Lisa kanepeye uzanırken homurdandı.
"Ağrıyorum ve başım ağrıyor!" Çığlık atarak en yakın arkadaşının bir hap ve bir bardak suyla yanına gelmesini sağladı.
Rosè, "Belki de dün gece başka bir buluşmaya gitmeseydin şu anda daha iyi bir durumda olurdun" dedi.
"Ve burayı dekore etmemde bana yardım edebilirdin, Noel'e 8 gün kaldı" diye ekledi, hâlâ kanepede yatan kıza dik dik bakıyordu.
İkisi bir apartman dairesinde yaşıyorlardı ama birlikte değillerdi. Lisa'nın Rosé'nin evinden birkaç yürüme mesafesinde bir evi var ama küçük olan genellikle evde kalıyordu. Bu yüzden bazen orayı kendi evi olarak görüyordu.Rosè mutfağa gitti ve hazırladığı kahvaltıyı bitirmeye başladı.
"Öncelikle ev işlerine yardım etmediğim için özür dilerim, söz veriyorum bu ayki son içkimdi. Ayrıca kızların bana kolayca aşık olması benim hatam değil" dedi Lisa, yavaş yavaş daha iyi hissetmeye başlıyordu.
Rosé acı bir şekilde "İlk görüşte aşk yoktur" dedi.
"Vay canına, eğer onu düşünüyorsan sakin ol, tamam mı?" Lisa, en yakın arkadaşına sarılmak için hızla ayağa kalktı.
Rosé yakın zamanda, yani yakın zamanda değil ama yeni bir ayrılık yaşadı. Bu onun ilkiydi. İlişki ilk görüşte aşkla başladı ama ayrıldıktan sonra Rosé ilk görüşte aşka inanmayı bıraktı.En azından onun inanmak istediği şey buydu.
"Bak, Jisoo unnie ile ne kadar iyi anlaşsam da o seni terk ettiği için tam bir aptal." dedi Lisa, Rosé'yi yüz yüze gelebilmek için ona doğru çevirirken.
"Ama ona teşekkür ediyorum, çünkü artık seninle bir şansım var" diye fısıldadı Lisa, en yakın arkadaşının doğrudan gözlerinin içine bakarken kendi kendine.
"N- ne?" Rosé kekeledi.
"Dedim ki, o seni Jennie için terk eden bir dahiydi. Çünkü kahretsin, çok ateşli." Lisa sırıtarak konuştu, Rosé onun karnına yumruk attı.
"Yumrukların gelişiyor" dedi Lisa, konuşmasından acısı anlaşılıyordu.
"Ama cidden, ilk görüşte aşk mümkün değil" Rosé önceki konusuna devam etti. "Ayrıca birinin düşmesi zaman alır"
"İkinci ifadede yanıldığını kanıtlayabilirim" dedi Lisa hemen.
"Neyle? Bağlantı mı kurdunuz?" Rosé dalga geçti.
Lisa derinden yaralandı çünkü dürüst olmak gerekirse dün gece kimseyle birlikte olmadı. Dışarı çıkıp sarhoş oldu ve bir arkadaşının evinde uyudu.
Bunu aylardır yapıyordu ve Chaeng'in onun için endişelenmemesi için 'bağlantı kurma' olayını bahane olarak kullanmaya devam etti."Hayır! Geçmişte ilişkilerim oldu ve sadece birkaç gün içinde onların bana aşık olmasını sağladım" dedi Lisa.
"Yani... Ne yani, sırf bir fikri kanıtlamak için rastgele bir kıza mı kur yapacaksın?" dedi Rosé.
"Hayır, rastgele bir kız değil ama... Sen."
"Ne?"
"Evet sen. Demek istediğim, eğer rastgele bir kız seçersem, onlara rol yapmaları için kolayca para ödeyebilirim, biliyorsun ki işimden tonlarca para kazanıyorum ama eğer doğrudan sen olursan, bunu gerçekten test edebiliriz ve hayal edebilirsin, benimle yatabilirsin bu süreçte acı çekiyorum" diye açıkladı Lisa.
"Sana söz verebilirim, sana anında aşık olmayacağım." Kendinden emin bir şekilde belirtti."Ah, ne kadar eminsin?" Lisa, Rosé'nin sinirlerini bozduğunu biliyordu.
"Çünkü sen benim en iyi arkadaşımsın"
"Konu bu değil"
"Ama yine de yapamazsın"
"Yapabilirim"
"yapamazsın"
"yapabilirim"
"yapamazsın"
"7 gün icinde kendimi sana âşık edicem" diye meydan okudu Lisa.
"Hadi bakalım" dedi Chaeng.
"Güzel, yarın başlıyoruz. Tam olarak pazartesi" dedi Lisa. en yakın arkadaşının yanağını öptü ve cıktı.
Birkaç saniye sonra kapı kapandıktan sonra Rosé'nin telefonuna mesaj geldi.
Limarioo:Seni 8'de alırım
"Ben az önce kendimi ne haltın içine soktum?"
542 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7 DAYS [Chaelisa]
Fanfiction"7 gün icinde kendimi sana aşık edicem" "hadi bakalım" lisa en yakın arkadaşını kendisine 1 hafta icinde aşık edebileceğini kanıtlamak istiyordu. #chaelisa 2. #blackpink 2. #jensoo 10.