pazartesi

122 18 10
                                    

selam kısa bir hikaye olduğu icin çevirmesi cok keyifli. bu bölümü _0xiaoven0_   adıyorum ilk defa erken yazdi gelişiyor askerim.
neyse hikayeyi okuyun.

roséanne

Bu sabah alarmım 10. kez çaldı.

Alarmı kapatmak için telefonumun ekranına bakmadan önce "İyi, kalktım" diye mırıldandım.

Alarmı kapattığımda bildirimlerimi gördüm.

"Limario"dan 15 cevapsız çağrı

Limario: Hala uyuyor musun?

Limario: Elbette öylesin.

Limario: Bir saat içinde orada olucam.

Hızla saate baktım.

7:30

Kahretsin.Hızla ayağa kalktım ve gardırobumdan birkaç kıyafet çıkardım. Hızlıca duş almak için banyoya gittim.

Duşumu bitirdikten sonra saçlarımı hızla kurutup taradım. Çantamı alıp içine cüzdanımı ve mendilimi koydum.

Saate baktım.

8:00

Tam zamanında.

Ding

Kapı zilim çaldı.

Elbette zamanında çalacaktı.

Kapıyı hızla açtığımda Lisa'nın siyah ve beyaz çizgili kısa bir üst, siyah pantolon ve siyah ayakkabılar giydiğini gördüm.Onu içeri almadan önce "İyi görünüyor Manoban" dedim ama o reddetti.

"Sen de o kadar kötü görünmüyorsun Park" dedi beni tepeden tırnağa süzerek.

Siyah kısa bir üst ve beyaz düz bir spor ayakkabı giyiyordum.

"Pekala, teşekkür ederim, aramalarına cevap veremediğim için üzgünüm, ben..." Utanarak sustum. O benim en iyi arkadaşım olabilir ama bugünden itibaren bana kur yapmaya başladı ve bu bana şimdiden bazı duygular hissettirmeye başladı.

"Uykuda... Tabii ki biliyorum" Lisa sırıttıyirdu.

"Gidelim mi?" Elini uzattı.

elini tuttum ve onunla birlikte siyah Chevrolet Colorado'suna doğru yürüdük.Arabaya bindigimizde "Peki bugün aklında ne var?" diye sordu lisa.

Cevap verip motoru çalıştırmadan önce bana gülümsedi.

"Her zamanki gibi" dedim.

Arabayı sürmeye başladı ve ön koltuktaki çekmecelerden birinden bir CD aldı lisa.

Bana içinde "Chaeng" yazan CD'yi gösterdi. Bir yıl önceki ifadesini ciddiye aldığını düşünerek kızardım.

flashback

Lisa ve Chaeng, Lisa'nın evinde yükselen müziğin ritmine ayak uyduruyorlardı.

Orada olduğunu bildikleri için ikisi de boş bir çocuk havuzunun içinde duruyorlardı.Chaeng bir şey bekleyerek, daha doğrusu küçükten bir öpücük bekleyerek gözlerini kapattı ama onunkilere karşı yumuşak dudaklar yerine üstüne bir sıvı aktığını hissetti. Gözlerini hızla  açarak gülümseyen Lisa'ya baktı.

Lisa daha sonra dansa geri dönmeden önce eğilip Chaeng'in dudaklarının kenarını kontrol ettı.

Flashback'in sonu.

Mariah Carey'nin şarkısını dinlerken tam anlamıyla bağırarak  şarkı söylüyordum.

"Biz birbirimize aitiz~" Tüm duygularımla şarkı söyledim ve müzik yarıda durana kadar şarkıya o kadar kapıldım ki.

"Hey!" diye bağırdı lisa.

"Üzgünüm ama geldik" dedi Lisa arabadan hızla inip yanıma gelip kapıyı bana açarken.Belki yine ona aşık oluyordum.

Ona "Bugünkü randevudan keyif aldım" dedim. kapıyı kapatmadan önce genişçe gülümsedi.

Sonunda kapımı kapattım ve eve girip kapının arkasına yaslandım ve hızlı kalp atışımı hissedebildiğim göğsümü tutarak yavaşça yere indim.

Sonunda kapımı kapattım ve eve girip kapının arkasına yaslandım ve hızlı kalp atışımı hissedebildiğim göğsümü tutarak yavaşça yere indim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

400 kelime

7 DAYS [Chaelisa]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin