Türkiyenin anlatımı ile;
Rusya ve Ukrayna ile konuşmaya devam ediyordum ama aralarındaki gerginlik hayla son seviyeydi.
🇺🇸: Türkiye!
Bende ne zaman uyanır diye bekliyordum uyandı.
🇹🇷:efendim amarika.
🇺🇸: rüyamda seni gördüm üzerinde çok sexi bir elbise vardı {yavaşak mod on}
Amerika gülmek istiyordum ama yapamam yüzündeki boya çok komik duruyordu.
🇹🇷: ol o sexi kıyafeti sen giy!
Yüzümü bilrerek diyer tarafa çevirdim çünkü aşırı derecede gülesim vardı.
🇷🇺: ooo~ amerika yüzün bugün daha iyi!
Rusya tabi gülmeye başlamıştı Amerika anlamış olacak ki elini yüzüne götürdü.
🇺🇸: ebenizi sikim!
Amerika sinir olmuş çok beli ydi. Tabi Ukrayna görene kadar.
🇺🇸: selam Ukrayna.
🇺🇦: selam Amerika.
Ukraynanın biraz durgunluğu vardı tabi bu çok beli oluyordu.
🇹🇷: aklımda bir fikir var hem can sıkıntımız geçer?
🇺🇸:ben kabulum canım sıkılmaya başladı bile.
🇷🇺:iyi tamam.
Ukrayna hayla oturduğu yerdeydi yanımıza gelmeyince çekindiğini anlamıştım tabi.
🇹🇷: Ukrayna sende gel.
🇺🇦: şey belki başka zaman türki.
🇹🇷: emin misin?
Rusya benim gibi Ukraynaya bakmıştı ama ćevapi aynıydı.
🇹🇷: peki... Canın istediği zaman aramıza katılırsın.
Elime bir şişe aldım ve çevirdim.
{Her countryhumans kitabında olduğu gibi burda da olmaz ise olmaz ( ꈍᴗꈍ)}Tabi kapıdan birinin geldiğini görmüştüm ve çevirmeyi bırakmıştım hatta bir kişi değil iki kişilerdi.
🇹🇷: Azer, Pakistan!
Çok mutlu olmuştum neden bizim takımdaki tüm kardeşlerim burdaydı teşke Kıbrısda burda olsaydı teşke...
Onların yanına koşup sarılmıştım onlarda bana sarılmış. {Gerçek aile sevgisi💖}
🇵🇰: Türkiye sonunda bu deli kardeşin bin tane senryo kurdu kafasından Amerika ve Rusya ile gitdiğin zaman.
🇹🇷: (güler) endişe etme herzamanki Azer.
🇦🇿: ayıp ayıp ben senin için edişe ediyim sizin kouştuğunuza bakın!
🇺🇸: hey Azerbaycan belki kurduğun senryo lardan biri tutumuş olabilir!-
🇷🇺: sen sussana manyak!
🇦🇿:ağğhhh!(bAğrıyor) biliyordum bak gördün mü Pakistan!.
Devam edecek.
Müp Pakistan👌
Fransa
Kıbrıs(yandaki kız olan kıbrıs)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|| Who did it? || -Ametürk, Ruskey- Countryhumans
FanfictionCountryhumans kitapıdır. Etiketlerde 1'ciyiz! {06.02.2024} -Almanya #1 -belçika #1 Uyarı: Eşcinsel kurgu.