5(waowwww)

134 11 19
                                    

*evett yb çok hızlı geldi dimi*
*Bu arada bu yazcaklarımı bu olayların üstünden birkaç gün geçmiş gibi düşünün*

🌝

*

Obanai'nin gözünden*
Artık sabahları Uzui'nin twerk yapmasıyla değilde sevgilimin beni aramasıyla uyanıyorum. Evet tahmin ettiğiniz gibi Sanemi ile sevgili olduk. Ailesi ile daha tanışmadım ama evet. Bugün büyük gün. Ailesi ile tanışıcam agaggaga. Sanemi gene beni aramıştı. Hemen telefonunu açtım.
O:Alo~
S:Alo sevgilim~Hazırmısın birazdan seni almaya gelicem.
O:Akşam yapmicakmıydık buluşmayı?
S:Ya sevgilim, babamla annemin gene akşama işleri varmış gitmeleri gerekiyormuş. Bu yüzden sabah yapalım dedik. Sana haber vermediğim için özür dilerim.
O:Yok sıkıntı yok aşkım. Ben hazırlanıyorum hemen.
S:Tamam bende yaklaştım sayılır. Hadi görüşürüz sevgilim~
O: Görüşürüz sevgilim~
Telefonu kapattık. Sıçmıştım. Olum agaggaga çok korkuyorum. İçimi bir endişe sardı.
O:UZUİ
U:Efendimm
O:Sanemi birazdan beni alcak haberin olsun.
U:Ok aşkooo.
Hemen üstüme güzel bir pantolon ve beyaz gömlek giydim. Acaba kravat taksammı? Yok gerek yok. Tamam hazırım. Sanemi mesaj atmış.
Sevgilim❤️
Ben geldim aşkım.

Hemen uçara-ay pardon hızlıca merdivenlerden indim. Beni siyah arabasını  önüne yaşlanmış bekliyordu. O kadar yakışıklı duruyordu ki... İçimden beni altına almasını istiyordum ama şuan olmazdı. Beni görür görmez yanıma geldi. Beni hemen kucağına alıp döndürdü.
S:Vay beee...
O:Noldu? Kötü mü olmuşum???
S:Hayır. Aksine ortalığı yakıyorsun. Sana boşuna tatlı demiyorum ben!
O:Yaa çok tatlısın ama hadi gidelim bir an önce.
S:Aşkım tamam endişelenme bu kadar. Biraz sakin ol.
Diyip beni dudaklarından narince öptü. Hemen arabaya binip gittik. Ayyyy çok heyecanlıyım...
Restoranın önü
Hemen gelmiştik. Heyecandan midem bulanıyordu. Sanemi elimi tutup hadi girelim dedi. İçeri girdiğimizde bize özel olarak ayrılmış bir masa gördüm. Sadece annesi,babası ve kardeşi Genya vardı. Genya'yı daha önceden tanıyordum ama Bay ve Bayan Shinazugawa ile ilk defa tanışacaktım. Masaya oturduk. Yemeklerimizi sipariş ettik.
(S/A Sanemi'nin annesi S/B babası)
S/A:Merhaba canım hoşgeldin.
S/B:Hoşgeldin.
O:Hoşbuldum.
S/B:Ee biraz bize kendinden bahset bakalım. Benim bu kerata oğlum hiç bahsetmedi senden.
O:Ben Obanai. 21 yaşındayım. Bir kafede çalışıyorum. En yakın arkadaşım ile aynı evde kalıyorum. Yani söyleyebileceklerim bu kadar.
S/B:Adın ne demiştin?
O:Obanai. İguro Obanai.
Bay ve Bayan Shinazugawa bir anda birbirlerine bakıp bişey konuşmaya çalıştılar.
S/B:Sanemi sen bı benle gelsene oğlum.
*Restoran dışına çıkarlar*
Sanemi:Noldu baba?
S/B:Oğlum sen bu çocukla yapamazsın.
Sanemi:Nedenmiş o?
S/B:Çünkü biz İguro ailesini daha Obanai küçükken öldürdük. Üstüne de araba kazası süsü verdik.
Sanemi:...

*Hehe Sanemi'nin ne diyeceği bir sonraki bölümde*
*Bebişlerim sizce Sanemi ne demiş olabilir ve sizce Sanemi bu olaylardan sonra ne yapıcak?*
*Yb biraz geç gelebilir çünkü el Biruni ödevim varr*
*Byss<3*

           

Ölümsüz Aşk |Sanemi X Obanai|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin