perşembe

105 16 0
                                    

zengin olmayan arkadaşım dubaiden dönmüş amk ben odamdan çıkıp aşağıya indim bukadar yani.

şuan onun beni sattigi gun üzerinden 1 yıl geçmiş hadi hayirli olsun

Rosé•

İşte buradaydım...

Gitarımla parktaki bir bankta oturuyorum.

Güneşin kavurucu sıcağı altında randevumu bekliyorum.

O hangi cehennemde? Kendi kendime açıkça sinirlendiğimi düşündüm.

Lisa sabahın erken saatlerinde bana mesaj attı

Limario:Benimle parkta buluş, her zamanki bankta. Gitarını getir.

roséanne:saat kaçta?

Limario:Öğle yemeğinden sonra

Yarım saattir bekliyorum ve ondan hala haber alamadım.Hemen telefonumu aldım ve twitter'ımı açtım. Bir makale ilgimi çekti ve üzerine tıkladım.

KORE BOO

Ünlü Haberleri : Ünlü Youtuber
ve Model Lalisa Manoban'ın kız arkadaşı var mı?
Ünlü Youtuber ve BlackLabel Modeli Lalisa Manoban, dün şirin bir restoranda yanında bir kızla görüntülendi.

Netizenler, 22 yaşındaki Model ünlü olmadan önce bile birlikte olduğu kız sayısız kez onunla birlikte görüldüğü için (idolün istendiği gibi kimliği açıklanmadığı için) bunu arkadaşça bir randevu olarak kabul etti.Buna rağmen bazı netizenler, Lisa'nın belli bir barda birlikte olduğu kızı öptüğünü gördüklerini iddia etti ve görgü tanıkları da bunun sevimli restorandaki kızla aynı olduğunu belirtti.
Söylentilere rağmen hayranlar hâlâ BlackLabel veya Lisa'nın kendisinden resmi açıklama bekliyor.

Yazıda bahsedilen kızın ben olduğumu anlayınca içimden küfür ettim.

Bir anda karşıma birisi çıktı.

"Üzgünüm, geciktim" Nefes nefeseydi, ona baktım ve kafamdaki soruyu yanıtladı. "Evet koştum, çoktan gitmiş olmandan korktum"

Dediği şeye gülümsedim ve ayağa kalkıp ona sarıldım. O da bana sarıldı ama hâlâ nefes nefeseydi.Çantamdan onu beklerken aldığım su şişesini çıkardım.

İçeceği almadan önce bir teşekkür mırıldandı.

"Hadi gidelim" dedi beni arabasının park ettiği yere doğru çekerken.

Arabaya yerleştiğimizde, arabayı sürmeye başladığında ona bir şey sormak üzereydim.

"Geç kaldığım için özür dilerim, birkaç şeyi halletmem gerekiyordu" diye mırıldandı, gözleri yola sabitlenmişti.

"Bu benimle ilgili, değil mi?"

"Demek makaleyi okudun" diyor bana kısa bir bakış atarken."Evet evet... Kim istemez ki. Bak, bu iddiayı bitirebiliriz ve sen kazanırsın, umurumda değil. Kariyerini mahvetmek istemiyorum" dedim ona.

Yaptığımız şeyin hala bir bahis olduğunu söylemek kalbimi ağrıttı ama ne yapabilirim? Bazı şeyleri öylece varsayamazdım.

"Chaeng. Bak, ben zaten plak şirketim ile konuştum ve sana şunu söylüyorum, bırak bu işi ben halledeyim, bahis hala geçerli" dedi Lisa, ne diyeceğini bilemediğim için ona başımı sallamakla yetindim.

"Ah, üzgünüm ama... bugün öğleden sonraki randevumuzu iptal ediyorum ve peki... Sadece akşam yemeği yiyebiliriz" dedi, ona kafa karıştırıcı bir şekilde baktım, o da konuşmaya devam etti.

7 DAYS [Chaelisa]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin