2

5.6K 110 55
                                    

Tarık beni arabası ile almaya gelmişti benim istemsiz bir şekilde arabaya binmemle yola çıkmıştık. Aradan geçen dakikalarla şimdide depoya doğru ilerlemeye başlamıştık yolumuz az kalmıştı
ben bunu ne kadar istemem de.

Tarık arada bana göz ucuyla bana bakıp beni kontrol ediyordu.Bense sadece kafamı yola çevirmiş ezberledim yola tekrar tekrar bakıyordum.

Nedeni ise Tarık'la konuşmam yasaktı çünkü iznim yoktu.

En son bir koruma ile konuşunca Ateşin bana yaptıklarından sonra üç gün okula gidemez olmuştum artık.

Ve o üç günü onların evinde geçirmiştim..

Ateş aralarındaki en sert ve en kuralcıydı.

Ateşten sonra ikinci sert Cenk'tir ama o pek Ateş gibi değildir daha yumuşak bir yapısı var ve bunu kimseye göstermez ve arada bana yumuşak davranıyor.

Ve son olarak Atlas..

O ise bana tam bir bebek mualemesi yapıyordu ama bazen bu hoşuma gidiyordu ilk zamanlar garip geliyordu ama iki ay boyunca insan alışıyor artık.

Sonunda arabanın durmasıyla geldiğimizi sandım tam inmeye hazırlanıyorken Tarık'ın silanı eline aldığını gördüm.

Camdan yolun bakınca deponun oldu yerde değil yolun ortasında durmuştuk.

Yasak oldunu bilsem de Tarıka göz ucuyla bakıp meraklı bir şekilde"Neden burada durduk" ses tonunu kontrol ederek sesimin titrememesini sağlayarak sordum.

Ne kadar anladı bilmiyorum ama benim konuşmam peltek biraz.

Tarık arkasını dönüp garip bir şekilde baktı ve seli bir nefes vererek "Depoda tutulan bir adam kaçmış Ateşten gelen mesaja göre minik sincap. O yüzden bekliyecez senin güvenliğin için. Cenk buraya gelip senin alana kadar aslında."

Demek ki buraya Cenk gelecekti. Dediklerinden sonra yapacak başka bir şey olmadığından onaylar bir şekilde kafamı salladım ve arkama yaslandım.

Biri kaçmış..

Bende olsam bende kaçarım aslında neyse.Birinin kaçması korkunç ya arabaya ateş açarsa.

Ama bu cenk'in gelip beni alması daha korkunç aslında ama yinede depoya gitmemek şuan daha iyi.

Orada kötü adamlara yaptıkları işkenceleri bana izledikleri için.

Aslında o adamların bazıları kötü bile olmaya bilir mesela sadece iki sohbetim olan insanlar gibi sanırım ama bunu bilmiyorum.

Umarımki değildir yoksa boşuna acı çekiyorlardır.

Bize doğru yaklaşan siyah bir Mercedes tarık'ın arabasının yanında durdu cenk gelmişti ve buda onun arabasıydı sanırım.

Tarık arabadan inmeden önce silahını beline koyup bana "biraz bekle" deyip göz ucuyla arabadan indi.

Tarık'ın inmesi ile Cenk de siyah arabasından inmişti bir kaç saniye sonra arabadan inmişti.

Olduğum yerin çaprazında oldukları için biraz zor görüyordum ama bir şeyler konuşuyorlardı galiba kaçan kişi hakkında.~yada benim hakkımda

Beş dakikalık konuşmanın ardından Cenk benim oldum arabaya doğru ilerlemeye başladı. Bu beni tedirgin etmişti bilaz.

Arabanın arka kapısını açıp ben tam kemerimi çözecekken o benim kemerimi çözmüştü ve beni kucaklayıp arabadan çıkardı.

Tarık da o sırada cenk'in arabasının kapısının arka kapısını açtı,cenk'in beni arka koltuğa otutmasını bekledi.

Cenk beni arka sağ taraftaki koltuğa oturtup kemerimi bağladı ve dudağımı bir bir buse kondurdu.

Kapıyı kapatmadan önce Tarık da bana el sallayıp "görüşürüz minik sincap" ve kapıyı kapattı

Camdan Tarık ile cenke baktığımda vedalaşıp tokalaştıktan sonra Tarık kendi arabasına doğru ilerlemeye başladı cenk'se benim olduğum arabayı yani kendi arabasına doğru ilerlemeye başladı ve arabaya bindi.

Arabayı bindi gibi kemerimi takıp arabayı çalıştırıp ilerlemeye başladık.

Bizim ilerlemeye başlamasıyla şunu farkettim Tarık depoya giderken bizde tersine doğru gidiyorduk.

Gözümü arabanın camından çekip arkama yaslanıp Cenk'e doğru meraklı gözlerle bakmaya başladım.

nereye gidiyorduk?

Cenk bu merakımı anlayacak olacak ki aynadan bana bakıp "merak etme minik sincap gidicemiz yerde sana bir süprizim olacak uslu durursan ve şimdi uyu yolumuz uzun" dedi soğuk bir sesle sonlara doğru.

Onaylar şekilde kafamı sallayıp oturduğum koltuğa biraz daha yayıldı ve gözlerimi kapattım.

Depoda olacakları şu an merak etmiyordum bu sefer çünkü yine aynı şeyler ama nereye gidiyorduk ve bu sefer sürpriz nedir gerçekten merak ediyorum bunu yapan Cenk yani umarım ki bu kötü bir şey değil demekki.

Arabada yolculuk hep uykumu getirdi için aradan beş dakika geçti yada geçmedi gerisi karanlık artık.

Meleknur873 Hatunun yazdı yorumla ve sizin yorumlarınızla minoşlarım Muslukkk geri döndü💃🏼🕺🏼dens denss şimdi.

Neyse Neyse uzun zaman oldu aradan bir ay geçti bu kitap için ama anlaşma KAKSNKDKSMSKD

Tama tamam sakin komik değildi biliyorum..

Bu bölümü özür bölümü ve geç kalmış karne hediyesi olarak düşünün.

EĞER DÜŞÜK BİR DERSİNİZ VARSA GÖTÜNÜZÜ KESERİM UMARIM BU DÖNEM DÜZELTİNİZ YOKSAA👹🔪🔪
ne olacağını biliyorsunuz minoşlarım o yüzden çalışın hem beni hemde kendinizi kurtarın tamamı 😊💞

Şimdi anlaşmaya bölüm yazmaya ben baysss🏃🏼‍♀️🏃🏼‍♀️

(YAZIM HATALARI İÇİN SOREYYY)

Seçim~B3Xb Age-play Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin