6.

1K 11 0
                                    



Pohled brunetky…

Nalehl na mě celou svou vahou a své rty přitiskl na ty mé. Chtivě sál mé rty a sem tam je i skousl.

Oplácela jsem mu jeho polibky i když jsem vůbec netušila jestli to dělám dobře ale uklidnilo mě, že i s tak nezkušenou osobou, jako jsem já se dokázal udělat a oproti tomu tohle byla prkotina.

Najednou jsem ale ucítila jeho hrubé prsty na mém vchodu. Chvíli jezdil okolo dokud jedním nevnikl dovnitř.

Vzdychla jsem mu do úst a on své polibky přesměroval na můj krk. Přidával tam dole na tempu a za nedlouho už ve mě byl i druhým prstem.

Vzdychla jsem, jak smyslu zbavená. ,,Seš tak úzká." Zašeptal do kůže na mém krku a já si skousla ret.

Vytáhl ze mě prsty, otáhl se a mé tričko vytáhl nahoru k mým poutům. Podprsenku mi roztrh a sundal jí z mého těla.

,,Kompletně nahá jsi absolutně neodolatelná." Spokojeně mlaskl a uchopil jedno z mých ňader. Stiskl a zašátral podle zvuku v té krabici, co byla vedle mě na posteli.

Uchopil jednu mou bradavku a v něčem jí sevřel, to samé zopakoval i s mou druhou. Bolelo, to a pravděpodobně, to byli svorky nebo nějaké sponky na bradavky.

Bolest pominula a já si užívala příjemného tlaku na mých bradavkách.

Najednou se to všechno seběhlo rychle. Strhl mi škrabošku z očí, já pohlédla na ty svorky a celkové na celé mé tělo, které bylo osypané husí kůží z jeho přítomnosti.

Znovu mi oddělil nohy od sebe a vecpal se svou pánví do prostoru mých rozevřených nohou, šance na to, že bych je dala zase k sobě byla tedy nulová.

Nevnikl do mě ale svojí špičkou mi drážil můj vchod.

,,Tohle si zapamatuj, baby." Zajiskřilo mu v očích a až teď jsem si všimla, že jsou krásné a přímo omračující.

Vnikl do mě. Přišla prudká bolest a z podbřišku se mi sápala do celého těla.

Vysouval a zasouval celou svou opravdu úchvatnou délkou, každý jeho pohyb bolel a z očí mi tekly slzy, dokonce jsem škemrala bolestí.

Ale nakonec bolest odešla a já jsem pocítila slast. Poznal to a přidal na tempu. Byl to divný pocit připustit si realitu, že do mě někdo přiráží ale na druhou stranu absolutně slastný.


Jo ještě jsem, to do půl noci stihla. Pardon, že jsem, to nevydala přes den ale dneska jsem docela prokrastinovala (byla jsem líná, jak prase) zkuste, to někdy taky je, to zdravý.

Snad se vám kapitola líbí a bohužel je tahle kapitola předposlední. Jo já vím asi mě teď proklínáte (nebo vám to je úplně jedno) ale já si myslím, že tento příběh by stejně, už dál vést nemohl. Je to hlavě fan fikce o sexu a takových věcech a psát na sílu další a další sexuální scény mě příjde dost nelogický. Mohl by se tím celý příběh zníčit a nemělo by, to ve výsledku takový vibe. Ale zaručuju vám, že konec bude docela nečekaný a podle mě i povedený, doufám. Navíc tato story nikdy neměla být dlouhá, podle mých představ je 7 kapitol akorát. Snad mě pochopíte...

Chci vám moc poděkovat, za aktivitu u tohle nebo jakého koli jiného mého příběhu. Snad na mě po tomto nezanevřete. Ale já vím, že né, doufám...

Moc vás miluju a vážím si vás, znamenáte pro mou tvorbu opravdu spousty, že to slovy ani nelze popsat a tak vám můžu jen z celého srdce poděkovat. DĚKUJU!!!!!

Vaše Lucie_Odvar🖤

The Chosen One //H.S//Kde žijí příběhy. Začni objevovat