4'

98 11 38
                                    

   Öptü beni. Artık dayanamazdım beni öptüğü zaman karşılık vermediğimde hissettiğim acıya. Sanki o beni öpünce dudaklarım yanıyor ama ben karşılık verince her şey sona eriyor gibi.

Karşılık verdim.

Seungmin Hyung salona gelince bizi gördü, tam Changbin'in yanına geliyordu ki Felix ve Jisung Hyung onu durdurdu.

Felix Hyung konuştu;

"Seung bırak kendileri olsunlar. Eminim Changbin'in bir açıklaması vardır ve bu yeterlidir."

"Sadece bu seferlik bırakıyorum"

Changbin beni bırakınca daha çok ağladım daha sıkı sarıldım ona.

"Bir daha beni bırakma aptal!"

"Merak etme bebeğim bırakmayacağım ne olursa olsun bırakmayacağım"

Felix Hyung hemen lafa girdi:

"Evet Changbin açıklama bekliyoruz"

"Tamam herşeyi anlatacağım ama önce oturabilir miyim"

Seung Hyung konuştu:

"Geç otur"

Bunu söylerken ona öldürücü bir bakış atmayı unutmadı.

Changbin elimden tuttu ve benimle beraber koltuğa oturdu.

"Biz hala Jeongin ile çıkarken bir gün babam geldi ve bana aile şirketimizin başına geçeceğimi ve bu yüzden saçma okullar okumak yerine yurt dışında yüksek ortalamalı okullarda okumam gerektiğini söyledi. Tabiki kabul etmedim çünkü Jeongin'i tek bırakmak istemiyordum. Ondan ayrılmak istemiyordum.

Ne kadar karşı çıkarsam çıkayım babam dinlemedi. En sonunda ciddi olduğumu anladı ve beni tehdit etti"

"Neyle tehdit etti ve nasıl?"

Dedi Jisung Hyung.

"Eğer yurt dışına gitmez ve aile şirketimizin başına geçmezsem Jeongin'i yurt dışına göndereceğini ailesinin bundan haberdar olacağını ve bursla özel bir okulda eğitim gireceğini hayatının 10 yılını orada geçireceğini ve bir daha onu göremeyeceğimi söyledi..

Mecburen kabul etmek zorunda kaldım."

"Chang.."

"Özür dilerim Jeongin herşey için çok özür dilerim zor zamanında yanında olamadım"

"Sorun değil Chang.."

Bunlardan sonra herkes sakinleşti ve biraz sohbet ettik. Film izlerken uykum geldiği için Seung Hyung misafir odasını hazırladı. Changbin ile beraber odaya çıktık. Temiz kıyafetleri giydik ve yattık.

Changbin bir anda üstüme çıktı.

"Chang napıyorsun?"

"Hadi ama özledim seni"

"Chang b-"

Sözümü bitiremeden beni öpmeye başladı. Karşılık verdim. Daha sonra alt dudağımı emmeye başladı. Bir süre beni bıraktı ve boynumu öpmeye başladı.

Kulağımı öptü ve istemeden ağzımdan bir inleme çıktı. Chang bunu farm edip kulağımı ısırmaya başladı. En sonunda beni tekrar öpmeye başladı. Tekrar ağzımdan bir inleme çıktı ve bunu fırsat bilip dilini ağzıma soktu. Ağzımı keşfetmeye başladı.

Ta ki kapı çalana kadar.

Chang konuştu:

"Ne oldu?"

"Biz yatıyoruz bir şey olursa karşı odadayim haberin olsun"

"Tamam"

Seung Hyung'un gittiğine emin olduktan sonra beni öpmeye devam etti. Ağzımdan inlemeler çıktıkça daha sert öpüyordu.

En sonunda yanıma yattı:

"Jeongin"

"Hm?"

"Yarın sizde kalabilir miyim?"

"Olur ama bir şey yapmayacaksın"

"Orasına söz veremen"

"Çok uykum var."

"İyi geceler o zaman güzelim"

"İyi geceler"

Ve gözlerimi kapattım.

-

Uyuyamıyordum. Ne kadar çalışırsam çalışayım uyuyamıyordum.

Tavanla bakışıp aşk yaşamaya başlamıştım artık.

Ta ki telefonuma gelen lanet mesaja kadar. Telefonuma baktım:

[Ota Boka Gülen Gayler 😻]

Felix;
Uyanık mısınız?

Jeongin:
Evet.

Seungmin:
Evet

Jisung:
Maalesef.

Felix:
Aşağıdan gelen sesleri siz veya Changbin mi yapıyor?

Seungmin:
Aslında bende onu sormak istiyordum.

Jisung:
Ben değilim.

Jeongin:
Bizde değiliz.
Galiba eve birisi girdi.

Felix:
Bence Changbin'i uyandır ve o baksın. En güçlümüz o...

(3 kişi 👍🏿 emojisini bıraktı)

Telefonumu kapattım ve konuştum.

"Chang evde birisi var."

"Diğerleridir merak etme"

"Az önce mesajlaştık onlar değil"

"Nasıl?"

"Gidip bakabilir misin?"

"Tabi"

*Changbin Ağzından*

Aşağıya inerken biraz daha sessiz olmaya çalıştım. Aşağıya indiğim zaman seslerin mutfaktan geldiğini fark ettim.

Yavaş yavaş mutfak kapısına yaklaştım.

En son hatırladığım şey buydu.

🦊

Tamam öncelikle beni öldürmeyin burda bitirdiğim için, çünkü yeni bölüm yazdığım için sevinmeniz gerekiyor.

Neyse tam yerinde bitirdim bence😻

Birazcık böyle hani ucundan azıcık yani smutlu yazdım ama olmadı gibi ya..

Bir takipçim çok istediği için öyle yazmıştım aslında.

Her neyse kendimi geliştireceğime emin olabilirsiniz!

Şimdilik görüşmek üzere!!

Patronum     | Jeongbin |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin