A doprdele.
Že nejsem v cizím bytě, v jedné posteli s tělem co vypadá jak fotbalista a aby toho nebylo málo to vypadá jako někdo, koho ze srdce nenávidím?
Zvednu se a v tu chvíli mi projede hlavou ostrá bolest. Zasyčím, ale tak abych nevzbudila osobu spící vedle mě. Nemusí to být nutně on, třeba jsem se probudila vedle Hložka. Nahnu se tedy nad tělo se svaly abych zjistila vedle koho mi bylo ctí spát.
Snad jen spát.
Ladislav.
Jestli jsme spolu něco měli tak se můžu jít zahrabat. Ale ne, nejsem tak blbá abych spala s tímhle. Co mu ale musím nechat je to, že má pěkný tělo.
,,Budeš na mě takhle zírat dlouho? Docela mě to znervózňuje." Zavrčí Láďa a přetočí se ke mě. Nakonec i rozlepí oči. ,,Jak sem se sem dostala? A co se včera dělo?" Koukám na peřinu a všímám si že mám jen kalhotky a jeho triko. JEHO. Chápete?
Však já jsem i bez podprsenky!
,,Taky ti přeju krásné ráno Barcelóno." Zakroutí očima a z lehu si sedne. V tu chvíli zopakuje to co já před chvílí. Předpokládám že jsme včera dost pili.
Ze včera si pamatuju jen to jak jsem zvracela a Kara se mi smál. Pak mám totální vokno.
,,No záleží co si pamatuješ." Usměje se. No jestli jsme spolu opravdu něco měli je konec. Jak s mojí prácí tak i s mým životem. Protože pokud se to provalí Nikolas zabije mě, Láďu a pak sebe. A zrovna mě by byla škoda největší.
Ikdyž teda Ladislav stojí pět mega eur. PĚT MEGA EUR. Tolik nestojí ani můj majetek, natož můj život. Ptáte se jak to vím? Včera mi to omýval o hlavu když jsem na něj při tancování s Karou spadla. Vsadím se že to budu mít před očima dlouho.
,,Spali jsme spolu?" Zeptám se. Mám nehorázný strach, vím jak se chován když jsem opilá. Hlavně v přítomnosti pěkných těl. ,,Ty si to nepamatuješ? Doufal jsem že si tu noc budeš pamatovat." Zahraje sklámání. Tak teď už fakt nevím.
,,Takže jsme spolu fakt něco měli. Né že bych byla překvapená, já byla opilá a ty jsi kluk se sexy tělem, ale bože mám doma přítele!" Vejdu si prsty do vlasů. Láďa se začne nehorázně smát. Co mu přijde na tomhle vtipné? Nevím.
,,Nespali jsme spolu, ale děkuju za lichotky. Každopádně včera jsi se opila, šla s Karou a Hložanem na kolotoče, tam ses někde poblila, pak přišel tvůj přítel? Teď už to snad po tom co udělal tvůj přítel nebude. A nakonec jsi tam rozjela bomby." Vzpomíná na včerejší večer. Když odignoruju jeho narážku na Nikolase, která mě vede k otázce, proč by to můj přítel už neměl být? Asi jsme se dost pohádali, ale nic jiného ne?
Upřímně ani nevím že tam byl. No tak tohle je o průser navíc. Po tom co mě viděl i s klukama si můžu jít hodit lano.
,,Bylo to hodně špatný?" Mířím tak pryč od situace co se teď stala. Že mi to nedošlo dřív že si dělá srandu. Mělo mi být hned jasné že chce jen slyšet lichotky. Přijdu si nehorázně trapně.
,,Ani ne, jen tě slyšelo celé výstaviště." Zasměje se a uteče z postele. V tu chvíli si všímám že má na sobě trenky. Dobře mu tak. Že mi to fakt nedošlo, teď to budu poslouchat furt. Já se po chvíli vydáván za ním.
,,Nevíš kde mám mobil?" Ptám se a zároveň si prohlížím jeho krásný byteček. Bílo-šedé zdi, hrozně moc prostorný, moderně zařízený a hlavně krásně dekorovaný. Neznat Láďu, myslím si že tenhle barák vlastní nějakej podnikatel.
,,No nevím jestli ho chceš zpátky po včerejšku, ale máš ho tady na lince." Stojí otočený zády a něco vaří. Podle vůně to budou vajíčka. Já z něj umřu. Musí být tak sexy? A ještě umí vařit! ,,Ladislave řekni mi že jsem nevyvedla další blbost." Podívám se na něj a pak zas na jeho jídlo.
,,Chceš taky? Udělám ti jestli jo." Odvrátí pohled zpátky k jídlu. Takže se něco vážně stalo. Co jsem to zas dělala.
Jdu si teda pro mobil a sednu si na linku kde hned vedle mě kuchtí Láďa jídlo. Absolutně nechápu jak dokáže při kocovině jíst.
,,No to ne." Vydechnu když si všimnu chatu s Nikolasem. Je tam fotka kde stojím za Láďou k němu jsem otočená zády a jde vidět že mám pouze spodní prádlo. Láďa mezitím fotí svůj obličej tak abych tam byla vidět i já. K fotce je dopsáno:
,Uvidíme kdo bude podle ní v posteli lepší.'
Já ho zabiju. ,,Ladislave děláš si prdel?" Vezmu mu tváře do dlaní. Beztak to byl jeho nápad. ,,Co sem zas udělal?" Ozve se otráveně a dá oči v sloup. ,,Co znamená ta fotka?" Držím ho stále v rukou. ,,Jako já už přesně nevím k čemu byla. Byl jsem stejně opilej, copak si mám pamatovat vše?" Položí si ruce na ty mé které drží jeho tváře. Vypadá vtipně ale na smích teď nemám čas.
V telefonu mám milion zpráv od Nikolase který se omlouvá, vpodstatě zbytečně. On se semnou teda pohádal to ano, ale já jsem ta, teda vlastně Láďa je ten co tohle vytvořil.
,,No vlastně ne, já jsem menší a hubenější a ty vyšší a máš víc kilo, takže to znamená že jsem toho vypila víc protože." Začnu konstatovat fakt jež je pravda. Ovšem Láďa mě přeruší. ,,Jsem vzhůru ani né 10 minut a tys nezavřela pusu. Mlč chvíli." Otočí se znovu ke mě a odchází s jídlem ke stolu. Proč je tak pěknej?
,,Víš co, já radši vypadnu, jinak bych tě musela zabít." Seskočím z linky a jdu směr ložnice kde sbírám svoje věci.
,,Hej?" Křičím z ložnice na Ladislava který se najednou objeví ve dveřích. To mě šmíruje nebo co? ,,Ano?" Dojde ke mě a sesune se na postel. ,,Nevíš kde je můj bílej top? Jaksi ho nemůžu najít." Chodím po pokoji sem a tam. Láďa zakroutí hlavou a tím mi dá na jevo že taky nemá tušení.
,,Tak si vem Kláry. Myslím že má stejný." Ozve se po chvíli co mě pozoruje. Klára je jeho, no nedá se říct že přítelkyně, ale dejme tomu. Zaslechla jsem tak už od kluků z týmu.
,,To pozná že jí chybí." Probodnu ho pohledem. Je to blbej nápad. ,,Ne, tak pokud jsi se svlékla tady, což stoprocentně tak ten top se tady někde najde." Mikne nad tím rameny. Asi má pravdu.
Beru proto ze skříně její top a jdu si pro věci. ,,Nechceš snídani?" Ozve se Láďa ještě než odejdu. ,,Ne protože být tady ještě chvíli s tebou tak se zabijem." Řvu na něj zpátky. ,,Příště ti už prdel nezachráním!" Odpovídá mi polouraženě Láďa.
,,Uvědom si že pokud se tvůj skvělej nápad s tou fotkou dostane ven budeš si zachraňovat prdel i sám sobě!" Směju se a zároveň si teď uvědomuji co jsme to udělali, on bude mít co vysvětlovat novinám a já zas vedenímu. To už jsem ale venku z bytu.
____________________________________
Trosku se nám to vse zamotalo, co? Myslíte ze Nikolas vse jen tak odpustí a bude delat ze nic? Nebo třeba ze z toho ani jeden nebudou mit problem? Kdo vi?
Pac a pusu😘
ČTEŠ
My life with Sparta boys
Fanfic,Spali jsme spolu?" Zeptám se. Mám nehorázný strach, vím jak se chován když jsem opilá. Hlavně v přítomnosti pěkných těl. ,,Ty si to nepamatuješ? Doufal jsem že si tu noc budeš pamatovat." Zahraje sklámání. Tak teď už fakt nevím.