Ben geldiiiiim ! 😅
Hem de yeni bir bölümle geldim.
Umarım beğenirsin.Bölüm sınırı 100 yorum, 200 beğenme
Bol bol yorum atmayı ve görüşlerini bildirmeyi unutma 😘❤️ çünkü ona göre diğer bölümün kaderi belli olacak.
Satır arası yorumda yapalım lüften..
Yazan,
yorumlarınıdörtgözlebekleyenyazarınız.
💫
Ahmet Gencer Ersoy'un yeni aşkı cemiyet hayatının gözde bekarlarından Parla Onaran çıktı.
Ben ve Gencer. Elele Astrid'in arka çıkış kapısında öylece dikilmekteyiz.
"Parla, bir şey söylesene !"
Gencer bana bakıyor ben ona. Başlığı görmeyen , okumayan biri muhtemelen fotoğrafı gördüğünde bizi sevgili sanırdı. Hoş sevgili sanmama ihtimali de bu başlıkla çöpe atılmıştı ya.
"Pasparlam, bak korkutuyorsun beni. Ambulans! Ambulansı arayayım mı ?"
İsmail'in bağırtısı ile girdiğim şoktan kurtulup parkede düşmenin etkisiyle ekranı çatlamış telefonu öfkeyle aldım ve " Başlayacağım ulan senin ambulansına !" diye bağırdım.
"Başlama. Kurban olayım sakin ol !"
"Sakin ol mu ? Karşımda Gencer'le aşk haberim var benim ISO ve sen bana sakin ol mu diyorsun ?"
Boşta duran elimi saçlarıma götürüp hırsla çektim.
"Kızım senin arka girişte bir Ersoy'la ne işin var ?"
"Kusura bakma, bulduğun adamın Gencer ile Akif'i karıştıracak kadar gerizekalı olduğunu bilmeliydim."
"Adama isim söylemedim ki. Hem Akif'ten ismini söylemeyi istemeyecek kadar çok nefret ettiğimi biliyorsun."
Kafamdaki elim aşağı düştü.
" Ne ? Ne dedin sen ?"
"Pasparlam ben şey..."
"Sen ne İso ?"
"Gazeteciye sadece soy isimlerini söylemiş olabilirim."
Göz kapaklarımı kapattım. Derin nefes aldım. Yanaklarım sincapların ki gibi şişti. Bir süre öyle kaldı.
"Parla, orda mısın ?" dedi İsmail. Değilim. Şuan burada değil telefonun içine girip yanına gelmek ve ağzını burnunu dağıtmak istiyorum.
"Hava çok güzel."
Göz kapaklarımı açtım. Nefesimi sesli bir şekilde dışarıya verdim.
"Dışarısı buz gibi soğuk Parlam."
"Kuşlar uçuyor."
"Kuş falan nereden çıktı şimdi ? Sen Cemal Süreya değilsin kızım. Ne bu romantiklik ?!"
"Sinirlenmeyeceğim."
"Sinirlenme güzelim. Vallahi genç yaşta kırış kırış olacaksın."
"Sakin olacağım."
"Sakin ol Parlam. Sakin ol Pasparlam."
"İsmail." dedim.
"Efendim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜN IŞIĞIM
أدب المراهقينUmut Işığım'dan tanıdığınız Umut ve Türker'in kızları Parla'nın hikayesidir. Buyrunuz efendim.