Yazar Anlattımı ile;
(3 hafta sonra)Olivia'nın iki takımı kısa sürede tekrar birleştirmişti.
O üç haftada elenen birçok ülke olmuştu.
Şu12ülke elenmişti.
Ukrayna
KKTC
İtalya
Türkiye
Irak
Kanada
Ermenistan
Suriye
K.kore
Kırgızistan
Kazakistan
Fransa
Rusyaİki takımda ne yapması gerektiğini bilmiyorum sadece koltuklarda oturup belkiyorlardı.
Olivia Anlatımı ile;
Bundan 15 yıl önce 15 yaşındaydım hayatımın dönüm noktası burası olmuştu aslında tam İngiliz sayılmazdı yarı türk yarı İngiliz çünkü babam bir ingilizdi annem ise bir türk.
Ben onüç yaşımdayken annem ölmüştü bu sayede babam ile vakit geçirmeye başlamıştım annem öldüğünden beri tek destek kaynağım o olmuştu benim tabi 15 yaşıma gelene kadar...
15 yaşıma geldiğimde babamın aslında bir İngiliz ajanı olduğunu öğrendim bunu öğrendiğim zaman onu öldürmüşlerdi nedeni ise başka ülklere bilgiler sızdırmasıymış babam yani tek aile üyem ölünce beni yetimhaneye kayıt etdirdiler sonra bir söylenti yayıldı casusun kızı diye o sırada aklı dengem ruhsal çöküntü yaşamıştım hergün bana gülen onlarca çocuk vardı sürekli beni itip kakan çalışanlar aradan 1 ay geçmişti bile zorbalığa uğradım bu süreçte ama bu oldukça kısa sürmüştü.
İşte o beni o yetimhaneden kurtaran kişi ona hayatımı adamaya ant biçmiştim bu kişi ise Osmanlıydı ama oda kısa süre içinde ölmüştü yine yanlız kaldım ama o kısa süre içinde öz babamın dahi vermeyeceği sevgi hissetmiştim. Ona borçuluyum bu borcu yakında kapatmaya ant biçmiştim sonra büyüyene kadar aklımdan o kadar şey geçiyordu ki tam 15 yıl boyumca bu pilani kurdum bu sayede.
Devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|| Who did it? || -Ametürk, Ruskey- Countryhumans
FanfictionCountryhumans kitapıdır. Etiketlerde 1'ciyiz! {06.02.2024} -Almanya #1 -belçika #1 Uyarı: Eşcinsel kurgu.