BU BÖLÜM PEK İSTEDİĞİN GİBİ OLMADI...UZUN ZAMANDIR YAZMIYORUM O YÜZDEN GALİBA...
!YAZIM YANLIŞ LARININ KUSURUNA BAKMAYIN!
"Ertesi gün"
Yavaşça esniyerek oldum yerde diklendim. Uyku sersemi halimde etrafa baktım da şuan kendi odamda olmam beni mutlu etmişti ama biraz gerip birşey vardı ben tüm gün bir gün boyunca nasıl uyudum?
Bu beni bilaz endişelendirdi ama pek takmadan elimi komedyenin üstündeki telefona atıp elime aldım ve saate bakmaya başladım.
Okul saatine daha vardı üç saat kadar filan. Bunu görünce yatak başlına yaslanıp üçlü den mesaj varmı diye whatsApp'a girdim ama hiç mesaj Yoktu.
Hiç bir bildirimin olmadını görünce Tiktok'a girip kalktım yere geri yatarak video izlemeye başladım.
~bir saat sonra~
Ben video izlerken telefonuma bir mesaj geldi Ateş tarafından.
Mesaj; Video izlemeyi bırak artık bu kadar telefon yeter okula hazırlan yarım saatin var seni almaya gelicem.
Gördüm mesajla pek şaşırdım denmez çünkü zaten telefonum Ateş tarafından izleniyordu ve ben bunu biliyordum o yüzden pek takmadım.
Yatım yerden kalkıp okul için hazırlamaya başladım yarım saatim vardı ve benim duşa girmem gerekiyordu.
~Duştan sonra~
Duştan çıktıktan sonra askıdan olan havluyu giyip odama girdim ve girmem ile koku oldum yerde dona kalmam bir oldu Ateş şuan odamda yatağımda uzanıyordu.
Ama neden bu kadar erken gelmişti ki hem daha on daka olmamıştı bile.
Anlamaz gözlerle ona bakarken benim birşey demeyeceğimi anlayan ateş Yatı yerden telefona bakarken konuşmaya başladı.
"Hadi ama Sincap biraz hızlı ol" dedi yumuşak bir sesle.
Ateşin konuşmasında ile oldum yerden hemen ayılıp havlumu çıkarmadan iç çamaşırı mı giymiştim arkam dönük bir şekilde.
Odadan çık desemde çıkmayacağı için bunu en mantıklı şeydi.
Okul fomamı giydikten sonra arkamı döndüm de Ateşin telefonu bırakıp beni izledini gördüm bir an göz göze gelmiştik.
Bu ilk değildi ama beni utandırmıştı ve yanaklarım kızarmıştı. Bu yüzden göz temasını da kaçırıp yere bakmaya başladım.
Bu halde olmam hoşuna gitmiş olan "Buraya gel"demesi ile yavaşça kafamı kaldırıp ona bakmaya başladım.
Yüzünde memnun bir hal vardı. Ben ona boş bakarken ateş hafif sinirlenmiş olacak ki.
"Buraya gel dedim"
Ateşi daha fazla sinirlendirmeden yavaşça ona doğru gitmeye başladım.
Yanına geldiğimde anlamaz gözlerle ona bakarkeno tek hamlede beni kucağına alıp ellerini belime sarıl ilk başta kolumu içine çekmişti
"Çok güzel kokuyorsun"
Ve boyuna buseler kondurmaya başladı. O bunları yaparken ben şuan acayip yanıyordum.
Aradan bir kaç dakika geçti ve biz oldumuz şekilde yedik hala en sonunda kendimde bir güç toplayıp "Ateş" dedim ama yüzüme bakmadı.
Ona bir kaç kere daha demin ama yüzüme yine bakmadı en sonunda pes edip kendimi salacaken son kozumu oynayıp "Babacım" dedim.
Sanki bu anı bekliyor muş gibi "Efendim bebeğim"dedi. Galiba ona böyle seslenmemi istiyordu.
"Babacım okula gidecektim ya"
Bunu dememle ellerini saçlarıma atıp "Bu ıslak saçlarla mı" diye sordu.
Ben bir şey demeden "kurutma makinesini getir"dedi. Ve beni yere indirdi.
Sorgulamadan dolaba doğru yürüyüp kurutma makinesini alıp tekrar oraya doğru yürüdüm aynadan kısaca kedime baktım da öptü yerde iz çıkmıştı ve beni biraz utandırmıştı.
Pek kafama takmadan elimdeki kurutma makinasını yatan oradaki fişe takıp Ateşe verdim sonrasında az önce kalktığım yere yani kucana geri oturdum ve saçlarımı kurutmasını beklemeye başladım.
Artık bu durumdan ne utanıyordum nede garipsiyordum çünkü bu iki ayda artık alışmıştım.
EVETT BU BÖLÜMDE BURAYA KADARDI!
YENİ BÖLÜM BUGÜN GELİCEK BU BÖLÜM KISA OLDU AMA GELMESİNDEN İYİDİR.
UZUN ZAMANDIR YAZMADIĞIM İÇİN BU BÖLÜMÜ BECEREMEDİM PEK AMA OLSUN KUSURA BAKMAYIN LÜTFENNN
HER NEYSE YENİ BÖLÜMDE GÖRÜŞÜRÜZ GACILARR BAY BAY!