1.5

521 72 33
                                    

Yazarın anlattımı ile;

Olivia: günaydın Rusya bu kadar uykunun ağır olduğunu bilmiyordum.

🇷🇺: sende kimsin?. Bir şeytan mı?

Olivia: (güler) şeytanmı? Merak etme şeytandan daha iyiyim.

🇷🇺: bir dakika!? Ben ölmedim mi?

Olivia: hayır.


🇷🇺: ciddi misin!?

🇹🇷: Rusya?

🇷🇺: sanırım cennetteyim ama bu şeytanın burda ne işi var!?

🇹🇷: salak! ölmedin.

🇷🇺: biliyorum ama hani ölecektim.

Olivia: offf kim anlatacak buna Türkiye sen buna olanları anlat ben gidiyorum.

🇹🇷: tamam.

Türkiye olan biteni Rusya anlatmıştı. Rusya'da olan bitteni iğnenin etkisi ile zor anlıyordu çünkü iğne ilk önce beyni uyuşturuyordu.

🇷🇺: sanırım anladım. Sen nasılsın iyimisin?

🇹🇷: şey iyiyim.

🇷🇺: harika. Seni kaybedince korkmuştum ilk defa bu duygu beni parçalamıştı babam ölünce bile bu kadar kötü olmamaştım.

Rusya ellerine bakmıştı ellerinin titrediği görmüştü sevinçtendi bu çünkü sevdiği kişi yanındaydı ölmemişti.

🇷: Amerika o nasıl?
(Yazar: birşeyde AP çocuk sana bildiğin seni kaybetmekten korktuğunu söyledi sen Amerikayı soruyorsun AP)

🇷🇺: Amerika? Bilmiyorum en son gördüğümde biraz buruk görünüyordu.

🇹🇷: ne? Neden?

🇷🇺: büyük ihtimalle kanadanın ölümü onu üzmüştür yani onu öldü sanıyor ya.

🇹🇷: hakklısın umarım o egosu hayla duruyordur.

🇷🇺: egosuz Amerika mı düsüncesi bile komik.

🇹🇷: doğru söylüyorsun egosuz bir Amerika çok tuhaf olurdu.

🇷🇺: ...

Rusya bir tık Amerikayı sorunca kıskanmıştı buraya geldiğinde onu kaybedince nasıl hissettiğini söylemişti ama o Amerikayı sormuştu...

🇹🇷: iyimisin?

🇷🇺: iyiyim. bu arada kardeşin Azer o çok saf.

🇹🇷: biliyorum biraz iyi kalpli ve saf biri ama bu halini çok seviyorum.

Devam edecek....

Hangisi?
Rusya mı? Amerika mı?

|| Who did it? || -Ametürk, Ruskey- Countryhumans Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin