1.7

531 65 2
                                    

Yazar Anlattımı ile;

🇹🇷: Rusya burdan çıkmanın yolunu bulmalıyız.

🇷🇺: nasıl yapabiliriz ki?

🇹🇷:herhangi bir telfon lazım eğer dışarı haber verirsek bu çok kolay olur.

🇷🇺: telfonu nerden bulucaz ki?

🇹🇷: bilmiyorum ama sadece burda özgürce dolaşan kim?

🇷🇺: kıbrıs o çocuk diye onun ellerini bağlamıyor değil mi çok zekisin.

🇹🇷: ama kıbrısı nasıl buraya getirebiliriz ki?

Burdaki tek çıkış yolu Kıbrıs evet ama Kıbrıs diğer odadayken onlar ise diğer odadalardı. İkisinde bir yol düşünürken içeri Olivia girmişti.

Olivia: Nasılsınız Rusya ve Türkiye.

🇹🇷:iyi.

🇷🇺: iyiyiz.

Olivia: bu arada sizin yokluğunuz dünyada duyulmaya başladı. Nato ve şangay birliği kaybolan ülkler hakımda bir konuşma yaptı.

🇷🇺: nasıl bir konuşma?

Olivia: ülkleri bulmaları için arama birlikleri ve keşif birlikleri heryeri arıyor dediler ama asla bulamazlar.

🇹🇷: neden?

Olivia: kimse bir kaç ülkenin ormanda olduğunu sanmaz

🇷🇺: hakklı.

🇹🇷: peki burası hangi yer yani tam olarak nerdeyiz?

Olivia: İngilterede Whinlatter Forest ormanında yer altındayız.

🇹🇷: İngiltere'de orman mı vardı!?

🇷🇺: İngiltere'de orman tabiki var hangi dünyada yaşıyorsun??

🇹🇷: şey 3 yıl önceki olaydan sonra İngiltereye gitmem yasaklandı yani İngiltere buraya gelmemi izin vermiyor (⁠。⁠ŏ⁠﹏⁠ŏ⁠)

🇷🇺: ciddi misin?

Rusya Türkiye bakıp gülüyordu.

🇹🇷: gülmesene hepsi şu yaşlı bınak yüzünden ne var yani kücük çay bardağını kırdıysam.

🇷🇺: bardak yüzden mi?

🇹🇷: evet. zaten küçük birşey onunla nasıl çay içersin ki?

Olivia sıkılıp yanlarımdan ayrılmıştı bile bu ülke muhabetlerinden nefret ederdi.

Devam edecek...

Aklımdaki fikirler tükenince saçma şeyler yazıyorum nasıl kafam var ya harika👍

|| Who did it? || -Ametürk, Ruskey- Countryhumans Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin