2.5 "Final"

842 74 23
                                    

Türkiye'nin Anlatımı ile;

Amerika ve Rusya buluştuğumuzda Olivia'nın bana verdiği kağıtları onlara verdim onlarda şaşırmıştı evet tabi ben bu işe çok isteksizdim

🇹🇷: bunun için sorumluluk almayacağım.

🇺🇸: ne demek istiyorsun?

🇹🇷: diyorum ki alttaki kağıtları imzalayın.

🇷🇺: böle şeyi kendi başına karar almazsın.

🇹🇷: aaa evet tabi alabilirim. Sadece imzalayın

🇺🇸: Türkiye tekrar düşün bak sonra pişman olursun.

🇹🇷: niyeki hiç pişman olucağımı sanmıyorum.

🇷🇺: imzalamayacağım.

🇺🇸: ilk defa Rusya'ya katılıyorum.

🇹🇷: delimisiniz ya!? Ben erkeğim gidin başka kızı-

🇺🇸: o sözü tamamlamak istemesin.

🇹🇷: offf... Anlamıyorsunuz ben bir müslüman ülkeyim hadi onu geçtim halkım yarısından çoğu homofobik.

Evet isteksizliğimin bir yanı bundandı evet.

🇺🇸: bir şekilde halederiz.

🇷🇺: evet bir yolunu bulabiliriz.

🇹🇷: nasıl doları düşürek mi?

Amerika ile dalga geçiyordum.

🇺🇸: gerekirse evet.

🇹🇷: şaka yapıyorum.

🇷🇺: bu arada bunu kim biliyor bizim dışımızda.

🇹🇷: Azer, kazak, olivia ve siz.

🇷🇺: Olivia?

🇹🇷: evet sen bilmiyordun.

🇺🇸: Olivia biz nato toplantısından iken geldi.

Amerika olanları rusya anlatıyordu.

🇺🇸: Türkiye kağıt verdi sonra Türkiye odadan ayrıldı bende olivia konuşmasını söyledim oda bana ülkleri neden esir alıdığını anlattı.

🇷🇺: neden?

Bu kısmı bende bilmiyordum bu yüzden Amerikayı dinledim.

🇺🇸: İngiltere hepsi onun pilanıymış eğer bunu yaparsa ona bir söz vermiş bundan sonra hain diye anlımayacak diye tabi bizim İngiltere sözünü tutmamış.

🇹🇷: ama oda bizimleydi.

🇺🇸: aynısını bende sordum ama bunu pilan doğru işlemesi için orda olduğunu söyledi...

🇹🇷: anladım.

🇺🇸: bende gidip İngiltere sordum oda yaptığını kabul etti bunun için herkese özür mektubu gönderecekmiş.

🇷🇺: peki... Türkiye çocuğu aldırma bize süre ver.

Rusya neden süre istemişti ki ne yapabilirler ki?...

🇺🇸: evet bırak biz haledelim.

🇹🇷: offf... Tamam sadece 2 ay 2 ay içinde ne yaparsanız yapın ama hiçbir şey değişmeycek.

🇺🇸: emin olma.

🇹🇷: gitmem gerek kardeşlerime açıklamam gereken bir konu var.

Ordan ayrıldım ve bilmeyen kardeşlerime herşeyi açıkladım onlarda ne karar verirsem destekyeceğini söylemişlerdi

.

.

.
(2 ay sonra...)

Buna hayla inanmıyorum dünyaya yaymışlardı.

🇹🇷: yok artık!

🇵🇰: biri bunların salak olduğunu söyleyebilirmi?

🇦🇿: tabi zaman kalmayınca son çareyi denediler.

🇰🇬: çok şekerler.

🇦🇿🇵🇰🇹🇷: kırgız!

🇰🇬: ne ya bak bal gibi seviyorlar ne istiyorsunuz dünyanın yarısı onlardan nefret edecek ama onlar sadece onun için tüm dünya değer diyorlar.

🇰🇿: kırgız'a bağırmayın döverim sizi bak.

🇰🇬: canım kardeşim görün bak en iyi kardeş.

🇺🇿: onu bunu bırakında ne yapıcaksın?

🇹🇷: bilmiyorum.

🇵🇰: bunu süreleri bitiği için yaptılar bu sayede senin ortada kalıcanı düşündüler.

Oflayrak odama çıkmıştım çünkü kardeşlerim mühabetleri beni sıkıyordu.

Telfonu elime aldım ve bir sürü haber gördüm hepsi benim Rusya ve Amerika ile ilgiliydi.

RastgeleBirHAberKaynağı;

Türkiye Cumhuriyeti bu vicdansızlığı yaptı mı?

🇹🇷: ne demek bu ya!?

Türkiye neden daha önce söylemedi de biz amerikave Rusyadan duyuyoruz?

🇹🇷: tanrım ciddimi bunlar!?

Akıl almaz bir sürü soru vardı.

Telfonu elime alıp Amerikayı ardım.

🇹🇷: Amerika neden böyle birşey yaptınız!?

🇺🇸: çünkü sen istediğimiz herşeyi yapın demiştin.

🇹🇷: dedim ama hiç Dünya duyurucağınız aklıma gelmedi ondan olabilir mi?!

🇺🇸: sakin ol.

🇹🇷: nasıl sakin olayım acaba bay Amerika!.

🇺🇸: merak etme bu işe yarayacak.

🇹🇷: ikinizde salaksınız! Şimdi ben söyleyeceğim ha! Size başta dedim ülkemin çoğu homofobik diye şimdi onların yüzüne nasıl bakıcam...

🇺🇸: dinle cesaretini topla ve konuş onlarla bu ülkeyi yöneten sensin Türkiye.

🇹🇷: tamam deniyeceğim.

.

.

.

(12 ay sonra...)

Herşey harikaydı o gün Amerika ile konuştuktan ülkeme bir açıklama yaptım evet sonuç tahmin atdiğim gibi yarısı beni anlayışla karşıladı diğer yarısı ise baban burda olsa senden utanırdı demişlerdi bu olayların üzerine tam 1 yıl geçmişti evet çocuğu aldırmadım iyikide yapmamışım.

Birde kızım olmuştu onun adını Olivia koymuştuk neden çünkü olivia yapılan haksızlıkların hatti hesapı yoktu bunu Amerika demişti ben ve Rusya kabul etmiştik.

Olivia: teşekkürler Rusya Amerika ve Türkiye artık gidiceğim o kız çocuğuna iyi bakın.

🇹🇷: tabiki...

Olivia bazı piskolojik destek almıştı ve çok değişmişti...

Yazar: sanırım benim için güzel bir hikâyenin sonuna geldim buraya devam edecek notu koymak istedim ama bu bir finaldi görüşmek üzere
💖👋

Osmanlı;

Osmanlı;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
|| Who did it? || -Ametürk, Ruskey- Countryhumans Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin