salı

125 18 11
                                    

•roséanne•

Bugün ikinci gün ve bugünün randevusu için ne hazırladığına dair hiçbir fikrim yok.

Tek bildiğim sabah saat 9'da ondan şöyle bir mesaj aldığım:

Limario: Basit ama resmi bir şeyler giyin.

Limario: Ayrıca birlikte öğle yemeği yiyeceğiz 12de hazir ol.💗

Ve sonuna kalp eklemesi kalbimin hızlanmasına sebeb oldu.

Daha ikinci gün ve ona bir kez daha aşık olmaya tehlikeli derecede yaklaştım.

Aynı zamanda korkutucu ve şaşırtıcı bir şeydi.4 yıllık en iyi arkadaşınızla 3 yıllık bir aşk yaşamanın inişleri ve çıkışları vardır.

Biliyorum, aylar önce biriyle çıktım.

Jisoo... Lisa'dan ayrılmama yardım etmeyi teklif etti. Ona aşık olduğumu ve Lisa'ya olan hislerimi unuttuğumu sanıyordum ama meğerse Jisoo'yu tatlı ve şefkatli buluyormuşum.

Onu hak etmediğimi anladım ve ondan ayrılacağım gün ofisine gittim.

Elbette kader kartlarını komik bir şekilde oynuyor.

Şaşırmak yerine tam tersi oldu. Orada onu gördüm, diz çökmüş, elinde bir yüzükle Jennie'nin bir elini diğeriyle tutuyordu.

Sonra o 4 kelimeyi duydum.

"Benimle evlenir misin?" Diye sordu.

Kalbimi kırdı, onu yeterince sevmediğimi biliyordum ama onun başka birine aşık olduğunu ve aramızdaki her şeyin özellikle onun açısından bir oyun olduğunu bilmek beni en çok üzdü.

Bir ara onu sevdim, belki Lisa kadar değil ama yine de sevdim. O zamanlar Lisa'nın yanında bütün gece ağlamıştım ve Jisoo'yla çıkarken mesafeli davransam bile o benim için oradaydı.

Ve şimdi, zaten hoşlandığım kızla çıkıyorum - hayır, sevdiğim- kızdan bahsediyordum.

Bunu sırf bizim aptalca  meydan okumamız yüzünden yaptığını bilmek canımı acıtıyor.Ama yine de onunla bu tür durumları yaşıyor olmak beni yine de mutlu ediyor. Sadece bir haftalığına olsa bile.

Şu anda saat 11:55, Lisa'nın beş dakika içinde kapı zilimi çalmak üzere olduğu anlamına geliyordu.

İster inanın ister inanmayın, o zaten dışarıda, dakik olması hoşuma gidiyor.

........................................................................

11:56

11:57

11:58

11:59

12:00

Ding

Hızla ayağa kalkıp kapıyı açtım. Uzun kollu, yine çizgili bir gömlek ve beyaz bir etek giyen Lisa ile karşılaştım.

Bana gelince, siyah etekli mavi bir polo giyiyordum.

"Etekli Manoban. Beni kendine aşık etmeye çalıştığından emin misin? Çünkü lanet olsun, baştan çıkarılıyormuşum gibi hissediyorum" dedim ona sırıtarak.

"Ah rosie, sözlerine dikkat et. Sonra bir bakıyorsun, benimle yatakta uyanabilirsin, vücudun ağrıyor ve sesin gitmiş olabilir" dedi gururla.

"Şimdi elinden tutup seni yemek yiyebileceğimiz bir yere götüreyim mi?"

"Elbette" dedim.Kapıyı kilitlediğimde elimi tuttu.

Otoparka vardığımızda bugünlük diğer arabasını kullandığını hemen fark ettim.

7 DAYS [Chaelisa]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin