pazar

46 7 0
                                    

Pazar (Ver. A)

ROSÉ

Şu anda alışveriş merkezinde dolaşıyordum. Aslında sıkıldım ve biraz alışveriş yapmaya ya da en azından taslaklarıma devam etmek için zihnimi boşaltmaya karar verdim.

Teslim tarihime henüz 3 ay vardı. Yakın ama başıma olaylı bir şey gelirse sanırım bitirebilirim.

Bu saatleri Lisa'yla geçirmeyi gerçekten istiyordum çünkü bu gece saat 22:00'ye kadar işler büyük ölçüde değişebilir.

Ama Lisa işleri biraz daha renklendirmeye karar verdi ve bir süre önce bana tam anlamıyla mesaj attı ve şöyle dedi:

Limario:Rosie, seni akşam 9 civarında alacağım. bu akşam. O kadar gösterişli olmayan bir şey giy. Çok severim

Aynı zamanda sevimli ve tuhaf. Ciddi saçmalıklar hakkında konuşmadan önce aslında bir saatimiz vardı.

Belirli bir bölüme dönüyordum ki yanlışlıkla bir yığın giysiye çarpıp yere düştüm.

"Kahretsin" diye mırıldandım, onları birer birer almaya başladım.

"Rosie hiçbir zaman küfür yasağı politikasını ihlal etmedi, değil mi?" Kıyafetleri toplamama yardım ederken tanıdık bir ses bana şunu söylüyor

"Yaptım. Bazen." Soğukkanlılıkla, o ikisinin altında yatan tüm acı, nefret ve iyilikle gözlerine bakarak, ona bir arkadaşım olarak olan sevgim ve özlemim olduğunu söylüyorum.

"Hala affedilmedim değil mi?" Jisoo gömlekleri bana vermeden önce iç geçirdi.

"Öylesin, keşke hep bana söyleseydin" diyorum ona.

"Ben de bunu diliyorum. Bak Rosé, ben gerçekten gerçekten-"

"Yapma. Sana söyledim, affedildin. Sadece beni düğüne davet et, tamam mı?" Ona kucaklaşmadan önce yavaşça bunu söylüyorum, o da bunu memnuniyetle kabul ediyor.

"Çok yumuşak bir anı mı bölüyorum?" Jisoo benden kurtulurken bir ses şunu söylüyor:

"Merhaba Jennie"

"Hey Rosé. Yani sanırım bu seni düğüne davet edebileceğim anlamına mı geliyor?" Jennie biraz gergin olduğunu ama yine de kendinden emin göründüğünü söylüyordu.

"Memnuniyetle gelirim, umarım bir randevuyla"

"Aman Tanrım, biz de Lisa'nın gerçekten buna ihtiyacı olduğunu umuyoruz-" dedi Jisoo, Jennie onun karnına dirsek atıp diğerinin acıyla irkilmesini sağladı.

"Neyse, gitmemiz lazım. Birkaç düğün malzemesine daha ihtiyacımız var." Sonra ben onlara el sallarken Jennie nişanlısını dışarı sürükledi.

Garip. Devam etmeden önce ne yapmak istediğimi düşündüm.

Şey... Biraz yiyeceğe ihtiyacım vardı.

Taylandlı  bir yer buldum ve oraya girdim.

Birkaç favori yemek sipariş ettim, Lisa ve ben bunlardan birine gittiğimizde mutlaka sipariş veririz.

Yirmi dört saatten az bir süre kaldı ve tam anlamıyla canımın çektiği kişi o, Tayland yemeği değil, bu sadece onu özlemem için bir bahane.

Yemek önüme sunulduğunda yerim ama yediğim zamanki kadar neşeli olmaz.Onu özlediğim için somurtmak yerine işimi düşünüyorum. Bir taslağı beklediğimden daha erken geçirebildiğim yalnızca iki kez oldu; bu, Lisa'yla otelin dışında sadece ikimiz gibi takıldığım zamandı, sadece birbirimize çarptığımızda yapılan küçük bir konuşma değil, ve onun birinci olmasını kutladığımızda

7 DAYS [Chaelisa]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin