~Yarım saat sonra
Gözlerim huzursuzlukla açtım birisinin kucandaydım. Uyanmamın sebebi bu değildi tabiki durmadan yanaklarımdan öpülüp durmamdı fazla temas sevmiyordum ben birkere!
Kaşlarımı çatıp beni durmadan öpen kişiye baktım hala uyku sersemi oldumdan kim olduğunu çıkaramıyor dum.
Beni öpen kişiyi daha iyi görmek için elimi yumuruk yapıp gözümü tam kaşiyordumki,biri elimi tutup geri indirdi.
Hafif kıkırdama sesi geldi bununla birlikte dikkatlice baktımda etrafa gülen kişi yani arabayı süren cenkti.
Gözlerimi biraz daha kırpıştırıp dikleştim bana çatılı kaşlarla sinirlenmiş olacaki kötü kötü bakan atlası beklemiyordum.
"Sana gözünü elinle kaşmaman gerektiğini kaç kere daha söylemeliyim bebeğim?" Dedi soğuk bir sesle.
Bu beni biraz korkutmuştu o yüzden oldum yerden dikleştirme çalışmaya başladım ama izin vermiyordu atlas!
Bunu yapmamla daha da sinirlenen atlas daha sınırlı bir ses tonuyla "senden cevap bekliyorum"dedi.
Sesindeki sinir ve soğukluk beni korkutu için titrek bir sesle "özür dilerim " dedim.
Önde arabayı süren cenk biraz daha gülmeye devam ederek "Onu rahat bırak biraz bebeğim daha yeni uyandı" dedi daha fazla gülmemek için ses tonunu toparlayarak.
~Yazar açısı
Atlas ona çipil çipil gözlerle bakan bebeğini görünce biraz sakinleşti. cenk haklıydı çok fazla üstüne gitmemek iyiydi.zaten bu iki ay içinde çok fazla şeyde yaşamıştı daha fazla torkutmamak iyiydi şuan.
Doruk biraz kendine gelmek için kafasını Atlasa yasladı ve gözlerini kapadı.
Atlas'a aradan geçen bu zaman sırada telefondan bir şeylere bakıyordu iş ile alakalıydı bu şeyler.
Şu anda ne kadar süredir arabada olduklarını ve nereye gittiklerini merak ediyordu doruk ama sorma yada korkuyordu bu insanları iki ay içinde anca tanımıştı ya da tanımamıştı ve halada onlardan korkuyordu.
Daha fazla merakına dayanamayıp meraklı gözlerle Cenk'e bakmaya başladı tekrar. Cenk'in onun bu bakışlarını göreceğini az da olsa biliyordu çünkü durmadan aynadan hem bana hemde atlasa bakıp duruyordu.
Ve tahmineti gibide olmuştu cenk onun bakışlarını görmüştü sonunda.
Doruk tam bir şey daha demeden cenk ne diyeceğini anlamış olacaki."Nereye gitimizi merak etini biliyorum bebeğim ama bu sürpriz."dedi.
*
Aradan bir on beş dakika daha geçmişti.Atlas kucağından Doruk'u indirip yan koltuğa oturtmuştu. Arada ona bakıp pis pis sırıtıyor du buda demek olacaki cenk'in dedi sürpriz hiç iyi birşey değildi..
____
Aradan geçen bir saatlik yolun ardından sonda olması gereken yere gelmişlerdi.
Ama burası çok garip bir yerdi arabadan inmeden önce etrafı biraz inceledinde geldikleri yerin çok pahalı bir mekan oldunu anlamıştı park yerinde bir birinden pahalı arabalar ve etrafta dolaşan korumalar vardı.
Bu Doruk'u biraz tedirgin etmişti burda ne işleri vardı? Ve aynı şekilde bilazdan bu mekanda olacakların hiç hoşuna gitmiyeceğini hisediyordu.
_____
Doruk'dan*
Cenk arabayı park edip arabadan indi onun ardından da Atlas inmişti. Ama ben hala arabanın içinde yere bakarak oturuyordum inmek istemiyordum çünkü kim bilir orada nolacaktı.
Aradan bir on saniye geçince ikisi de benim arabadan inmeyecegimi anlayınca Cenk derin bir nefes alıp vererek benim oturdum yerin kapısına doğru gelip kapıyı açtı.
"İn" sesindeki soğukluk çok net anlaşılıyordu ve bu beni korkutmustu.
Başımı onaylanmayan bir şekilde iki yana saldım ve yere bakmaya devam etim.
Cenk'in öfkelendini anlıyordum şuan kim olsa öfkelenmez ama ben oraya gitmek istemiyordum içimde kötü bir his vardı ora hakında.
"Bak minik sincap sen ismesende bu lanet arab-"cenk sözünü tamamlayamadan buraya yaklaşan adım sesleri ile kafasını o tarafa döndürmüştü.
Nekadar merak etsem de kafamı kaldırıp oraya bakmadım gelen kişi konuşmaya başladı.
"Noluyor burada" demesiyle kim oldunu anlamam çabuk sürmüştü gelen Ateşti.
Ama nasıl şuan buradaydı onun depoda olmadı gerek miyormuydu şuan diye düşünürken.
Ateşin cenk ve atlasa bir şeyler söyleyip ikisinin içeriye gitmesini sağladı gitmeden atlas yanıma gelip yüzümü ellerini arasına alıp anlımı öpmüştü onun arkasından cenkte gelip saçlarımı karıştırıp arabanın kapısını kapatmıştı.
Şaşkın bir şekilde arabanın açımdan onlara bakarken
Üçlü arasında son bir konuşma duymuştum.
"Fazla acele etmenize gerek yok sadece arabadan inip gelsin" dedi onun ardındanda Atlas söze devam eti"fazla üstüne gitme daha yeni yeni alışıyor biliyorsun"dedi.
"Merak etmeyin haledicem" diyip iki sevgilisine de sıkı bir öpücük verip ilerlemelerini bekledi.
Cenk ile Atlas,Ateşin yanından ayrılıp girişe doğru ilerlediler içlerinde biraz endişe vardı ama bunu sadece onun halledeceğini biliyorlardı.
Ateş sevgililerinin ilerlemesiyle oda arabaya doğru gelip arabanın arka kapısını açıp içine oturdu ve kapıyı kapattı.
Ve Doruka bakmaya başladı.
(Ve bu bölümde bu kadardı evett bölü erken geldi bir alkış alim sizden.
Duyuru kısmında paylaştığım gibi bu bölümler esir ile bağlantılı olacak ve bundan sonraki bölüm merte o barda yaşananlar olacak doğunun gözünden haberiniz olsun.
Bir dahaki bölümü ya 2-3 gün içinde atarım ya da bölüm tutarsa hemen atabilirim okuması çok az ama):
Ne kadar çok beğeni bende o kadar çabuk bölüm hatunlarr.
Ve şimdi açıklamayı yaptırma da göre görşirizzz
Yazım hataları için üzgünümm!!!)