yeni bir kitabı çevirmeye başlıyorum bu kitap icin son bir bolum daha çevirdikten sonra başlıcam bu kitaba haftada bir bolum atarım büyük ihtimalle
istediğiniz bir kitap varsada ceviririm..Roseanne.
Lisa'nın dün gece yaptığı küçük itiraftan sonra ikimiz de hafta bitene kadar ya da en azından bitimine 1-2 saat kala bu konuyu gündeme getirmeyeceğimize yemin ettik.
Biliyorum... Belki ona şunu söylemeliydim: "Sana aşık oldum, hadi bu lanet bahsi unutalım ve sonsuza dek mutlu yaşayalım"
Ama biliyor musun?
Yapmadım, neden?
"Bana söz ver, Pazar akşamı saat 22.00'ye kadar bu konuyu gündeme getirmeyeceksin" diyerek hızlı tepki bir şekilde gösterdi.
"Elbette" dedim ve duygularımı saklamak benim için gerçekten acı vericiydi.
Ve saklanmak daha acı vericiydi, sonra dün gece yaptığımız şeyden sonra saklanmak daha acı vericiydi.
flashback
Ben ve Lisa sonunda daireme vardık. Lisa bu sözleri söylediğinden beri ikimiz de konuşmuyorduk.
Ama umurumda değil, o burada olduğu sürece iyi olmak için elimden geleni yapacağım.
"İzin ver kapını açayım" dedi Lisa, sessizce başımı salladım ve o da bana kapıyı açmak için hızla arabadan indi.
Kapıma doğru giderken elini tuttum.
Acı verici derecede büyülü bir histi bu.
Kapımı açmadan önce bir cevap beklemeden ona "İyi geceler sanırım" dedim.
Tam o sırada omzumdan tuttu beni döndür ve beni kapıyla arasına aldı.
Sonra... Dudaklarını benimkilere bastırdı.
Sanki bir daha öpemicekmiş gibi beni öpmeye başladı.
Tabii ben de karşılık verdim.
Ama işler kızışmadan önce, biz çekildik... O öptü
"İyi geceler Chaeng" Arabasına binmeden önce beni ön kapının önünde bıraktı.
flashback end
"İyi misin?" Lisa endişeli bir yüzle sordu.O öpücük saatlerdir beni rahatsız ediyordu... Dudaklarını hala dudaklarımda hissedebildiğim için zar zor uyumuştum ve bunun en güzel duygu olması daha fazla saat uyanık kalmamı sağladı.
Ve hiç uyuyamadığım gerçeği beni kolayca sersemlestiriyordu.
"Ah, evet... Sadece biraz uykusuzum" demeyi başardım.
Lisa'nın yüzüne bakılırsa, dün gece beni neyin uykusuz bıraktığını bildiğine bahse girerim.
Lisa sırıtarak "Seni neyin uyandıracağını biliyorum" dedi.
Devam etmesini beklerken ona baktım ama birden yarış arabasının motoru kükredi.
Ve kahretsin... Beni sarsarak uyandırdı.
"Uyanmak?" "Kesinlikle" dedim gülümseyerek.
Eminim merak ediyorsunuzdur... İşte burada.
Görünüşe göre bugünün teması belalı ve inek .
Dar kot pantolonlu, beyaz gömlekli, deri ceketli ve at kuyruklu bir Lisa beni uyandırmak için odamın penceresine tırmandı.
"Prensesimi uyandırdım" dedi beni uyandırırken.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
7 DAYS [Chaelisa]
Fanfiction"7 gün icinde kendimi sana aşık edicem" "hadi bakalım" lisa en yakın arkadaşını kendisine 1 hafta icinde aşık edebileceğini kanıtlamak istiyordu. #chaelisa 2. #blackpink 2. #jensoo 10.