Szemeit lassan nyitogatva érzi meg a nyakába nyilaló szúró fájdalmat ami végigkúszik egész testében. Nyöszörögve dörzsöli meg szemeit és óvatosan felül. Ahogy körbenéz, úgy veszi észre, hogy hálószobájában van és az ágyban gondosan be is volt takargatva! Taehyung hunyorogva rázza meg fejét, ahogy eszébe jut a férfi éhes, vágyittas tekintete. Kikel az ágyból, s gyöngén kidöcög a fürdőszobába, azzal a szándékkal, hogy elvégzi reggeli rutinját és kicsit felfrissül. Talán még egy zuhanyban is gondolkodott, mikor felpillantott a tükörbe, s azonnal meglátta, hogy a nyakán egy hatalmas sebtapasz van. Hogy került az oda? Fájdalmasan lekaparta a sebtapaszt, de mikor meglátta a mélyen bőrébe ékelődő, lilás fognyomokat, szörnyet tudott volna halni. Tágra nyílt szemekkel nézte a sebet magán, míg remegő ujjaival óvatosan érintette a felforrósodott, sajgó felületet. Egy halk nyikkanás hagyja el dús ajkait mikor enyhébben megnyomta a sebet. Minnél tovább nézte magát a tükörbe, annál jobban vette észre, mennyire lesápadt és a szemei alatt elfekvő gucci karikák is újak voltak. Gyenge volt. Gyengének is látszott. A tegnap este eseményei szinte egy filmként játszódtak le szemei előtt és amilyen gyorsan csak tudott, szaladt is ki a konyhába, ám az üvegszilánkoknak már csak hűlt helyét taláta. Eltűntek. Valaki felsöpörte a szilánkokat, melyek a márvány csempén helyezkedtek el.
-I-Itt meg mi.. mi történt? - Dadogta, s lehajolva megérintette a konyha követ és csodálkozva pislogott párat, mikor megbizonyosodott afelől, hogy a szilánkok bizony tényleg eltűntek. A férfi feltakarította volna, helyette? Nagyokat pislogott, bágyadt volt, még mindig álmos, fáradt és gyenge. De nagyon értetlenül állt az események előtt. A férfinek még csak hűlt helye sincs, de az üvegszilánkokat feltakarította, Taehyungot pedig ellátta és az ágyba bújtatta. Talán, de tényleg csak talán, de még egy lágy puszit is adott a nyakán lévő fognyomára, s talán a puha ajkakait is gyengéden megcsókolta, de Taehyung ezeket nem tudhatta.
Órákkal később, már valami kényelmesebb otthoni ruhában volt és épp a reggelijét próbálta meg elfogyasztani, de nem ment az olyan könnyen. Diétázott, éppenséggel. A reggelije így hát joghurt volt zabpehelyel és friss gyülcsökkel. Csak túrkálta ételét és arra gondolt, milyen jól esne most egy csokis keksz vagy egy jó nutellás palacsinta..
Végül leküzdötte a cseppet sem kívánt reggelijét és ismeretlen a fürdőszobába vándorolt. Lezuhanyzott, mivel fürdeni már nem lett volna ideje, majd gyorsan elvégezte az arcápolási rutinját, felöltözött, egy apró sminket is felkent magára, és végső lépésként, mintegy koronázásként felcsapott magára egy sebtapaszt, hogy véletlenül se látszódjon ki a fognyom, ha esetleg a smink lemosódna róla. A hideg miatt pedig még egy sálat is képes volt magára erőltetni. Így indult hát el a színházba. Igen, a szövegét olvashatta volna otthon is, de ma mindenképpen szeretett volna bemenni, mert fel szerette volna próbálni az előadáshoz kiválaszott jelmez opciókat, s ha még ideje is adódik, mindegyikre mondhat véleményeket, még rendelkezhet is felettük. Eldöntheti, hogy kell-e vagy pedig sem. Talán ez volt az egyik legkelletlenebb része a kunkájának. Hisz még a kínosra sikeredett, lassan haladó próbákat is jobban élvezte, mint mikor a ruhákkal kellett vesződni. Taehyung szeretett öltözködni, de csak, ha a saját stílusának megfelelő ruhák voltak a porondon. Viszont nem kissé tud fintorogni mikor meglátja, hogy éppen milyen hacukákat szeretnének rá aggatni.
Taehyung a napja végén, hazafelé sétálva felhívja legjobb barátját, Jimint és elpanaszolja neki mennyire idegesítő volt az új kellékes és hogy menyire elfáradt.
-Most nem értem, Tae... Jane annyira nem rémes! Én tegnap is találkoztam vele, nem volt annyira vészes, mint ahogy most előadod.. - Sóhajtott a vonal másik végén.
