4(chipi chipi chapa chapa)

130 12 13
                                    

*hellloooo*
*Akşamki bölümde yb birazdan gelir yazdım ama sabah atabildim bebişlerim çok sorryy😔*
*Neyse hadi yürüyün bölüme*

🌝

*Obanai'nin gözünden*
Sanemi güya "rahat" bir şekilde uyumam için bana pijama getirdi ve birde beni çözdü. O buz gibi yere uzandım ve uyumaya çalıştım.
*Sanemi'nin gözünden*
Obanai'nin uyuduğundan emin olduktan sonra onu evde benim odamın yanındaki odaya yatırdım. Bu çocukta daha önce hissetmediğim birşey vardı... Anlayamıyordum. Daha önce birsürü kişiyi becermiştim ve onları birdaha hiç görmedim ve aramadım. Ama bu çocuk... Çok garip geldi bana. İçimden neyse siktir et yat zıbar amk dedim ve uyumaya çalıştım. Ama bir sıkıntı var. Uyuyamıyorum amk. Çok sıcak hava gece bile olsa sıcak kardeşim diyip dolaptan serin pir pijama seçmeye çalıştım. Amk benim pijamam mı yok lan. Dolaptan her zaman giydiğim siyah dizden şortumu giydim. Üstüme tişört giymek istemedim çünküüü çok sıcak. Hemen yatağa yatıp sabah izleyemediğim k-drama'yı izlemeye başladım. Belki izlerken uyurum diye düşündüm.
Sabah oldu
*Obanai'nin gözünden*
Olum buz gibi yerde nasıl uyumuşum lan diye düşünürken WTF NOLUYO LAN dedim. Sıcacık bir odadaydım. Herhalde Sanemi getirdi beni buraya. Kalkıp pijamalarımı değiştirdim. Altıma ne çok bol nede çok sıkı bir eşofman giydim. Üstüme ne giysem diye düşünüyordum. Üstüme siyah bir tişört giydim. Eh güzel olmuştu. Şimdi Sanemi'yi arama zamanı. Bari bir kahvaltı hazırlasın o kadar kaçırıldık. Odanın kapısını açtığımda amk bu nasıl ev dedim. Ev ev değil saray resmen. Neyse diyip ilk yanımdaki odaya baktım. Gerçi odanın kapısında Sanemi yazıyordu. İlk kapısını tıklattım. Gir diye bir ses duydum. İçeri girdim. Girer girmez gözümü kapattım.
O:Ya insan üstünü giyinmeden içeri gir dermi!
S:Ne var be,üstümüz açık da mı uyuyamazmıyız! Sanki altımda boxer var. Ne olmuş dümdüz şort!
O:Bari bir üstüne tişört giy!
S:Öf neyse senle uğraşamam. Bak hala gözünü kapatıyo. Olum açsana gözünü yemedik seni.
O: Üstüne bir tişört giymeden açmam!
Sanemi yanına yaklaşır ve eliyle Obanai'nin gözlerini açar.
S:Ay kıyamam sen çok mu utangaçsın bakım he?
Obanai'nin yanakları hafiften kızarır gibi olur.
S:Merak etme ilerde bu utangaçlığın geçicek korkma.
O:Nasıl geçicekmiş bakım?
S:İşte böyle.
Sanemi Obanai'yi yanağından öper. Obanai daha çok kızarır.
S:*kahkaha atar*kim bilir öpüşsek neler olacak. *Kahkaha atar*
O:Ne öpüşmesi be! Ben senle hayatta öpüşmem!
S:Sen öyle san güzellik~
*Obanai'nin gözüyle devam ke*
Odadan neredeyse uçarak çıktım. Hemen kendi kaldığım odadaki lavaboya girdim. Olum yüzüm kızarmamışki... DİREK DOMATESE DÖNMÜŞÜM AMK. OLUM BU NASIL SURAT BİDE BENİ YANAĞIMDAN ÖPTÜ ÜSTÜNE ÜSTLÜK ELİMİ TUTTU ONUNDA ÜSTÜNE ÜSTLÜĞÜNÜN ÜSTÜNE BENİ BÖYLE GÖRDÜ AGAGGAGAGGA ÇILDIRCAM... Olum çok sakin bir tepki verdim. Lavabodan çıkıp Sanemi'ye bakmak için aşağı indim. Şükür üstüne tişört giymiş. Ama kasları mükemmel duruyordu. Keşke beni altına a-... Wtf!? NE diyorum olum ben. Sanırım aşık oluyorum. Neyse zaten oda bana aşık ama ona naz yapcam ehehehhehe.
Wtf... Sanemi bir anda bana Niye öyle mini mini sırıtıyorsun dedi. Ananı sikim!? Sondaki sırıtışımı saklayamamışım demekki.
O:Hiç öylesine aklıma komik bişi geldi de ondan sırıttım.
S:A öylemi banada söylesene bende güleyim.
Aha şimdi sıç-madım.
O:Ya benim arkadaşım uzui evde sürekli dans ediyor. Pardon buna dans denmez sürekli twerk atıyo. Dün sabahda yapmıştı içimden kesin bu sabahda yapıyodur dedim. Ona şey yaptım yani.
Uzui hakkını helal et kanka.
Sanemi kahkaha atmaya başlamıştı. Kahkaha atmaya devam ederken önüne döndü. Herhalde kahvaltı hazırlıyordur. Ama bi anda sustu. Yanına gittiğimde parmağının kanadığını gördüm.
O:Sanemi!
S:Efendim güzellik~
O:Ya salak mısın nesin hala güzellik diyo ya. Elin kanıyo bırak birşeyler kesmeyi ben yarabandı getircem.
S:Yok sıkıntı yok.
O:Otur şuraya.
Onu omuzlarından itip-pardon onu çekmeye çalışarak sandalyeye oturttum. Hemen evde yarabandı bulmaya çalıştım bir çekmecede buldum. Hemen Sanemi'nin yanına koştum. Bana bacağına oturmamı söyledi. Bende dediğini yaptım. Biraz kanayan bölgeyi durdurmaya çalıştım.
*Sanemi'nin gözünden*
Ona bacağına oturmasını söyledim çünkü onu yavaş yavaş kucağıma doğru oturtacaktım. Ve tamam. İstediğim oldu. Şuan kalbim çok hızlı atıyordu. Çok mutluydum. Evett ikinci isteğimi yerine getirdim. Aslında bana yakın olsa onunla çok eğlenicez. Yapmak istediklerim onu ilk önce yanağından öpmek. Sonra onu kucağıma oturmak. Bu ikisi tamamdı. Ama yapmak istediğim diğer şeyler biraz zordu. İlk önce öpüşmek istiyordum. Bu herşeyin ennnn önemlisi çünkü herşey öpüşmeyle başlar. Onla çok minik bir ön sevişme yapmak istiyorum. Ardından gelgelelim en önemlisine. Sevişmek. Bu en önemlisiydi. Bir dakka lan... Hayırrrrr. Kucağımdan kalktııı..
O:Şimdi daha iyimisin?
S:Senin elin bana değdiği an iyileştim güzelim~
*Obanai'nin gözünden*
Sanırım aşık oldum...

*Ehe*
*Valla yb birazdan gelcek*
*Byss<3*

Ölümsüz Aşk |Sanemi X Obanai|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin