Gizli kişi: günaydın sevgili ülkelerim.
🇦🇿🇵🇰🇺🇦🇰🇷🇯🇵: ...
Gizli kişi: evet aranızdan ayrılan bir kişi daha var.
🇷🇺:kim kim o...
Gizli kişi: Türkiye Cumhuriyeti dün aramızdan ayrıldı. Ve bugün dün ayrındığım takımlar bugün yola çıkacak.
🇷🇺🇦🇿🇵🇰:ne!?(şoktalar)
🇯🇵:aman tanrım! Şaka olduğunu söyleyin!
Sahte🇺🇸: ...
Gizli kişi: ve diğer takımdan yine aynı kişiler.
.
.
.
Gizli kişi: söylesene Türkiye 2 takımdan kimi ekleyelim~ eh sonuçta 1 takımdan 3 kişi elendi 2 takımdan ise 2 kişi
Elenen kişiler;
1 takım;
Türkiye
Irak
Kanada2 takım;
Ermenistan
Suriye🇹🇷:...
Gizli kişi: dur vaz geçtim 2 takım söylesin Ermenistan ve Suriye kim olsun?
🇦🇲🇸🇾:...
Gizli kişi: oh~cevap yok mu üzüldüm bak o zaman ben seçeyim buldum sıradaki kurban k.kore olsun değil mi?~
Türkiye anlatımı ile;
Buraya geldiğin gündür hem başım ağrıyor hemde midem bulanıyor du.
🇨🇦: Türkiye solgun gözüküyorsun.
🇹🇷: iyiyim ben kanada sadece başım ağrıyor ve midem bulanıyor.
🇨🇦: emin misin?
Gizli kişi: ...
🇹🇷: Eminim küçük birşeyden birşey olmaz.
🇨🇦: peki...
Burda elimiz ve ayağamız bağlı oturuyorduk. Bu kişinin kim olduğunu bilmiyorum ama İngiliz bir kadın olduğu kesin görünüşü İngiliz olduğunu anımsattıyor.
🇨🇦:hey sen.
Gizli kişi: bir kadına senli konuşulmaz bilmiyormusun?
🇨🇦:adını söylemiyorsun ki nasıl sesleneyim!?
Gizli kişi: herneyse söyle.
🇨🇦: Türkiye o hasta görünüyor onu-
🇹🇷: Hayır ben iyiyim.
Gizli kişi: bekle ateşine bakıcağım.
🇹🇷: gerek yok.
Gizli kişi: burda ölmeni istemem bu yüzden benimle geliyorsun.(iyi biri aslında sadece sert görünmeye çalışıyor)
Yazar anlattımı ile;
Gizli kişinin emri ile bir adam gelip Türkiyeyi kucağına aldıktan sonra bir odaya götürdüler. Türkiyeyi yatağa yatırdıktan sonra gizli kişinin isteği ile kontrol odasına gitti sonuçta koş koca kontrol odasını dört tane ülkenin olduğu kısımda bırakmazdı değil mi?
Gizli kişi: Ateşin yok Türkiye biraz burda dinlen olmaz ise başka yol düşünürüz.
🇹🇷: tamam.
Devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|| Who did it? || -Ametürk, Ruskey- Countryhumans
FanfictionCountryhumans kitapıdır. Etiketlerde 1'ciyiz! {06.02.2024} -Almanya #1 -belçika #1 Uyarı: Eşcinsel kurgu.