-Oh, de! Igen is borzalmas volt! Ott fintorgott rám, és egy fa falat majdnem rám burított! Szerintem csak azért volt veled kedves, mert bejössz neki! Mondjuk nem először fordulna már elő.. - Mormogta szemforgatva.
-Ja, nem lenne az első.. De azért a múltkori kiscsaj aranyos volt, csak az a baj, hogy hót buzi vagyok. Amúgy még lehet randiztam is volna vele. - Ezt a kijelentést a háttérből érkező éles hang reagálta már le, nem is Taehyung.
-Mit mondtál? Ezért most büntetés lesz! - Azzal már Jimin le is tette a telefont. Taehyung kuncogva gondolt arra, hogy legjobb barátja most épp, hogy meg lehet büntetve. Mindig is csodálta azt a kapcsolatot ami Jimin és a párja, Yoongi közt van. Szeretett volna ő is valaki ilyet. Szeretett volna magának egy olyan párt mint amilyen, Yoongi. Aki szereti őt, aki gondoskodik róla mikor beteg, akihez oda tud bújni, akivel szenvedélyes csókokat válthat és hosszú, éjszakákat tölthet el. Vágyott egy társra akivel az éltét fogja leélni.
Amikor benyitott a házába, egy furcsa borzongás fogta el. Levette cipőjét, kabátját és sálját, majd beljebb ment otthonában. Beérve a nappaliba viszont egy kisebb sokk érte el, mikor a férfit találta ott, mereven ülve a kanapéján. Mellkasához kapott ijedtében, s egy apró sikoly is kicsúszott ajkain.
-Úristen.. H-Hogy kerültél ide már megint? - Lépett egyet hátra. Jungkook a másodperc töredéke alatt termett a fiatalabb előtt, s derekába marva vonta közelebb. Taehyungban benne rekedt a levegő is. Teljesen ledermedt. Jungkook alsó ajkába harapva szippantotta be mélyen Tae illatát, s megremegve fújta ki a levegőt. Szemei élénken felvillantak, s fogai sajogva várták, hogy ismét belevályhassák magukat a fiatalabb puha bőrébe. Ezúttal a másik kulcscsontjához közelebb lévő területen szemelt ki magának egy tetszetős pontot, ahol először csak csókokkal borította be Taehyung nyakát, majd lassan belemélyesztette fogait. Taehyung ismét csak nyikkanva kapaszkodott a másikba. Fájdalmasan összeszorította szemeit és hallgatta, ahogy a férfi jóízűen kortyolgatja vérét. Most azonban Jungkook sokkal kevesebbet evett, ugyanis nem várt heteket, vagy hónapokat a két étkezése közt, így nem kellett annyi táplálékot magához vennie. Egy cuppanó hanggal vált el a remegő testétől, s nyelvével végignyalt a vérpatakon ami a sebből folyt le. Taehyung erőtlenül sóhajtott, s Jungkookot átölelve behunyta szemeit. A férfi csak hagyta, hogy ölelgessék, s nemsokkal később már ő is visszaölelt. Felvette menyasszonyi pózba, majd ismét a fiú hálószobájába indult. Óvatosan lerakta az ágyra, s betakargatta. Elment a fürdőszobába, hogy hozzon pár dolgot amire szüksége van, és egy vizes vattapamaccsal letörölgette a vért, a csendben pislogó kulcscsomtjáról. Óvatosan felhelyezett egy újabb sebtapaszt, s büszkén végigsimított az általa elkészített elsősegélyen amit nyújtott. Sötét szemeit visszavezetette Taehyungra, ám már csak a halkan szuszogó, mélyen alvó testet látta.
-Mostantól minden egyes éjjel eljövök.. - Suttogta, s egy csókot nyomott a gyönge, bóbiskoló egyed homlokára, s vágyakozva nézett azokra az ajkakra, melyeken tegnap este ott hagyott egy csókot. -Én teljesen megőrültem.. - Mormogta és ismét hozzáérintette puha párnácskáit a másikéhoz. Lágyan mozdított alsó ajkán, s óvatosan csókolta az alatta fekvőt, ki nem viszonozta eme cselekedetet, ugyanis mély álomban volt. Mi lett volna, ha Taehyungot ébren találja a csók? Valószínűleg viszonozta volna.
ESTÁS LEYENDO
Behind the curtains ~TAEKOOK~
VampirosKim Taehyung, híres operaénekes akinek minden pénteken este nyolckor előadása van. A fiatal férfi a huszas évei elején jár, egyedül él és mondhatni magányosan tengeti hétköznapjait. Jeon Jungkook, több száz éves vámpír akinek egy jól menő cége is v...