1.

958 8 0
                                    


V temném zapadlém, mokrém a zatuchlém sklepě se studenou betonovou podlahou, při svitu nepatrného žlutého osvětlení klečí přes dvacet dívek.

Klečí na té studené betonové zemi, každá z nich má ruce za zády spoutané železnými pouty a spojuje je několik věcí.

Všechny si Pan S. vyvolil ale jen s jednou stráví dnešní noc. Dívky vědí, co je čeká, brečí, prosí aby je několik postávajících bodyguardů se samopaly pustilo, ale ani jeden z nich na jejich bezvýznamné naříkání nereaguje.

Ba naopak, spousty z nich si vyhlíží ty, které neprojdou "výběrem" aby si je mohli oni vychutnat.

Místností už teď panuje nepříjemná atmosféra ale ještě větší nepříjemno nastane po otevření železných dveří, které se nachází před zraky každé z dívek.

Do komory na malý moment vklouzne světlo ale to záhy zmizí, když se ty mohutné dveře zavřou a zmizí i dosavadní nářek dívek o pomoc.

Před všemi dívkami se tyčí tři vysoké mužské postavy. Dva bodyguardi se samopaly, kteří chrání toho "hlavího", který je uprostřed.

Vysoký muž s kaštanovo-oříškovo hnědými vlasy po ramena, zdatnou vysportovanou postavou, lehce namyšleným výrazem v obličeji a smarogdově zelenými duhovkami, které pečlivě skenují každou dívku. Pan S.

"Výběr" začíná z leva, Pan S. nejdříve skenuje první dívku, která ho prosí, ať jí pustí na svobudu, to Pana S. naštve a pokyne bodyguardům k výstřelu. Místností se ozve mrazivý zvuk výstřelu a drobná postava mladé uplakané slečny se sesune k patám Pana S.

Bez náznaku jediné lítosti Pan S. pokračuje ve "výběru". Druhá a třetí jsou také uplakané a jejich těla se tedy též se sesunou k jeho patám.

Čtrvou až šestou nechá bez povšimnutí na živu ale s výhružkou smrti, pokud se o něco pokusí.

Pokračuje takto dál, až se z předešlích dvaceti slečen se dožije "dalšího kola" jen pět.

Pět dívek, kterým je lehce přes šestnáct se strachem v očích pozoruje, co nastane dále.

Další "prohlídka" tentokrát ale trochu "jiná". ,,Svléknout!" Zavelí chraplavým a pronikavým hlasem, který se nese po celé místnosti Pan S.

Bodyguardi uposlechou rozkazu a někteří z nich se ujmou nějaké slečny. Další postávají opodál a jsou připraveni zabít.

Svléknou je a zase je donutí pokleknout na zem a dělat, to co se po nich bude žádat.

Tentokrát si je Pan S. prohlíží z větší dálky, ani jedna ho svou postavou nezaujme dokud se nepodívá na třetí dívenku.

Dlouhé hnědé vlasy, zelené oči a roztomilí obličej ho na první dojem nezaujali, ale když pohlédl na její tělo…

Drobná postava s krásnými ženskými křivkami, pevným a plným hrudníkem, kulatých boků a krásnou opalenou pokožkou. To byla jeho VYVOLENÁ.

Zajiskřilo mu v očích při představě, co s tím krásným tělem udělá.

Pokynul hlavou na drobnou brunetku a bodyguardi, jako automat začali jednat. Oblékli ji zpátky do jejího oblečení a celou vyděšenou vláčeli pryč z té místnosti.

,,S ostatními si pohrajte vy." Řekl chraplákem a jemně se ušklýbl nad zvrhlou představou. Poté místnost opustil a vydal se za jeho dnešní VYVOLENOU.

Co na to říkáte, za mě je to už na lepší úrovni než "My devil" alespoň na moje spisovatelské dovednosti.

Doufám, že si příběh užijete stejně jako já a přinese vám odreagování a chvilku odpočinku z reálného světa, který je alespoň za mě na hovno.

Užívejte toho, že je nový rok a některé chyby nebo přešlapy z toho minulého už nebudou součastí vašich životů. Můžete a i já začít od znova a lépe, když né lépe, tak se alespoň držet toho lana ať nespadnete nebo i já.
Také hodně štěstí a zdravý a síly na ty těžké dny v novém roce, kdy jsme unavení a nejradši by jsme se na vše vysrali a spali. Tak to mám já.

Děkuju moc všem, kteří mě podporují, moc pro mě znamenáte a vážím si vás🖤

Přežívejte, nebojte jsme v tom všichni spolu.

Vaše Lucie_Odvar🖤

The Chosen One //H.S//Kde žijí příběhy. Začni objevovat