldi Kyojuro. Üşüdüğüm için sevgilimin kucağında daha fazla küçüldüm.
*Uzui'nin gözünden*
Kyojuro ile bugün tekrar buluşmanın sebebi miniCİK azmış olmam olabilir. Eve gittiğimde Obanai'yi sakinlestirdikten sonra uykuya dalmışım. Rüyamda Kyojuro'yu altında inlerken görmüştüm. Fena derecede azdığım içinde akşam kendimiz için bir otel odası ayarlattırdım. Şimdi planım tıkır tıkır işliyordu. Otele girdik. Kendi içimden penisimin zonkladığını hissettim.
U:Sevgilim~
K:Heh geldikmi?
U:Evet. İnde kucağımdan odamıza çıkalım.*Kyojuro'nun gözünden*
Otel odasına girmemizle Uzui'nin beni duvara sıkıştırması bir oldu.
K:U-uzui ne yapıyorsun?
U: Sevgilim bugün biraz oyun oynayalım mı?~
K:Sevgilim nerden geliyo aklına böyle şeyler?!
U:O zaman sana bir ceza vermem gerek. Bugün rüyamda altımda inlerken gördüm seni. Neden sadece bir rüya olarak kalsın?~Dedikten sonra dudaklarına yapıştı. Öyle sert öpüyorduki dudağım kanamıştı. Ardından beni yatağa yatırdı. Yavaş yavaş üstüme çıktı. Öpmeye başlamadan önce beni tamamen çırılçıplak bıraktı. Sadece boxerım vardı. Çok utanmıştım. Uzui'de sadece boxerıyla kaldı. Tanrım,kasları mükemmel!
Üstüme eğilip tekrar beni öpmeye başladı. Dudaklarımı bitirdikten sonra boynuma geldi. Hem öpüyor hem yalıyor hemde ısırıyordu. Baya bir boynumla oynadıktan sonra bana parmaklarını yalattı. Hazır olup olmadığımı sormadan parmaklarını direk içime gönderdi. Makas hareketi yapıyordu içimde. Çok fena inliyordum ve buda onu hem daha çok azdırıyor hemde mutlu ediyordu. Bir yandan içimde makas hareketi yaparken bir yandan penisimi okşuyordu.
K:Ahh~
İnlemelerimi durduramıyordum. Durdurmaya çalıştığımda daha çok canım acıyordu. Artık içimle oynamaktan da sıkılmış olmalıki parmaklarını içimden çıkradı.
U:Bebeğim hazırmısın?
K:Ne-AHH!İçime girmişti. İlk önce yavaş yavaş glegit yapıyordu. Sonra bir anda hızlanmaya başladı. Ben ağlamak istiyordum ama zevk daha baskın olduğu için ağlamıyordum. Kendimi zirvede hissediyordum.
K:Ahh~
U:Lanet olası ismimle inle Kyojuro!
K:U-uzui~ daha da hızlan~Daha da fazla hızlanmıştı. Boşalmak üzere olduğumu fark ettim.
K:Uzui Ben geliyorum!~
U:Tamamdır.Uzui daha da hızlanmıştı. Öncekinden resmen 10 kat daha hızlı. Odada sadece şak,şak,şak sesleri ve benim inleme sesim vardı. En sonunda bacaklarım titreyerek Uzui'nin penisine boşalmıştım. Uzui penisini içimden çıkardı ve yatağa oturdu. Nefes nefese kalmıştım ki.
U:Sıra sende hadi bakalım marifetlerini görelim Kyojuro bey.
K:Tamamdır bay uzui~Kendimi penisine sürtmeye başladım. Onu azdırmak için normalden daha yüksek sesle inliyordum. Onun ağızındanda minik iniltiler alıyordum. Kucağından inip tatlı kedi oturuşu yaptım. İlk önce dilimi penisinin ucuna değdirdim. Ondan bir inilti almıştım. Sonra penisini okşamaya başladım. Okşamaktan sıkılıp penisini ağzıma aldım. Yani tümünü değilde yarısını ağzıma aldım. Açıkta kalan tarafları elimle okşuyordum. Bir an ondan ağzımı çekip açık kalan yerlerine salyalarımı akıttım. Teni soğuk olduğu için inledi. Sonra tekrar yarısını ağzıma alıp geri kalan salyalı yerleri okşamaya devam ettim.
*1-2 saat sonra*
Artık tükenme noktasına gelmiştim. Kaç kez boşaldım hatırlamıyorum. En son uzui bir iki vuruş daha yaptıktan sonra tekrar boşalmıştım.
U:Artık duşa girme vakti sevgilim~
Diyip kalçama bir şaplak attı.
Beni kucağına alıp otelin banyosuna götürdü. Beraber güzel bir duş alırken bir tür daha orada yaptık. Gene boşalmıştım.
U: Kyojuro baya bir boşaldın bugün be.
K: Napabilirim?! Bide boşalmak benim suçum gibi konusuyosun! Kalçam çok kötü kızardı senin yüzünden canım çok acıyor!
U:Özür dilerim aşkım~
K: Tamam affettim.Duştan çıktıktan sonra birbirimizin saçını kurutup uyuduk.
U:Sen benim bu hayattaki en değerlimsin. Seni sonsuza dek sevicem.
K:Bende seni uzui. Seni her zaman ne olursa olsun sevicem.*Ehe bittiii*
*Ananı sikim parmaklarım acıyogggg*
*Neyse asklarim kendinize dikkat edin etmesseniz gece gelir sizi ham yaparım*
*Byssss<3*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölümsüz Aşk |Sanemi X Obanai|
Fanfiction✓TAMAMLANDI✓ Obanai 21 yaşında ailesi trafik kazasında ölmüştü. Hayatına birini almayı düşünmüyordu. Taki çalıştığı kafeye gelen beyaz saçlı çocuğu görene kadar...